Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

+3
Nathan
dukeman
Fcb
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wie plaatst zich uit deze groep?

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Vote_lcap45%GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Vote_rcap 45% 
[ 10 ]
GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Vote_lcap14%GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Vote_rcap 14% 
[ 3 ]
GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Vote_lcap14%GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Vote_rcap 14% 
[ 3 ]
GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Vote_lcap27%GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Vote_rcap 27% 
[ 6 ]
 
Totaal aantal stemmen : 22
 
 
Enquête gesloten

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van Fcb ma jun 09, 2008 5:00 pm

Ik heb niet echt de tijd om een voorbeschouwing te maken voor deze groep (voor zover iemand die al léést :p), maar da neemt niet weg dat er geen topic moet zijn.

10 juni 18u00 Spanje - Rusland
10 juni 20u45 Griekenland - Zweden

14 juni 18u00 Zweden - Spanje
14 juni 20u45 Griekenland - Rusland

18 juni 20u45 Griekenland - Spanje
18 juni 20u45 Rusland - Zweden
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty Re: GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van dukeman ma jun 09, 2008 5:38 pm

Hier maak ik ni graag een voorspelling. Spanje favoriet, maar Rusland en Griekenland zeker niet te onderschatten. Zweden schat ik iets lager in, maar ze hebben natuurlijk Ibrahimovic. De verdediging is wel te statisch.

@fcb: ik kan niet spreken voor de andere, maar ik lees de samenvatting altijd graag en ook kritisch. Maar da zult ge al wel gemerkt hebben Smile

Ah ja, ik heb uiteindelijk gestemd voor Spanje en Griekenland.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty Re: GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van Nathan ma jun 09, 2008 5:53 pm

Ik lees net zoals dukeman (als ik tijd heb natuurlijk) altijd de samenvattingen.

Ik heb gestemd voor Spanje en Rusland, Rusland gaat er wel uit in de kwartfinales peisek ...
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty Re: GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van wompie ma jun 09, 2008 6:05 pm

Kvin Zwede wel een leuk ploegske mr ze moette de duime legge tege de organisatie van Grieken en Russen vrezek. Spanje oppermachtig en pakt ne 7/9 gokkek.
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty Re: GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van Sonic89 ma jun 09, 2008 6:13 pm

Spanje en Zweden. De Grieken verliezen punten tegen zweden en Rusland.
Rusland wordt 3e of 4e door de blessure van prognabyer (of hoe dieje van Zenith ook mag heten Very Happy)

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty Re: GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van Canarus ma jun 09, 2008 7:11 pm

ik lees die samenvattingen echt wel. soms heb ik er mijn bedenkingen over maar meestal mooi opgesteld en objectief geschreven zoals we dat gewoon zijn van fcb.

Ik tip op rusland als eerstes in de groep. de ploeg heeft echt wel veel kwaliteiten ondanks het wegvallen van een paar 'sleutelspeler'. zoals al veel gezegd, ze hebben redelijk wat spelers van zenit die goed op elkaar zijn ingespeeld en hiddink kan van dit kleine blok aan groot blok smeden. wat hij trouwens met zuid-korea ook gedaan heeft en met succes.
ik denk dat rusland een beetje onderschat wordt, da merk ik toch bij de mensen in mijn omgeving die niet verstaan waarom ik voor rusland ben ik op dit ek. als die lijn doorgetrokken wordt dan zal spanje ze mss ook onderschatten, ge weet maar nooit met hun dikke ploeg.

spanje wordt tweedes. spanje heeft mij nog nooit kunnen overtuigen (voor zover ik naar de grote tornooien heb gekeken) terwijl ze wel altijd een selectie hebben waar ik als belg op jaloers ben maar toch scheelt er wel altijd iets aan die ploeg. ze zijn niet echt een collectief zoals rusland is. dat gaat hun, volgens mij, die eerste plaats kosten.

zweden wordt derdes. onderschat niet wat een ouwe rot in het vak als larsson kan doen als die eens een goeie dag heeft en samen met ibrahimovic de ploeg op sleeptouw neemt. al zal het wel vechten zijn met griekenland voor die derde plaats.

griekenland vierdes en wss slecht de schim van het griekenland vier jaar geleden. euro 2004 winnen was een stunt omdat alles toen echt meezat maar nu zijn we vier jaar verder en een stunt wordt meestal niet herhaalt. integendeel ze gaan het laten afweten.

voila, ik heb dan maar een kleine samenvatting geschreven Wink
enjoy!
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty Re: GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van wompie za jun 14, 2008 12:48 pm

Ik hoop op een zege van Spanje zo zijn ze al zeker gekwalificeerd, ze moette wel zien groepswinnaar te worde want Nederland tegekome in de kwartfinal zou ni goe zen Very Happy
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty Re: GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van djourik za jun 14, 2008 1:45 pm

laat die hollanders maar komen, de spaanse furie zal ze wel stoppen Twisted Evil
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty Re: GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van Nathan za jun 14, 2008 5:31 pm

djourik schreef:laat die hollanders maar komen, de spaanse furie zal ze wel stoppen Twisted Evil

Ik gok op Nederland - Spanje in de halve finale .... da zal een doelpuntrijke match worden Smile
Villa, Torres, Sneijder, Robben, Kuyt, Fabregas, ...... tzijn der gewoon teveel Razz
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE Empty Re: GROEP D - SPA, RUS, GRI & ZWE

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum