Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

+9
foempe
Nathan
zucchero
wompie
Sonic89
Canarus
dukeman
Delirium
Fcb
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie plaatst zich uit deze groep?

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Vote_lcap29%Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Vote_rcap 29% 
[ 9 ]
Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Vote_lcap45%Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Vote_rcap 45% 
[ 14 ]
Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Vote_lcap26%Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Vote_rcap 26% 
[ 8 ]
Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Vote_lcap0%Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 31
 
 
Enquête gesloten

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Fcb wo jun 04, 2008 6:40 pm

Toen op 2 december 2007 geloot werd voor de eindronde van EURO 2008, was iedereen het meteen volmondig met elkaar eens: Groep C werd de "Groep des Doods". En dat deze benaming meer dan terecht was, valt enkel al bij het bekijken van de namen in deze groep duidelijk op: Frankrijk, Nederland en Italië zijn drie landen die zich eigenlijk al (top)favoriet mogen noemen voor de eindzege. Minstens één van hen zal in deze loodzware groep sneuvelen. En dan blijft er nog één grote onbekende factor: Roemenië. Wat kan deze absolute underdog in de groep? Profiteren zij van de (waarschijnlijke) onderschatting van de drie toplanden, of komen ze net een voetje tekort? In ieder geval, de drie toppers kunnen zich géén puntenverlies tegen Roemenië veroorloven. Benieuwd wie van hen het eerst in de val van Mutu enco zal lopen... .

De in België meest gecontesteerde deelnemer aan dit EK is ongetwijfeld Nederland. Nederland neemt al voor de zesde opeenvolgende keer deel aan het Europese Kampioenschap. Ik gok dat België in al die keren slechts éénmaal vertegenwoordigd was, en dat was dan nog omdat we zelf het gastland waren. Om eventjes het verschil te benadrukken. Overigens, geheel succesloos waren de Nederlanders in die zes keer niet: winnaar in 1988, halve finalist in 1992, 2000 en 2004. De "Ollanders" zijn zoals Chaumeskaas: you love it or you hate it. Ik persoonlijk ben eerder een liefhebber van de oranje gekte, de (misplaatste?) arrogantie en het toch wel voetballend talent van onze Noorderburen. Toch is de selectie die naar Zwitserland en Oostenrijk trekt, zeker niet de sterkste die Nederland ooit heeft afgevaardigd: niet enkel de recente (matige) oefeninterlands toonden dit al aan, Nederland kwalificeerde zich eerder ook al slechts met veel moeite uit een kwalificatiegroep die eigenlijk best haalbaar was. Opvallend, groepsgenoot Roemenië eindigde in Kwalificatiegroep G voor Nederland. Een teken aan de wand? Tegen Roemenië speelde Nederland thuis gelijk en ging het verliezen in Boekarest. Maar... uiteraard betekent de voorbereiding op een EK niets vanaf het EK van start gegaan is. Misschien helpt het de Nederlandse spelers zelfs om het hele gebeuren nuchter aan te pakken, een ingesteldheid die in het hedendaagse voetbal vaak van cruciaal belang is.

De selectie van bondscoach Van Basten is zoals die van zijn Belgische collega: steeds omstreden. Geen Mark Van Bommel en vooral geen Clarence Seedorf. Laatstgenoemde hield de eer aan zichzelf: te weinig basisplaatsen de voorbije interlands. Maar zelfs zonder deze twee middenvelders, toch nog een pak talent [i]auw miljeu du terrajn": Van Der Vaart, Robben en Sneijder. Deze drie linkspoten moeten de aanvoer verzorgen voor enige diepe spits Ruud Van Nistelrooy en "hangende" spitsen als Van Persie. Ryan Babel, die normaal ook in de basis zou staan, moest vorige week nog geblesseerd afhaken. Grootste probleem van deze selectie zou, volgens de kenners, wel eens de achterlinie kunnen zijn. Te beginnen met Edwin Van Der Sar. Ik heb persoonlijk altijd veel bewondering gehad voor het Ijskonijn, maar begin mij ook stilaan af te vragen of de ManUtd-speler niet stilaan in de herfst van zijn carrière aan het voetballen is (en dat ook uitstraalt in zijn prestaties). Al is het mss iets te makkelijk om hier te verwijzen naar de CL-finale waar hij door stuntelig wegglijden Chelsea alsnog in de running hield. Rekenen op topverdedigers hoeft Van Der Sar evenmin: de hele achterhoede, van Ooijer tot Van Bronckhorst zijn goede spelers, maar geen topspelers. Snelheid wordt hun grootste probleem maar, zo stelt Van Basten de Nederlandse fans gerust, "zij compenseren dat door hun prima positiespel". En het moet gezegd: Nederland incasseerde in de voorronde maar weinig doelpunten.

In onze EURO 2008-poll, die aan zijn laatste dagen toe is, kwam één land naar voor als gedoodverfde winnaar van het EK: Italië. De recente wereldkampioen heeft dan ook alles in huis om deze favorietenrol waar te maken. De groepsronde wordt voor de Squadra Azurri ongetwijfeld de meest heikele onderneming. In de voorronde toonden de Italianen zich al de meerdere van Frankrijk. Al is de nederlaag van Italië in Frankrijk zeker nog niet vergeten... Ook Schotland en Oekraïne (toch twee teams die niet van de minste zijn in Europa) gingen voor de genadeloze bijl die de manschappen van Roberto Donadoni hanteerden. Toch één opmerking bij de favorietenrol van Italië: Italië is een typische tornooiploeg. Ze groeit naarmate de finale nadert. Dit is echter een luxe die ze zich nu niet kan permitteren: al vanaf de openingsspeeldag tegen Nederland moet het er boenk op zijn. Groep C kent namelijk geen genade... .

De moedige Belgen die vorige vrijdag voor hun televisiescherm kropen, hebben al enigszins kennis kunnen maken met de Italiaanse selectie. Wijn van een goed jaar, was één van de omschrijvingen die mij te binnen schoot. Achteraan vormt Gianluigi Buffon nog steeds een meer dan betrouwbaar sluitstuk op een verdediging die, zelfs na het wegvallen van Cannavaro, met Materazzi en Zambrotta (om er maar enkele te noemen) méér dan gewapend is om zoals steeds de tegenstander weinig kansen te gunnen. Eén van de factoren die het succes van de Italiaanse verdediging verklaren is echter op het middenveld te vinden: Gennaro Gattuso. Zelden een voetballer gezien die méér kan opbrengen voor zijn team. Ook als alle anderen door al hun krachten heen zitten, loopt nog één speler als een dolle stier over het veld. Zijn fenomenale balrecuperatie zorgt ervoor dat de verdediging rustig positie kan kiezen en zelden of nooit een karrevracht aan kansen tegenkrijgt. Voorin was de selectie van Alessandro Del Piero best verrassend te noemen. Of het een goede zaak is, laat ik in het midden. Een speler met de status van Del Piero wenst immers altijd te spelen. Het is maar zeer de vraag hoe hij (en bij uitbreiding de volledige groep) gaat reageren als Donadoni de voorkeur geeft aan bv speler-in-vorm Luca Toni, Di Natale en/of Cassano.

Bij Frankrijk moet ik opletten. Ook nu weer ben ik niet geneigd om Frankrijk veel kansen toe te dichten, maar dat was ik twee jaar geleden op het WK in Duitsland ook niet. En kijk, daar haalden ze toch maar de finale. Hoe dan ook, het vertrek van Zidane was een groot verlies. Ribery kan zijn taak enigszins overnemen, maar ik kan eigenlijk nog steeds geen inschatting maken over zijn rol binnen de nationale ploeg. De tweevoudige Europese Kampioen begint het tornooi tegen Roemenië. Puntenverlies is hoe dan ook uit den boze. Bondschoach Domenech rekent op de mix tussen jong en oud in het team, maar laat ons eerlijk zijn: ook Nederland en Italië (en in mindere mate Roemenië) hebben zo'n mix in hun selectie. In een andere groep had ik Frankrijk als favoriet aangeduid, maar niet in de groep des doods.

Eén groot vraagteken in de selectie van de Fransozen is ongetwijfeld Thierry Henry. Sinds zijn overstap naar Barcelona lijkt de Fransman heel wat kwaliteiten te zijn verloren, maar net dan zijn spelers als Henry het meest gevaarlijk. Henry is in zijn eer gekrenkt en is zonder meer gebrand op een goede prestatie. Het middenveld bezit heel wat brute kracht, met spelers als Diarra en Makelele, aangevuld met het technisch vernuft van een Malouda en een Ribéry. Ook achteraan heeft Frankrijk heel wat ervaring. Maar ondanks alles, gok ik voor Frankrijk op een nipte derde plek.

En dan hebben we nog Roemenië. Een land dat moeilijk in te schatten valt, en voornamelijk teert op twee bekende namen: Christian Chivu en Adrian Mutu. Toch is Roemenië ongetwijfeld méér dan dat, anders win je geen kwalificatiegroep met daarin oa Nederland. Enkel tegen Bulgarije gingen de Roemenen de boot in. Toch denk ik dat - op het hoogste niveau - Roemenië net iets tekort komt. Zeker in een groep als deze. Hoewel, misschien is deze groep net een geschenk voor de Oost-Europeanen. Iedereen kijkt naar elkaar en zoals het spreekwoord zegt: "als drie honden vechten om één been, loopt de vierde ermee heen" (dichterlijke vrijheid noemt men zoiets Smile).

Zoals ik al zei: twee bekende spelers in de selectie, Chivu (die met inspuitingen zal spelen) en Mutu. Betekent dat een talentloze ploeg? Uiteraard niet. Maar als er hier kenners zitten van het Roemeense voetbal, mogen die mijn taak hier overnemen. Ik ken de ploeg nauwelijks... .

Mijn prognose voor deze groep? Op één plaats ik Nederland. Italië zal meer kans maken op de eindzege, maar hen zet ik in de groepsfase nog maar op twee. Roemenië kan de outsider zijn, maar voor Frankrijk denk ik dat het EK eindigt na anderhalve week. Aan hen om mijn ongelijk te bewijzen... .

De wedstrijden

09 juni 18u00 Roemenië - Frankrijk
09 juni 20u45 Nederland - Italië

13 juni 18u00 Italië - Roemenië
13 juni 20u45 Nederland - Frankrijk

17 juni 20u45 Nederland - Roemenië
17 juni 20u45 Frankrijk - Italië
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Delirium wo jun 04, 2008 7:26 pm

Italie en Frankrijk door. Nederland is het verdedigen compleet verleerd, en Bassie stelt dan ook nog eens Matthijssen op, echt de meest overschatte verdediger in jaren.

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van dukeman wo jun 04, 2008 8:02 pm

Ik denk ook dat het voor Italië en Frankrijk gaat zijn. Alhoewel voor mij het verschil in kwaliteit tussen Frankrijk en Nederland toch bijzonder klein is. Italië schat ik toch iets geraffineerder in. Roemenië kan en zal de beslissende factor zijn in deze groep. Wie punten laat tegen de Roemenen kan het vergeten.

Ik denk dat Cosmin Contra, ex-Milan, toch ook wel redelijk bekend is, hij scoorde namelijk 3 keer tegen Bayern Munchen met Getafe in de kwartfinale van de UEFA-Cup als rechtsback nota bene.
Voor de rest Bogdan Lobont, ex-Ajax, in de goal. En Marius Niculae, ex-Standard, die waarschijnlijk op de bank zit. Dan heb je ook nog Ciprian Marica, nog maar een prille twintiger, die bij Stuttgart zijn geld verdient.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Canarus wo jun 04, 2008 8:11 pm

duke, ge versteld mij weer met u voetbalkennis scratch
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van dukeman wo jun 04, 2008 8:27 pm

Canarus schreef:duke, ge versteld mij weer met u voetbalkennis scratch
Ik werd eerst gevraagd om op zondagavond Studio Eén te presenteren, maar ik zag het niet zitten om den hele tijd te moeten ... (https://www.youtube.com/watch?v=5_8Hgbd3Ehw). Dan hebben ze Frank Raes maar genomen. Cool
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Canarus wo jun 04, 2008 8:34 pm

hahaha die duke toch Razz
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Sonic89 wo jun 04, 2008 9:12 pm

Volgens mij wordt het Frankrijk en Italië (hoe verrassend he Very Happy).
Nederland heeft veel moeite gehad om zich te kwalificere en konden mij ook nooit echt overtuigen. Roemenië zal het denk ik ook ni slecht doen, die worden toch wel onderschat. (denk ik)

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Sonic89 ma jun 09, 2008 3:49 pm

Wa zullen de uitslagen zijn volgens jullie vanavond?

Ktwijfel tussen 1-0 of 2-0 voor Italië
en 2-0 voor Frankrijk

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Canarus ma jun 09, 2008 4:03 pm

2-1 voor frankrijk en 3-1 voor italië. volgens mij eindelijk een speeldag waar de matchen spannend en interessant gaan zijn in tegenstelling tot de voorbije twee speeldagen toen ik toch een beetje op mijn honger bleef zitten.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van wompie ma jun 09, 2008 4:32 pm

Ik verwacht heel weinig goals vanavond. frankrijk me moeite nen 1-0 en italie en oranje wille ni verlieze en spele 0-0
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van zucchero ma jun 09, 2008 4:58 pm

Zie Frankrijk toch 2 goals maken en er geen binnen krijgen. Italië en Holland willen idd niet verliezen maar Italië wint met 1-0.
zucchero
zucchero
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 60
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van dukeman ma jun 09, 2008 5:34 pm

Pure gok natuurlijk.
Tzijn wss de tot nu toe moeilijkste matchen om te voorspellen.
De Fransen spelen 1-1 met goals van Mutu en Benzema.
Italië wint van Holland met 1-0 door een goal van Di Natale.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Nathan ma jun 09, 2008 6:11 pm

Der ga zeker 1 ploeg zijn die belangrijke punten ga laten liggn tegen Roemenie en ik peis dat et de Italianen gaan zijn ... Ik hoop het eerder Smile
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van dukeman ma jun 09, 2008 9:10 pm

De Fransen speelden echt bijster zwak, geen inzet, geen drang naar voren, ne slechte coach me slechte wissels en 1 schamel punt.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Sonic89 ma jun 09, 2008 10:52 pm

De Hollanders zijn precies ni slecht bezig Razz

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van wompie di jun 10, 2008 1:03 pm

Glansprestatie van Oranje, gewoon een knalprestatie op de mat gebracht. Meer van dat op dit EK aub
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van foempe di jun 10, 2008 4:39 pm

toch blijft die eerste goal een zeer dubieuze treffer te noemen zenne.
foempe
foempe
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 68
Leeftijd : 54
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Nathan di jun 10, 2008 6:18 pm

Van Bronkhost was toch wel de man van de match zenne.

Voorkomt de 1-1, geeft een schitterende bal (aanleiding 2-0) en scoort zelf de 3-0.

Ik heb nog nooit zo'n mooie prestatie van de hollanders gezien, als ze zo spelen zie iik ze wel in de finale komen ...
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Sonic89 di jun 10, 2008 6:20 pm

Van Bronkhorst was echt super. Bij die 2e goal staat die eerst op de eigen lijn en trekt dan een sprint van een goei 70m en 3 passe later zat de bal er aan den andere kant in. Prachtig positiespel van Oranje.
Twas mooi om ze zo te zien spele.

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Canarus di jun 10, 2008 7:47 pm

kheb echt wel genoten van het voetbal dat de hollanders brachten. aangenaam verrast door oranje alleszins. voglende match ga ik zeker opnieuw kijken.

italië echt zwak, een schim van de echte wereldkampioen. het zal wel aan holland gelegen hebben die zo superieur was.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Delirium wo jun 11, 2008 12:00 am

Italie zeer zeer zwak, denk nederland onderschat. Nederland viel inderdaad lang niet tegen. Toch verwacht ik nog wel een sterke comeback van de italianen.

Nathan: Eind jaren 90 heeft nederland toch ook wel wat puike wedstrijden gespeeld tegen brazil en argentinie. dit was 'maar' een 1e ronde partije, die is over paar jaar iedereen vergeten.

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Nathan wo jun 11, 2008 2:11 pm

Delirium schreef:Nathan: Eind jaren 90 heeft nederland toch ook wel wat puike wedstrijden gespeeld tegen brazil en argentinie. dit was 'maar' een 1e ronde partije, die is over paar jaar iedereen vergeten.

Das nog van voor mijnen tijd hé Smile
Ik ben pas intensief voetbal beginnen volgen vanaf 2000 Smile
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Nathan vr jun 13, 2008 9:26 pm

Zéér schoon matcke gezien, ik gunde het Roemenie echt voor te winnen maar jammer da Mutu diene penalty mist ... Sad
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Sprokkel za jun 14, 2008 12:00 am

Dees is met stip op 1 de match van het EK tot nu toe!

as ge zo de haantjes hun pluime kunt plukke, nada ge al een bord vol spaghetti binnegelepeld hebt, dan zijde nen dikke superfavoriet. Hiermee haddek eerlijk gezegd ( en met mij iedereen van onside ( buiten PSV)) geen rekening gehouden, mor als voetballiefhebber kannek hier alleen mor mijn duimen en al de rest van men vingers van aflikke!

En da zen gin froemmelgoals e! Stuk veur stuk vette potte mijn gedacht!

Heb de Robben gezien die'k bi Real mis, Sneyder is ne fucking lefgozer 1ste klas en diejen ouwe Van der sar denkt echt dattem nog 19 jaar is e... Hoe meer ik ze zien spelen, hoe liever ikze bezig zien. ik moet echt oppasse of ik haal nog een oranje truike vrezek!
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Sonic89 za jun 14, 2008 12:08 am

Diejen openingszin heb ik gepikt op msn, das pure klasse sprokkel Very Happy

as ge zo de haantjes hun pluime kunt plukke, nada ge al een bord vol spaghetti binnegelepeld hebt, dan zijde nen dikke superfavoriet.

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Sprokkel za jun 14, 2008 12:45 am

alles wakik schrijf is copy-passed-protected zeun, da ga u een serieuze noot me schuim koste. Kzen morge oep vrijgezelle in Leuve. In de namiddag effe de fabriek van 1 of andere gerstennatproducent bezoekn en nadien hier of daar in ne lokalen herberg nog een versnapering nuttigen worschijnlek... Kzien u daar wel ergens ene kome geven zeker? Razz
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van wompie za jun 14, 2008 12:10 pm

keb maar 1 ding te zegge:
Oranje bove
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Sonic89 za jun 14, 2008 12:43 pm

Sprokkel schreef:alles wakik schrijf is copy-passed-protected zeun, da ga u een serieuze noot me schuim koste. Kzen morge oep vrijgezelle in Leuve. In de namiddag effe de fabriek van 1 of andere gerstennatproducent bezoekn en nadien hier of daar in ne lokalen herberg nog een versnapering nuttigen worschijnlek... Kzien u daar wel ergens ene kome geven zeker? Razz

Kzal mijn best doen, maar kan niks beloven he Razz

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Master Yoda za jun 14, 2008 1:12 pm

Het mag nu wel duidelijk zijn : Oranje is de topfavoriet voor de eindwinst van het EK.

Als ge in u eerste twee matchen al direct Italië en Frankrijk vernederd (de twee finalisten van het WK) dan kunde elke ploeg aan.

Voor het Ek was Italië mijn favoriet maar in mijn ogen stellen die momenteel dik teleur (wel even bij vertellen dat ze gisteren precies niet mochten winnen van die arbitter), Ik zet momenteel mijn geld in op Holland of Portugal voor de eindwinst.

Voor de tweede plaats in deze groep zal het er nog om spannen. Holland moet ni winnen van Roemenië (dus wie weet ...) terwijl zowel Italië en Frankrijk moeten winnen en er bovendien slechts nog maar 1 van de twee kan doorgaan. Dus we moeten al zeker afscheid nemen van één van de beide finalisten van de mondial van twee jaar geleden, misschien zelfs van beide.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van koen1982 zo jun 15, 2008 12:15 pm

Als Nederlans het wat 'vals' wil spelen, stellen ze hun B-ploeg tegen Roemenië en (laten) de Roemenen winnen. Hierdoor liggen de Italiane en de Fransen eruit. En ontloopt Nederland deze ploegen zeker in de halve Finale.
koen1982
koen1982
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 41
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groep C - FRA, NED, ROE & ITA Empty Re: Groep C - FRA, NED, ROE & ITA

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum