Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Royal Standard de Liège

+13
kurt
Nathan
wompie
Fcb
dukeman
Fiatagri
Sonic89
Delirium
djourik
Canarus
Driller
Brikie
Sprokkel
17 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 6 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van koen1982 ma nov 10, 2008 10:08 pm

Ik ben Antwerp-supporter, maar wat Germinal Beerschot dit weekend overkomen is vind ik schandalig. Ik vraag mij wat zou Standard aan de arbiter gegeven hebben om zo slecht te fluiten ??
Een duidelijke penalty voor handspel van Witsel niet fluiten - de eerste goal was ofside van Mbokani.
Echt schandelig. Dit zal het niveau van onze arbiters zijn zeker ???
koen1982
koen1982
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 41
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 6 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van koen1982 vr dec 26, 2008 1:12 pm

Dante al vertrokken bij Standard
Wie volgt er nog ?
koen1982
koen1982
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 41
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 6 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus vr dec 26, 2008 2:44 pm

jova zie ik nog vertrekken en mss wordt de transfer van defour nu al geregeld zodat die op het einde van het seizoen vertrekt.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 6 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van koen1982 vr dec 26, 2008 4:12 pm

Een ploeg uit Moskou zou 15 miljoen euro geboden hebben voor Defour en ze zouden het bod geweigerd hebben
koen1982
koen1982
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 41
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 6 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van djourik za dec 27, 2008 1:47 pm

tzal wel weer 25 jaar duren met dien leegloop Laughing
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 6 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van kurt za dec 27, 2008 9:34 pm

T'is eigenlijk wel erg geworden hoor,ze gaan verdorie liever degradatievoetbal spelen,dan voor de titel te spelen + nog europees.En ja dan kan je zeggen,t'is voor het geld maar ze verdienen nu al zoveel meer dan een gewone werkmens.

kurt
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 6 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel zo dec 28, 2008 5:54 pm

Toch is efkes reageren op dieje leegloop... of zogenaamde leegloop!

Ik meen mij ergens vanachter in mijne kop te herrineren dat er altijd over nen duivetil op sclessin gesproken wordt, en datter altijd maar weer dezelfde zeik van boeremie wordt gezeverd over veel geld hier en maffia ginder...

Lot ons efkes nuchter over't muurke nor de buren kijke: kekte golle mee???

RSCA: ne kern van 35 man, wor 15 spitse inzitte, mor wel janke da ze gin degelijk materiaal emme oemdeftig de competitie mee verder te spele...

Hallow??? Wie koept er al die jan m'n klotes??? Wa hedde on ne kern van 35 man as ge me den helft nog gin europees voetbal zou hale bij de reserve??? Dor zakt mijn broek dus van af e!

FCB: mja, dor krijk al helemaal het schijt van! De zaki is al meer as 2 jaar on't timmere on een ploeg, mor volges mij ettem rotte nagels, of een horlogemakers hamerke! Dor is veur kweni oeveel miljoene euroos on superpotentieel binne gehold, mor de eerlijkheid gebied mij van te zeggen datter ginne rotte vis fatsoenlijk zwemt!
Of is diejen Dirar on zown bangelijk seizoen bezig??? Dieje kende toch de belgische competitie??? En dieje vargas, oek nog ginne vette van gezien e?? Of meesteraankoop koentje blessure??? Mja, tzal wel on mij ligge zeker??? En ging dieje van heerden trouwes ni stunte dees seizoen??? da emmek toch erges 100.000 keer kunne vernemen in de media, toen we veurig seizoen de bloeme in de lucht mochte steke...

RCG: toch wel top of the bill zekerst??? Oep sclessin de jeugd kome zot make en wegplukke, oem ze dan me de belofte te late wegroote... Pudils, Totzers, tohen en wie wetek amol nog meer... da zen sterkhpouders van onze vaderlandse competitie zenne! da zen de manne die week na week de panne van't dak spele... nog gin strooie dak krijge die eraf gesjot!

Moetek efkes de paniekaankope van de wintermaanden in de afgelope seizoene bij mekaander zette??? Man man man! Ik krijg er het vlammeste schijt van.

Kuist amol ollen eige oeprit eerst efkes af, en komt dan is zien of't bij den buurman blinkt e!

ter info:
de steve vertrekt ni, enkel jova zou nog vertrekke, mor real madrid is ni goe genoeg.
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 6 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum