Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Royal Standard de Liège

+13
kurt
Nathan
wompie
Fcb
dukeman
Fiatagri
Sonic89
Delirium
djourik
Canarus
Driller
Brikie
Sprokkel
17 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel di jun 03, 2008 11:34 pm

Den enigen echte kampioenentopic. Indien ge enkel zwakzinnige commentaar wenst te posten, gelieve u dan te onthouden van commentaar in dezen topic. Voor zatte zever kunde in het mauvais blancs spel of bij de boeren terecht.

LE STANDARD, EST CHAMPION. VIVE LE STANDARD VIVE LE STANDARD...

cheers cheers cheers cheers cheers cheers lol!
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Brikie di jun 03, 2008 11:46 pm

"JORGE IN POLEPOSITION BIJ STANDARD"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Hoe gaat het eigenlijk met de zoektocht
van Standard naar een nieuwe trainer?
Volgens LDH ligt de Portugees Artur
Jorge (62) in poleposition voor de job.

Jorge is een goede vriend van Luciano
D'Onofrio en zou al een principeakkoord
hebben met Standard. Zijn grootste suc-
cessen behaalde hij met Porto. Hij werd
drie keer kampioen en won in 1987 Euro-
pacup I. Met PSG werd hij in 1994 Frans
kampioen en won hij in 1993 de beker.

Een andere naam die in LDH opduikt is
die van Joël Muller (56). De ex-trainer
van Lens en Metz stopt als technisch
directeur van die laatste Franse club.
Brikie
Brikie
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 58
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Driller di jun 03, 2008 11:51 pm

se ma sprokkel, hoes zit da nu mee uwen prono? Razz
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus wo jun 04, 2008 10:13 am

PSV heeft zich terug gemald voor jovanovic. de vorige keer dat ze dit deden was er een bod van om en bij de 6 miljoen euro.

jova richting eindhoven?
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van djourik wo jun 04, 2008 11:36 am

kpeisn dat de luikenaars volgend jaar heel wa minder gaan zijn.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Delirium wo jun 04, 2008 4:00 pm

Van het vorige gerucht rondom Jovanovic heb ik wel wat gehoord, dat er een nieuw bod zou zijn is hier nog niets bekend, wat is je bron Canarus?

Gaat het Standard lukken om weer 'definitief' een topper te worden, of ligt er eerder een toekomst zoals Lierse in het verschiet, dat ze weer ver zullen wegzakken?

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus wo jun 04, 2008 6:14 pm

Delirium schreef: wat is je bron Canarus?


Ik heb het gelezen in de krant dus ofwel is er iets van waar ofwel is het dik verzonnen.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Delirium wo jun 04, 2008 7:23 pm

Canarus schreef: ofwel is er iets van waar ofwel is het dik verzonnen.

Haha, zover was ik ook al lol!

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel wo jun 04, 2008 11:21 pm

Nope, die geruchten van jova duiken ook terug op in het luikse, dus iets isser wel van waar. Mag van mij vertrekken: veel cash voor ne speler die volgens mij boven zijn waarde speelde in't begin van't seizoen en nadien nen terugval kende. Ik hoop voor hem dak ongelijk heb, mor ik vrees er een beetje voor. Hij wil ook persé vertrekken, en da was al voor preud'Homme weg was, dus denk ni dat dieje mens nog eve gemotiveerd zal rondlopen in Luik.

Momenteel zijn ze in Luik op zoek naar nen interim coach voor 1 seizoen, want blijkbaar zouden ze hun hoop stellen op nen 3de keer goeie keer ivm De Leeuw himself! Volgend seizoen uiteraard... Vreemd aldus mijn eigen mening: kampioen, en dan een overgangsjaar inlassen??? De wegen in de vurige stede blijven ongelooflijk ondoorgrondelijk mijn gedacht!

verder wil Standard het contract van dante openbreken, of ( als hij ni wil bijtekenen) ne lucratieven transfer geven. tsja, da voedt naturellement wel weer de speculaties over het houten kot met de prijsbeesten in, isn't it???

Kwa inkomende transfers zouden ze bezig zijn me ne kroaat. Een opkomend talent van Split, ne spits, die vorig seizoen nog in de gratie van ploegn als Monaco stond maar door een blessure volledig uit beeld verdween. Ook benjamin Nicaise van bergen zou op serieuze belangstelling kunne rekenen.

BTW: Brikie, grave foto makker!

santa
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel wo jun 04, 2008 11:22 pm

Ook ineens het gerucht van Jorge ontkrachten: dieje mens komt dus NIET, al zen we in Luik nooit zeker off course...
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus do jun 05, 2008 12:05 am

ie is ex-porto dus de connecties zijn er alvast Wink
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Driller do jun 05, 2008 12:01 pm

Sprokkel schreef:Momenteel zijn ze in Luik op zoek naar nen interim coach voor 1 seizoen, want blijkbaar zouden ze hun hoop stellen op nen 3de keer goeie keer ivm De Leeuw himself! Volgend seizoen uiteraard... Vreemd aldus mijn eigen mening: kampioen, en dan een overgangsjaar inlassen??? De wegen in de vurige stede blijven ongelooflijk ondoorgrondelijk mijn gedacht!


Vergeten hoe het na hunne laatste titel is gegaan?
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus do jun 05, 2008 1:21 pm

Driller schreef:

Vergeten hoe het na hunne laatste titel is gegaan?

ja, eigluk wel ja Embarassed
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Delirium do jun 05, 2008 4:46 pm

Hoor zojuist dat Farfan van PSV naar Schalke gaat, dus misschien dat PSV als vervanger Jova wel aan wil trekken. Persoonlijk lijkt het me niet echt een versterking. Voor zover ik weet houdt Lazovic hem in de Servische ploeg buiten het veld en Lazo is al niet echt imponerend op ons streefniveau(CL).

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel do jun 05, 2008 10:12 pm

@ driller & Canarie: toen waarde gulle nog ni geboren manne, en eerlijk gezegd was den deze fanatieker in het vulloen van pampers...

Psv: ik heb derstrak een bescheiden artikel gelezen in de p-magazine ( weekblad waar bangelijke cartoons in staan)( en af en toe sappige trezen ook wel) over 1 of andere Servier die blijkbaarwel heel veel te zeggen heeft bine de bestuurskamer. In Brugge hebbe ze in den tijd zenne compagnon lere kenne, ne zeker Stojic ;-)

Swat, da heeft eigelek nik sme Jova te maken, mor het feit da Lazovic ni echt ne voltreffer is kan daar wel aan ligge. Dieje mens heeft nen helen hoop balkantypkes naar het westen gebracht, zennen oppergaai bleek ne zeker Kezman te zijn, op nen blauwe maandag doorgestuurd door... les mauvais blancs! Ik zou er dus ni van verschieten moest dieje kerel ook Lazovic aan psv hebbe verslete met de mededeling dattem 10 kezmans tusse zen kellogs cornflakes slurpt smorges!

In ieder geval, jova is en blijft onvoorspelbaar, zeker alsem 100% fit is. Van mij mag hij vertrekke asser knikkers in de pot valle, want tege zijn goesting isser genne zak mee aan te vange. Zouwem persoonlijk wel liever zien blijve, mor da zal ni gebeuren.
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Brikie do jun 05, 2008 10:18 pm

Ik zie het verdomme al aankomen dat DD T1 wordt. Rolling Eyes
Brikie
Brikie
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 58
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel do jun 05, 2008 10:32 pm

ik zen dor oek ni gerust in... Ni voor niks da ze al't gras hebbe weggedaan en verkocht na't seizoen zeker??? ;-)
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Brikie do jun 05, 2008 10:40 pm

Laughing idd ja.

Verder zouden ze aant onderhandelen zijn met Nicaise en Dalmat van Bergen. Van dieje Mputu hoort ge ook niks meer dus daar denk ik nog niemeer aan.

Farfan is weg bij Psv en die zouden Jova misschien in de plaats willen. En Gooch zou in de belangstelling van Fulham staan.
Brikie
Brikie
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 58
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel do jun 05, 2008 10:41 pm

Mor blijkbaar zou er toch iets anders uit de bus kunne valle.... Hoop doet leven!

Vandewalle komt weer in de geruchtenmolen als mogelijke keeperstrainer, want Veloso zou eventueel richting... Gent trekken, en raad eens wie ze daar als mogelijke vervanger voor Bocky zouden in de gaten houden moest dieje mens vertrekke? Olivier Renard dames en heren!
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel do jun 05, 2008 10:42 pm

Tis den tijd van de super nootjes momenteel. Very Happy
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Delirium vr jun 06, 2008 1:37 pm

Sprokkel schreef:@ driller & Canarie: toen waarde gulle nog ni geboren manne, en eerlijk gezegd was den deze fanatieker in het vulloen van pampers...

Psv: ik heb derstrak een bescheiden artikel gelezen in de p-magazine ( weekblad waar bangelijke cartoons in staan)( en af en toe sappige trezen ook wel) over 1 of andere Servier die blijkbaarwel heel veel te zeggen heeft bine de bestuurskamer. In Brugge hebbe ze in den tijd zenne compagnon lere kenne, ne zeker Stojic wink

Swat, da heeft eigelek nik sme Jova te maken, mor het feit da Lazovic ni echt ne voltreffer is kan daar wel aan ligge. Dieje mens heeft nen helen hoop balkantypkes naar het westen gebracht, zennen oppergaai bleek ne zeker Kezman te zijn, op nen blauwe maandag doorgestuurd door... les mauvais blancs! Ik zou er dus ni van verschieten moest dieje kerel ook Lazovic aan psv hebbe verslete met de mededeling dattem 10 kezmans tusse zen kellogs cornflakes slurpt smorges!

In ieder geval, jova is en blijft onvoorspelbaar, zeker alsem 100% fit is. Van mij mag hij vertrekke asser knikkers in de pot valle, want tege zijn goesting isser genne zak mee aan te vange. Zouwem persoonlijk wel liever zien blijve, mor da zal ni gebeuren.

Dat verhaal ligt een heel stuk moeilijker, het is nu ook behoorlijke puinhoop bij ons intern. Stoijic is blijkbaar als vriend van Gerets bij psv terecht gekomen. Nadat Gerets vertrok ging ook Stoijic, maar zijn kompaan, Lemic bleef. Lemic maakte grote naam door zijn toptransfer van Kezman van Partizan naar PSV.

Die Lemic is langzamerhand in de organisatie van PSV gegroeid waardoor hij spelers tegen het bestuur opstookt en grof geld verdiend aan transfers waar hij soms niet eens iets mee te maken schijnt te hebben. Het schijnt dat PSV ongeveer net zoveel per jaar kwijt is aan makelaarskosten als pakweg Man Utd.

Onze nieuwe directeur is schoon schip aan het maken, maar behalve ten koste van Lemic gaat dit ook ten kostevan topkeeper Gomes, topschout De Visser(Alex, Farfan, Gomes), technisch directeur Valckx en natuurlijk de goede sfeer waar onze club om bekend staat.

Lang ingewikkeld en nog niet geheel opgelost verhaal, maar niet veel met Standard te maken Cool

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Brikie vr jun 06, 2008 8:12 pm

Zidane en Papin bij Standard gesignaleerd: flauwe grap?

Niemand die het geloofde, maar gisteravond bereikte onze redactie het bericht dat Jean-Pierre Papin (ex-Club Brugge) en Zinedine Zidane in beeld zijn als trainersduo bij Standard. Het zoveelste gerucht en de flauwste grap in het zo al indrukwekkende rijtje namen dat geciteerd werd, van Sven-Goran Eriksson, Joël Müller tot Artur Jorge?
Niemand die het nog met zekerheid wist te vertellen, al is het bijna onmogelijk om te geloven. Bij Standard gaf niemand thuis, behalve dan algemeen directeur Pierre François. 'Ik heb dit gerucht ook horen vertellen maar hier weet ik niets van. Al weet je bij Luciano D'Onofrio natuurlijk nooit.'

De vice-voorzitter van de Rouches was manager van Zidane én nodigde hem uit in de kampioenenmatch tegen Anderlecht om de Gouden Schoen aan Steven Defour te onderhandelen. Papin zit zonder club sinds zijn ontslag in Lens en zou graag aan de slag gaan in België. Bovendien wil Standard een trainerstaf met naam en faam. Maar toch lijkt het bijzonder ongeloofwaardig, vooral dat Zidane erbij betrokken zou zijn...
HLN Laughing
Brikie
Brikie
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 58
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sonic89 vr jun 06, 2008 8:45 pm

Kheb het vandaag ook gelezen in Het Nieuwsblad, ma kdenk ni da Zidane hem, met alle respect voor Standard, met zo'n clubje zal bezighouden...(met geen enkele Belgische ploeg trouwens, we hebben zelf ni echt een ploeg met naam en faam he)

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Fiatagri vr jun 06, 2008 8:50 pm

Wie zegt da dieen ne goeien trainer zal zijn? Heeft nog niks van ervaring als trainer...
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel za jun 07, 2008 9:40 pm

Inderdaad, zust dermee dattem wellis zou kunne beginne bij Standard...

Persoonlijk geloof ik er ook niin, mor nen beginnende trainer start oek ni bij AC Milaan of Real Madrid e... Kdenk dat dieje ook nog geen licentie heeft, mor da valt altijd oep te lossen e.

Nope, oep nen trainer is't nog zeker een week wachte, as't al ni langer is!
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van dukeman ma jun 09, 2008 6:39 pm

BÖLÖNI NIEUWE TRAINER STANDARD


De Roemeen Laszlo Bölöni is de nieuwe coach van Standard. Hij volgt de naar Gent vertrokken Michel Preud'homme op. Bölöni heeft een contract getekend voor één seizoen bij de kampioen. Om 17.30u wordt hij voorgesteld aan de pers.
Laszlo Bölöni is een 55-jarige Roemeen, die ook over de Franse nationaliteit beschikt. (AP) De gereputeerde ex-voetballer, die 108 keer voor Roemenië speelde, won in 1986 met Steaua Boekarest de Europese beker der landskampioenen.

Op 34-jarige leeftijd speelde Bölöni (foto) een seizoen bij Racing Jet Brussel.

Als trainer begon hij zijn carrière in 1992 bij Nancy. Hij zou er acht jaar blijven. In 2000 gaat hij een jaar aan de slag als Roemeens bondscoach.

Zijn eerste trainerssuccessen behaalde hij in Portugal: in 2002 won hij met Sporting Lissabon de landstitel en de beker.

Hij keerde terug naar Frankrijk en Stade Rennes, waarmee hij in 2005 vierde werd - een evenaring van het clubrecord. Hij kreeg een kans bij Monaco, maar moest er al na enkele maanden opkrassen.

Het laatste anderhalf jaar beproefde hij zijn geluk bij Al Jazeera in de Emiraten. Standard geeft hem nu weer een kans in Europa.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Fcb ma jun 09, 2008 7:08 pm

Mja, ken dieje mens van haar noch pluimen...

Maar heeft toch al wel wat bereikt, dus wie weet. Ik ben iig benieuwd Smile
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel di jun 10, 2008 10:22 pm

Kende gij Bölöni ni????

FCB, nu stelde mij toch heel zwaar teleur makker! Das een nief pasta merk zeun, ne concurrent van panzani en miracoli...

Eerlijk gezegd, ik kennem nog minder... Mor het feit dattem op zen 1ste persconferentie direct de gevoelige snaren in het luikse weet te bespelen zegt mij dattem meer over ons kent dan dak eigelek kan geloven. Ik volg dan ook met argusogen de samenstelling van zenne staf en zen komende versterkingen.

Ook de supporters zen razend benieuwd. denk dak toch is gon zien as ze oep veldwezelt en oep tienen kome ballen. Altijd fun, zo'n voorbereidingsmatchke tege janneke en mieke na een super zware trainingsstage. Gin feep on te zien, mor ge komt wel nief gezichte tege wor ge in't jaar allis een pint mee kunt pakke, en die ge dan europees oek wer tege't lijf loopt zodat er aldaar oek een bescheiden zwelgpartij aan te pas komt...
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel za jun 21, 2008 8:54 pm

Nicaise en Dalmat tot dusver. Nog ni echt nen dikke vis in de pan oem het me nen achterlijke politieker zen woorden te zegge. Ook die broers die van brugge kome kennek eigelek ni goe, oem ni te zegge who the fuck???
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van wompie za jun 21, 2008 9:02 pm

ja voorlopig nog gen grote visse vertrokke, dus ze zulle der gen nief nodig hebbe zeker Smile
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum