Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Royal Standard de Liège

+13
kurt
Nathan
wompie
Fcb
dukeman
Fiatagri
Sonic89
Delirium
djourik
Canarus
Driller
Brikie
Sprokkel
17 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van djourik vr sep 26, 2008 11:30 pm

miljaaaaaaaaaaaaaaaaaaarde die 91ste minuut Evil or Very Mad

anderlecht was stukken beter maarja, degene die meest scoort wint he.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Nathan za sep 27, 2008 11:04 am

djourik schreef:miljaaaaaaaaaaaaaaaaaaarde die 91ste minuut Evil or Very Mad

anderlecht was stukken beter maarja, degene die meest scoort wint he.

Das nu wel grappig, de vorige jaren was et Anderlecht die altijd in de laastte minuten een belangrijke goal maakte en meestal was de andere ploeg ook beter .... ik zeg tegen jullie hetzelfde als jullie toen tgn mij ... zo worde kampioen Cool
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van dukeman za sep 27, 2008 11:52 am

Khad gehoopt op een gelijkspel, maar het mocht weer niet zijn.
De Jova zal vertrokken zijn voor een resem doelpunten denk.
Precies in den 91e minuut bij een 1-1 stand tegen rivaal Anderlecht uwen eerste goal maken van het seizoen. Chapeau!
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van djourik za sep 27, 2008 12:51 pm

Nathan schreef:
djourik schreef:miljaaaaaaaaaaaaaaaaaaarde die 91ste minuut Evil or Very Mad

anderlecht was stukken beter maarja, degene die meest scoort wint he.

Das nu wel grappig, de vorige jaren was et Anderlecht die altijd in de laastte minuten een belangrijke goal maakte en meestal was de andere ploeg ook beter .... ik zeg tegen jullie hetzelfde als jullie toen tgn mij ... zo worde kampioen Cool
als ik eerlijk moe zijn, kvind da toch leuker als anderlecht telkens scoort in de laatste minuut Laughing
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Driller za sep 27, 2008 4:07 pm

als ik eerlijk moe zijn, ik ni Very Happy
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus za sep 27, 2008 4:48 pm

mijn vermoeden kwam uit, alleen had ik gedacht dat standard sterker zou zijn en dat anderlecht minder dominant ging zijn.

alleszins nice try maar ik had het toch verwacht. in tegenstelling tot de voorbije matchen (dan denk ik vooral aan bergen) spelen ze eens goed en hebben ze 0 ptn ipv slecht spelen en er 3 te pakken ^^.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Fiatagri za sep 27, 2008 7:09 pm

Overdracht van de macht? Yeah right... Gans Luik wist ni wa ze zagen de eerste 60-70 minuten. Standard was nergens, wist geen enkele oplossing te vinden op het tacktisch meesterwerk van Jacobs.
Dan vallen Polak en Legear geblesseerd uit, we blijven wel deftig spelen, Iakovenko valt goed in maar met Polak eruit was het toch moeilijker.
Schitterende aanval bij 0-1 mooi afgewerkt door Iakovenko, in Luik werd het stil...
En dan bij de 1-1 vind ek toch da Van Damme in de fout gaat. Hoe da die daar den bal wegkopt is onbegrijpelijk. Dalmat legt af en Witsel krijgt hem me chance tegen zijn scheenbeen en dan bal gaat binnen.
En bij de 2-1 volgens mij ni hard genoeg in duel gegaan tegen Mbokani en ik denk als Zitka naar die bal vliegt, heeft hij hem.

De 3 punten zijn we kwijt, maar zoals Vandereycken altijd zegt: ik heb veel positieve dingen gezien(al is het bij mij dan wel echt zo). We zijn gegroeid tegenover vorig seizoen en dat dan nog zonder echte spitsen en we hebben de andere ploegen getoond hoe ge tegen Standard moet spelen. En Bouss is back!!

Onyewu zen marktwaarde is anders ook wel serieus verminderd volgens mij... die zijn inspelen is gewoon rampzalig.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Nathan za sep 27, 2008 7:27 pm

Fiatagri schreef:Onyewu zen marktwaarde is anders ook wel serieus verminderd volgens mij... die zijn inspelen is gewoon rampzalig.

Als ge der 9 assistent-trainers op zet wordt het misschien nog matig Razz
Wa derest van uwen uitleg betreft, ik kan u geen gelijk of ongelijk geven want ik heb de match nie gezien, het enige wat ik weet is dat het 2-1 was voor standard, vanavond ga ik de beelden zien.
Ik heb ook al van andere mensen gehoord dat het de 1ste helft een ramp was voor standard maar de 2de helft beter ... kzal vanavond mijn oordeel vellen, want niemand minder dan SEBA komt op visite Smile
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Brikie zo sep 28, 2008 11:25 am

ik dacht nochtans dat we tegen een mauve Roeselare aan het spelen waren.
Tactisch noemt gij da. Maar Standard was idd niet goed, wat moet het dan geven als ze wel goed spelen.....
Brikie
Brikie
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 58
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van djourik zo sep 28, 2008 12:07 pm

speelt ge nu verdedigend of aanvallend... t zijn 2 systemen dat ge kunt gebruiken.

en zo verdedigend speelde anderlecht nie : de meeste kansen, het meest balbezit.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus zo sep 28, 2008 1:19 pm

volgens mij heeft anderlecht het gewoon slim aangepakt door bepaalde spelers uit te match te houden(en sommigen dan wel te laten spelen zoals onyewu). dat dat aanzien wordt als defensief is mss logisch maar kijk het had bijna gewerkt.

gelijkspel had bilijker geweest en leuker voor mij ook Smile
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Fiatagri zo sep 28, 2008 4:18 pm

Tja, wa moet ge doen als al uw spitsen geblesseerd zijn. Standard had al zijn spelers ter beschikking... Derbij, Standard heeft den 1e helft zo goed als geen kans gekregen, wij een stuk of 3. Over gans de match hadden we ook meeste en beste kansen, waar zit ge dan me u verdedigend?
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus zo sep 28, 2008 7:12 pm

ik heb nooit gezegd dat ik ze verdedigend vond spelen...

maja, blessures heeft elke ploeg he, brugge stond vorig jaar aan kop met een blessuregolf Smile
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Fiatagri zo sep 28, 2008 7:15 pm

Twas op Brikie bedoeld.

En Brugge was ni de enige ploeg me veel blessure's ze.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van dukeman zo sep 28, 2008 7:23 pm

Stel is een nieuw medisch team aan.
Zou Brugge beter ook eens doen.
Want met Daerden en Van Heerden hebben ook wij vaste abonnee's.
En die Vargas lijkt ook elke 5 minuten iet aangevangen te hebben.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus zo sep 28, 2008 8:28 pm

ah ok :p

tja, sommige spelers zijn nu eenmaal gevoelig. dan moogde ge nog een lab hebben gelijk milan maar die gaan zo blijven. tis beter dat ze gewoon geen gevoelige spelers kopen en daarom is er een goeie scouting nodig en scherpe limieten voor medische tests.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel wo okt 01, 2008 10:59 pm

Hier zakt mijn broek van af!

Een schotje van buite de rechthoek dat zonder moeite gepakt wordt is dus ook een kans tegewoordig.

Zal wel als ge inderdaad zonder spitse zit en dus uw heil moet zoeken in het voetbal da ge zelf een gans jaar hebt staan uitkafferen wegens: wegjagen van de voetbalfans...

Ik meen mij toch te herrinneren dat Vlcek de nieve witte merel was toenem zust in brussel arriveerde??? NU staat dieje op de rechtse flank, waar ze toch ook een aanvallend ingestelde Chatelle hebbe rondhossen. Mor da zal ginne goeie nimmer zen zeker?

Ik denk datter mor 1ne prakker is in dieje kern, en das dieje fysical coach... Hoe kommet da ons spelers amper spierblessures hebbe en die van les mauvais blancs amper 3 matche achter elkaar kunne spele?

Der sta nen tuttefrutbak wor ge blessures uit kunt halen veur nen halven euro ofwa???

PRAKKERS!!!

Een bende windhanen ja! Tactisch sterk m'n gat! tege nen afweergordel van 8-9 man is't altijd lang zoeke, mor op't einde krijgt de ploeg die wel wilt voetballen toch nog waar het recht op heeft!

Da ze dieje voetbalcharter voor aanvallend voetbal mor al vertikaal klassere, neffe de Ye-files, de naturalisatiedossiers en wetek wa nog allemaal. Wederom nen hoop reclame dieje veel geld heeft gekost veur den hond z'n klote!

Morge everton ne nekslag geve en ons eigen niveau nog wa omhoog krikke se! Die manne zulle wel wille kome sjotte oem te winne...

YOU'RE NOT SINGIN' ANYMORE!

PS: Fiat, uw analyse, is die weer gemaakt op basis van het studio 1 verslag???
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus wo okt 01, 2008 11:04 pm

lang leve het champagnevoetbal! lol!
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Nathan do okt 02, 2008 6:05 pm

Sprokkel schreef:Hier zakt mijn broek van af!

Een schotje van buite de rechthoek dat zonder moeite gepakt wordt is dus ook een kans tegewoordig.

Zal wel als ge inderdaad zonder spitse zit en dus uw heil moet zoeken in het voetbal da ge zelf een gans jaar hebt staan uitkafferen wegens: wegjagen van de voetbalfans...

Ik meen mij toch te herrinneren dat Vlcek de nieve witte merel was toenem zust in brussel arriveerde??? NU staat dieje op de rechtse flank, waar ze toch ook een aanvallend ingestelde Chatelle hebbe rondhossen. Mor da zal ginne goeie nimmer zen zeker?

Ik denk datter mor 1ne prakker is in dieje kern, en das dieje fysical coach... Hoe kommet da ons spelers amper spierblessures hebbe en die van les mauvais blancs amper 3 matche achter elkaar kunne spele?

Der sta nen tuttefrutbak wor ge blessures uit kunt halen veur nen halven euro ofwa???

PRAKKERS!!!

Een bende windhanen ja! Tactisch sterk m'n gat! tege nen afweergordel van 8-9 man is't altijd lang zoeke, mor op't einde krijgt de ploeg die wel wilt voetballen toch nog waar het recht op heeft!

Da ze dieje voetbalcharter voor aanvallend voetbal mor al vertikaal klassere, neffe de Ye-files, de naturalisatiedossiers en wetek wa nog allemaal. Wederom nen hoop reclame dieje veel geld heeft gekost veur den hond z'n klote!

Morge everton ne nekslag geve en ons eigen niveau nog wa omhoog krikke se! Die manne zulle wel wille kome sjotte oem te winne...

YOU'RE NOT SINGIN' ANYMORE!

PS: Fiat, uw analyse, is die weer gemaakt op basis van het studio 1 verslag???

fiat, objectief, verslag en anderlecht da past gewoon nie in enen zin Smile
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Fiatagri do okt 02, 2008 8:16 pm

Ik heb de match volledig gezien. Standard heeft ni aan onze goal geweest den eersten helft of gade da ontkennen? Wij hebben wel kansen gekregen, ok weinig maar we hadden ze toch. Dieen bal van Boussoufa juist naast de paal was een dikke kans.
En ge zult zelf ook wel gezien hebben da het spel van Standard op gene zak trok. De backs werden direct vastgezet en den ene na den anderen bal ging verloren.
En trouwens, heeft Standard altijd aanvallend komen spelen in Anderlecht he? ik dacht het niet... Terwijl zij wel voldoende spitsen ter beschikking hadden.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel vr okt 03, 2008 9:14 pm

Mor nu beginde over het verleden... Wij hebben ook nooit hoog van den toren geblazen in't verleden da we is efkes rap de puntjes op de i ginge kome zetten e schat. Mag ik u der integendeel wel op wijzen dat wij ons ook NOOIT zijn komen ingraven van zolang den deze nor de voetbal ga zien!

Ik heb ook ni gezegd da wij veel kansen hebben gehad e schat, denk da ge da in iemand anders zenne post gelezen hebt. Wij hebben den 1sten helft 1 dikke kans gehad, en da was ne kopbal van Nicaise die voor den eerste paal buite vloog ipv erachter binne. Welk schot van bous bedoelde gij???

De goal die gulle maakt is een sappige dekkingsfout, volgens de Horst van dalmat, mor ik denk eerder Marcos. Dieje rus sta komt moederziel alleen vanop zenn flank. Swat, van damme is dan solidair, al vinnek da ni helemaal terecht om dieje mens de zwarte piet in zene nek te schudde. en dan op't einde wordt ulle bangelijke verdediging efkes sappig te kakke gezet door 1 diepe bal van onze centrale verdediger dieje ni kan uitvoetballen...

Tsja, ik weet ni wa ge nu nog uit uwen hoed ga toveren, mor ge moet nu toch eindelijk gaan toegeven dat diejen uitleg van da tactisch plan nog ni op blad 4 van de fabeltjeskrant mag gezet worden e...

Swat, blijkbaar is peter van den bempt uw idee wel genegen.
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Canarus za okt 04, 2008 1:32 pm

laat ons zeggen dat anderlecht het goed heeft geprobeerd maar dat het gewoon slecht is afgelopen. daarnaast, de topper heeft een winnaar en het was lang spannend dus we mogen eigluk niet klagen.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Fiatagri za okt 04, 2008 2:11 pm

Ja, ne kopbal van Nicaise die vannachter in het zijnet beland, scheelt zo'n halve meter... terwijl hij kopt vanop een meter van de goal.

Die kans van Boussoufa waar ulle verdediging efkes te kijken wordt gezet, waar Boussoufa den bal net naast de verste paal doet draaien. Espinoza stond nog in den andere hoek...

En Sprokkel... dan kijkte nog ni lang voetbal ze want ik kan mij nog een periode herrinneren met Ivic als trainer van Standard waar Standard zich elke match ingroef tot grote frustratie van alle andere ploegen, vraag het maar aan Eric Gerets die toen trainer was van Brugge. Ik zie zo de persconfrentie nog voor mij na de match van Standard tegen Brugge waar het er niet vriendelijk aan toe ging.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Nathan zo okt 05, 2008 2:25 pm

Fiatagri schreef:Ja, ne kopbal van Nicaise die vannachter in het zijnet beland, scheelt zo'n halve meter... terwijl hij kopt vanop een meter van de goal.

Die kans van Boussoufa waar ulle verdediging efkes te kijken wordt gezet, waar Boussoufa den bal net naast de verste paal doet draaien. Espinoza stond nog in den andere hoek...

En Sprokkel... dan kijkte nog ni lang voetbal ze want ik kan mij nog een periode herrinneren met Ivic als trainer van Standard waar Standard zich elke match ingroef tot grote frustratie van alle andere ploegen, vraag het maar aan Eric Gerets die toen trainer was van Brugge. Ik zie zo de persconfrentie nog voor mij na de match van Standard tegen Brugge waar het er niet vriendelijk aan toe ging.

Fiat fiat fiat, ge moet et nu nekeer onder ogen durven zien, uw clubtjen eeft verloren (verdiend of nie verdiend, daar gaak mij nie over uitspreken) legt der u nekeer bij neer, we moeten ook eerlijk zijn da standard gewoon beter is dan anderlecht (voor de moment) en tscheelt da anderlecht nog nooit eeft gewonnen terwijl de andere ploeg beter was ....
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel ma okt 06, 2008 9:35 pm

Ivic, azek dieje naam hoor of lees krijgek kiekevlees. Das inderdaad een minpunt in onze clubhistorie geweest vinnek persoonlijk, toch zeker de manier waarop hij speelde, mor da was toch helemaal ni de essentie van de zaak???

Swat, vorige week nog zot van glorie, mor na gistere wer efkes me ne nekslag terug op de grond gevalle, met den bek eerst! Ik heb de match ni gezien, heb ook amper een beeld gezien, dus ik gon hier al zeker ni zegge hoe goe of slecht het wel geweest zou zijn.

Ik kan alleen mor vaststelle dat de competitie nog lang is, en datter nog veel punte te winne zen.
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van djourik di okt 07, 2008 12:11 am

hehe t is hier ne keer stil bounce
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van foempe di okt 07, 2008 10:19 am

Sprokkel schreef:Ik kan alleen mor vaststelle dat de competitie nog lang is, en datter nog veel punte te winne zen.


en/of te verliezen !!
foempe
foempe
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 68
Leeftijd : 54
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel wo okt 08, 2008 11:26 pm

tsja, hoe langer ge wint, hoe dichter die 1ste verliespartij eraan komt...

Nimmer verloren sinds 27-03-2007!!! ( Charleroi ni meegeteld, toen was alleman nog zat denkek) en wa zide hier? Al die knikkers die diep in hun schelpke zaten komen ineens allemaal tegelijk kijken en hand in hand samen staan om te lachen met een 4-1 verliespartij van de beste ploeg van't land.

Voetbal en zijn supporters, het blijft toch een ras apart e...
Als we het vorige seizoen evenaren kwa winst en verliespartijen wete golle eve goe as kik watter nu nog moet volgen Razz

ge doe wer amol mee as backing vocals!
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van djourik do okt 09, 2008 12:34 pm

zat of nie zat.... charleroi telt Smile
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Sprokkel vr okt 24, 2008 5:23 pm

das een feit. mor toch is't een uitzonderlijke reeks in dees tijden.
Ik zien er hier sebiet werral beginne over het jaar '54-'55 ze...
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Royal Standard de Liège - Pagina 5 Empty Re: Royal Standard de Liège

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum