Hattrick
+6
Fiatagri
Berrerat
Master Yoda
djourik
Sonic89
Canarus
10 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Hattrick
ik gok op redelijk (alee, mijne redelijke reservekeeper haalt toch 2-3 sterren)
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08
Frank Delbart
TSI=3 350, 20 jaar en 83 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Conditie: matig Keepen: goed
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatten: slecht
TSI=3 350, 20 jaar en 83 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Conditie: matig Keepen: goed
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatten: slecht
op basis van ervaring haalt hij idd maar redelijk weinig maar binnen een seizoen of drie zit die aan 3 - 3.5 sterren (in een redelijk of goede vorm dan) denk ik.
nee, ik train voor de moment mijn verdediging op verdedigen en lange pass omdat mijn hele verediging zeer jong is en dus makkelijker bijleert.
wtf?
hoe traint gij op 2 dingen? ik kan da ni?
hoe traint gij op 2 dingen? ik kan da ni?
Driller- Opkomend talent
den driller was nog wa aan het slapen peis ik of is hij blond?
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Canarus schreef:wss bedoeld nathan dat hij af en toe afwisselt tss verdedigen en lange pass.
ik wissel om de 3 weken af
ik zou da nie doen hoor nathan, zo gaan ze nie echt vooruit.
djourik- Medebeheerder
3-1 gewonnen, blijf logisch leider met 16 punten.
Nu een dubbele confrontatie met den dichtste belager.
Nu een dubbele confrontatie met den dichtste belager.
Driller- Opkomend talent
6-1 gewonnen tgn de laatste en binnen 2 weken mag ik eindelijk mijn 2 geblesseerde spelers trg verwelkomen, ze zijn beiden 6 en 7 weken out geweest.
zo ziet de stand er nu uit in mijn competitie
1. fc kazachstan 15 ptn
2. FC Motmans 15 ptn
3. R. Standard de Liège F.C. 13 ptn
4. FC Zizé 13 ptn
Volgende week en de week daarna speel ik tgn den eersten, .... ik moet minstens 4/6 halen als ik wil promoveren ....
zo ziet de stand er nu uit in mijn competitie
1. fc kazachstan 15 ptn
2. FC Motmans 15 ptn
3. R. Standard de Liège F.C. 13 ptn
4. FC Zizé 13 ptn
Volgende week en de week daarna speel ik tgn den eersten, .... ik moet minstens 4/6 halen als ik wil promoveren ....
hmmm, het draait niet bij orange army. te weinig scoren en te veel goals tegen. het eerste probleem is wss door het uitvallen van mijn beste spits maar het tweede probleem ligt wss aan het niveau van mijn verdediging.
ik speel 3-5-2 en mijn centrale verdediger heeft uitstekend verdedigen. is dit goed genoeg voor een 7de klasser of moet dat min. formidabel of hoger zijn?
ik zet bvb een mid op verdedigend maar dit helpt niet echt. iemand tips?
ik speel 3-5-2 en mijn centrale verdediger heeft uitstekend verdedigen. is dit goed genoeg voor een 7de klasser of moet dat min. formidabel of hoger zijn?
ik zet bvb een mid op verdedigend maar dit helpt niet echt. iemand tips?
miijn verdediging was in 7de ook maar uitstekend tot formidabel. sommige matchen was het soms goed. en ik speelde kampioen maar mijn ratings lagen wel een stuk hoger.
tot.....verd...mid...aanv
200.....97.....66.....40.....RSC SP
133.....47.....48.....43.....Orange Army CB
dit zijn nu onze ratings. mijn verdediging is nu 97 en vorig seizoen was da wat lager : rond de 70-80. mijn midden en aanval is ietske beter in vergelijking met vorig seizoen.
wat train je canarus?
hoe beter uw midden hoe meer kansen je krijgt in de match en de tegenstander minder. daarom misschien een briljante (of hoger) middenvelder en een uitmuntende verdediger erbij. ale als uw kas het toelaat tenminste
tot.....verd...mid...aanv
200.....97.....66.....40.....RSC SP
133.....47.....48.....43.....Orange Army CB
dit zijn nu onze ratings. mijn verdediging is nu 97 en vorig seizoen was da wat lager : rond de 70-80. mijn midden en aanval is ietske beter in vergelijking met vorig seizoen.
wat train je canarus?
hoe beter uw midden hoe meer kansen je krijgt in de match en de tegenstander minder. daarom misschien een briljante (of hoger) middenvelder en een uitmuntende verdediger erbij. ale als uw kas het toelaat tenminste
djourik- Medebeheerder
wel ik train op spelmaken. ik heb drie uitmuntende mids (eentje normaal, eentje aanvallend en een verdedigend). de vleugels zijn uitstekend en goed.
uitmuntend is redelijk duur en ik heb maar 225k in mijn kas. al mijn stadion volgend weekend goe vol zit heb ik wat extra cash maar ik vrees dat het toch nog een week of drie zal duren tegen dat ik zo ene heb.
kmoet wel zeggen, vorig weekend heb ik 4-4-2 gespeeld omdat die kerel een zotte aanval had, kwestie van met zo weinig mogelijk te verliezen, iets wat met 4-1 nog degelijk meevalt.
uitmuntend is redelijk duur en ik heb maar 225k in mijn kas. al mijn stadion volgend weekend goe vol zit heb ik wat extra cash maar ik vrees dat het toch nog een week of drie zal duren tegen dat ik zo ene heb.
kmoet wel zeggen, vorig weekend heb ik 4-4-2 gespeeld omdat die kerel een zotte aanval had, kwestie van met zo weinig mogelijk te verliezen, iets wat met 4-1 nog degelijk meevalt.
ik zou mijn 3 mids normaal laten staan en mocht ge toevallig één flankspeler hebben met wat spelmaken, zet die naar binnen.
dat zal een extra boost zijn voor uw middenveld.
dat zal een extra boost zijn voor uw middenveld.
djourik- Medebeheerder
ok kzal dat eens proberen. spijtig eigluk want die mids heb ik speciaal zo gekocht om zo aanvallend enzo te kunnen zetten.
mijn twee winger hebben goed en uitstekend spelmaken en alle twee redelijk vleugelspel. naar binnen zetten die handel?
ik speel normaal altijd met vleugelaanval. moet ik dat nu veranderen naar aanval door het midden? of gewoon op normaal/niets zetten?
mijn twee winger hebben goed en uitstekend spelmaken en alle twee redelijk vleugelspel. naar binnen zetten die handel?
ik speel normaal altijd met vleugelaanval. moet ik dat nu veranderen naar aanval door het midden? of gewoon op normaal/niets zetten?
als er iemand goedkoop een goeie trainer wil aakopen, het is de moment!
Roberto Ricaurte (36308399)
35 jaar en 78 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap matig.
Volgende verjaardag: 04-09-2008
Nationaliteit: flag Colombia
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 356 €/week inclusief 20% bonus
Club: Orange Army CB
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: onbestaand Spelhervatten: uitstekend
Doelpunten in carrière: 19
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
startprijs: 25k en ik verwacht dat die niet hoger komt. 1 bod kan dus genoeg zijn!
ik heb jammer genoeg al een goede trainer dus hij mag opkrassen.
Roberto Ricaurte (36308399)
35 jaar en 78 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap matig.
Volgende verjaardag: 04-09-2008
Nationaliteit: flag Colombia
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 356 €/week inclusief 20% bonus
Club: Orange Army CB
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: onbestaand Spelhervatten: uitstekend
Doelpunten in carrière: 19
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
startprijs: 25k en ik verwacht dat die niet hoger komt. 1 bod kan dus genoeg zijn!
ik heb jammer genoeg al een goede trainer dus hij mag opkrassen.
ik speel altijd 3-5-2 : ene flankspeler zet ik naar het midden toe en de andere aanvallend.
ik denk dat de fiat ook altijd met flankspelers naar het midden speelt...
ik denk dat de fiat ook altijd met flankspelers naar het midden speelt...
djourik- Medebeheerder
Canarus schreef:ok dan ga ik ze alle twee naar het midden zetten.
Het hangt er wa van af of ze "goed" zijn Spelmaken, anders ben je beter van ze niet naar het midden te zetten.
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Sonic89 schreef:Canarus schreef:ok dan ga ik ze alle twee naar het midden zetten.
Het hangt er wa van af of ze "goed" zijn Spelmaken, anders ben je beter van ze niet naar het midden te zetten.
hoe bedoel je goed spelmaken? ze hebben alle twee uitstekend spelmaken, hun spelmaken is dus beter dan hun vleugelspel wat maar goed is maar dat komt doordat ik op spelmaken train.
hoe dan ook ik ga ze naar het midden zetten. de tegenstander van vandaag kan ik met gemak pakken op het middenveld, zijn verdediging is evenwaardig maar zijn aanval is supergoed. ik hoop dat ik nog een de drie punten thuishoud.
aaaarrgghghh tot de 77ste minuut de 0 kunnen houden en ze hadden geen enkele kans en ineens staat het 0-1 en 0-2 in enkele luttele minuten. erger nog, de zesde wint met 5-0 tegen de eersten (WTF!!!!!) en daarmee ga kom ik op 5 punten van de zesde te staan. gelukkig verliest de laatste anders was het nog rampzaliger geweest. volgende week moet er dus gewonnen worden.
wel in het hol van de leeuw maar tzal van moeten zijn!
edit: nog positief nieuws, ik heb zijn flankverdediger van het plein gesjot, hopelijk mist hij de return zodat het ietske makkelijker wordt.
wel in het hol van de leeuw maar tzal van moeten zijn!
edit: nog positief nieuws, ik heb zijn flankverdediger van het plein gesjot, hopelijk mist hij de return zodat het ietske makkelijker wordt.
Dan ben je indd beter van ze naar het midden te laten lopen als ze uitstekend spelmaken hebben
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
dammed, 1-0 verloren tegen de voorlaatste. een rooie kaart in de 5de minuut... kan zware gevolgen hebben.
ik blijf 2de op 3 punten van de 1ste maar de achtervolgers zijn nu wel vre genaderd.
ik blijf 2de op 3 punten van de 1ste maar de achtervolgers zijn nu wel vre genaderd.
djourik- Medebeheerder
2-2 tgn de voormaligen eersten, volgende week speelek op zijn terrein dus da zal nietske worden ...
Ik sta nog altij 4de met 4 punten op den 1sten en 2 punten op den 2de en den 3den,
Ik sta nog altij 4de met 4 punten op den 1sten en 2 punten op den 2de en den 3den,
bah, 1-1 gespeeld tegen de 2e op zijn terrein. Als mijn verdediger geen rood had gepakt, had ik gewonnen.
Den titel kan nog altijd, maar rechtsstreeks stijgen zonder kwalificatie is al uitgesloten
Den titel kan nog altijd, maar rechtsstreeks stijgen zonder kwalificatie is al uitgesloten
Driller- Opkomend talent
Ik speelde altijd met mijn flankspelers naar het midden ja. En daarmee heb ek zowat alles gewonnen wat er te winnen viel. Maar toen hebben ze in hattrick daar wat aanpassingen gedaan(volgens mij onaangekondgt want niet gehoord) en het middenveld minder belangrijk gemaakt tegenover vroeger. Daarmee heb ek ook mijn opstelling moeten aanpassen.
Nu speel ek dikwijls met mijn flankspelers aanvallend oftewel nog 1 flank naar het midden.
Maar in de lagere divisie's(8,9 en 10) is het volgens mij nog altijd het best alletwee naar het midden te zetten.
In ieder geval: na de eerste seizoenshelft sta ik waar ik moet staan: op de 4e plaats in 5e.
Mijn beste mid was dan wel geblesseerd dit weekend, toch heb ik 3-1 kunnen winnen en dan nog rustig gespeeld ook(zware gok, maar dik gewonnen).
Nu speel ek dikwijls met mijn flankspelers aanvallend oftewel nog 1 flank naar het midden.
Maar in de lagere divisie's(8,9 en 10) is het volgens mij nog altijd het best alletwee naar het midden te zetten.
In ieder geval: na de eerste seizoenshelft sta ik waar ik moet staan: op de 4e plaats in 5e.
Mijn beste mid was dan wel geblesseerd dit weekend, toch heb ik 3-1 kunnen winnen en dan nog rustig gespeeld ook(zware gok, maar dik gewonnen).
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: