Onside Hattrick League
+4
Fiatagri
Canarus
Driller
Nathan
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Onside Hattrick League
Twordt tijd da we trg gaan beginnen met de onside Hattrick league.
Wat is dit
Tis dus de bedoeling dat er elke WOENSDAG een wedstrijdje wordt gespeeld tgn iemand anders van onside.
Je mag kiezen wanneer en tgn wie (als et maar ene van onside is) ge moet gwn de uitslag ier posten en ik zal een klassement maken, de winaar 3 punten, in een gelijkspel MET doelpunten beide teams 2 punten, gelijkspel ZONDER doelpunten 1 punt en verlies 0 punten, de best scorende ploeg en de best verdedigende ploeg worden ook bijgeouden.
Het is dus logisch dat hoe meer wedstrijden je speelt, ... hoe meer kans je maakt om te winnen.
Wanneer er 10 SPEELDAGEN gepasseerd zijn sinds het begin van de competitie zal de winnaar bekend gemaakt worden.
Ge moet ook nie onsportief beginnen doen en elke week tgn iemand van 9de of 8ste klasse spelen, dan win je mss wel maar heb je geen uitdaging en geen respect ...
Hoe deelnemen?
Je kan vrij deelnemen, je kan eens een weekje niet spelen of 2 weken, ... maar let wel op, hoe meer matchen, hoe meer kans om te winnen
Start
We starten aan het begin van het VOLGENDE seizoen!!! (seizoen 23)
Laat maar weten wat je ervan vind
Wat is dit
Tis dus de bedoeling dat er elke WOENSDAG een wedstrijdje wordt gespeeld tgn iemand anders van onside.
Je mag kiezen wanneer en tgn wie (als et maar ene van onside is) ge moet gwn de uitslag ier posten en ik zal een klassement maken, de winaar 3 punten, in een gelijkspel MET doelpunten beide teams 2 punten, gelijkspel ZONDER doelpunten 1 punt en verlies 0 punten, de best scorende ploeg en de best verdedigende ploeg worden ook bijgeouden.
Het is dus logisch dat hoe meer wedstrijden je speelt, ... hoe meer kans je maakt om te winnen.
Wanneer er 10 SPEELDAGEN gepasseerd zijn sinds het begin van de competitie zal de winnaar bekend gemaakt worden.
Ge moet ook nie onsportief beginnen doen en elke week tgn iemand van 9de of 8ste klasse spelen, dan win je mss wel maar heb je geen uitdaging en geen respect ...
Hoe deelnemen?
Je kan vrij deelnemen, je kan eens een weekje niet spelen of 2 weken, ... maar let wel op, hoe meer matchen, hoe meer kans om te winnen
Start
We starten aan het begin van het VOLGENDE seizoen!!! (seizoen 23)
Laat maar weten wat je ervan vind
Re: Onside Hattrick League
aant begin van volgend seizoen ist beker? :p
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08
I know, er zijn ploegen die er direct uit gaan liggen en die kunnen hieraan meedoen, ge moet nie elke week spelen ze maar tis et principe, hoe meer je speelt hoe beter
ik zal wel meedoen. normaal gezien geraak ik nie voorbij de eerste ronde van de beker. ook nu ist weer nen zottn tegenstander die mij ga overklassen.
zo gaak ook geen problemen meer hebben mee friendly's te zoeken.
zo gaak ook geen problemen meer hebben mee friendly's te zoeken.
Ik speel elke week een internationale oefenmatch tegen een redelijk hoge ploeg. Ik heb da geld nodig. Tegen een Belgische 8e-klasser ofzo, maak ik per week 15000€ verlies. Dus ik pas. En derbij, ik geraak hopelijk toch in de 4e ronde van den beker.
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Ok, maar wat bedoel je met 15 000 verlies?? verdient dat goed tegen hoge buitenlandse clubs spelen?
Da zal wel zijn, ge kunt zo tot 15000 verdienen (eigelijk maar 9000 as ge de reiskosten er aftrekt). Maar voor binnenlandse friendlies verdien je meestal ni zo veel, maar ik wil wel meedoen, al ga'k weer vo 4e ronde van de nbeker.
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Kpeis dak ook nekeer ga beginnen mee internationale friendlys (buiten de hattrick league offcourse )
ik probeer die ook te zoeken maar een zevende klasser is nie zo aantrekkelijk voor internationale friendly's...
Maar ik speel altijd thuis tegen een buitenlandse ploeg. Dus die 6000€ kosten moet ik ni betalen. Tegen een 3e klasser in landen met 5 klasse's haal ik toch wel 18 tot 20000€. Of tegen een 4e klasser in een land met 8 klasse's ofzo.
Da is ook te zien hoeveel sups ge zelf hebt, ik speel in 5e dus ik ga meer verdienen dan een 7e of 8e klasser he.
Maar ik denk toch da ge enkele duizenden euro's meer kunt verdienen tegen een buitenlandse ploeg uit een deftige klasse.
Da is ook te zien hoeveel sups ge zelf hebt, ik speel in 5e dus ik ga meer verdienen dan een 7e of 8e klasser he.
Maar ik denk toch da ge enkele duizenden euro's meer kunt verdienen tegen een buitenlandse ploeg uit een deftige klasse.
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
idd, en ik dacht dat de trainees dan ook meer ervaring krijgen (heel weinig verschil, ma toch)
Driller- Opkomend talent
verschil ervaring tss de friendlies is miniem: 0.1 voor binnenlands, 0.2 voor buitenlands.
1 voor een competitiematch en 2 vo een bekermatch.
tis zo een verhouding.
1 voor een competitiematch en 2 vo een bekermatch.
tis zo een verhouding.
Ik doe zeker mee met de nieuwe Onside Hattrick cup/league!
Berrerat- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 49
Leeftijd : 36
ik speel elk seizoen den dba-cup.
kheb hem dit seizoen gewonnen en der was tevens 3 maanden ht-supporter mee te winnen
kheb hem dit seizoen gewonnen en der was tevens 3 maanden ht-supporter mee te winnen
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
dba-cup?
is da van alltid?
is da van alltid?
Driller- Opkomend talent
Ik ga het anders doen, Ge kunt u vanaf vandaag inschrijven en we starten binnen 2 WEKEN
deelnemers
- FC. Zizé - Nathan- 8ste klasse
deelnemers
een cup van een federatie waar ik in zit... dit seizoen heb ik die gewonnen en tevens 3 maanden supporter gewonnenDriller schreef:dba-cup?
is da van alltid?
en ook de fairplay-gemeenste ploeg heb ik nipt verloren anders had ik nu 6 maanden supoorter gewonnen
djourik- Medebeheerder
Komt die Onside-cup er nog?
Anders wil ik mij wel inschrijven.
Anders wil ik mij wel inschrijven.
Master Yoda- Moderator
- Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08
Ja ze komt er nog maar was het ook een beetje uit het oog verloren en ik dacht dat er nie echt intresse was, we moeten minstens 6 mensen hebben die zich inschrijven anders gaat het helaas niet door.
Gelieve als je meedoet je gegevens hieronder correct in te vullen
deelnemers
We gaan volgende week woensdag van start dus Zondag 3 Augustus moet iedereen ingeschreven zijn, gelieve tgn dan ook geen oefenmatchen te plannen als je jezelf inschrijft
Gelieve als je meedoet je gegevens hieronder correct in te vullen
deelnemers
We gaan volgende week woensdag van start dus Zondag 3 Augustus moet iedereen ingeschreven zijn, gelieve tgn dan ook geen oefenmatchen te plannen als je jezelf inschrijft
deelnemers
- Orange Army CB- 7de klasse
- RSC SP - 6de klasse (ik doe nog in de alltid ht cup en later volgt nog eventueel de dba-cup)
-
- RSC SP - 6de klasse (ik doe nog in de alltid ht cup en later volgt nog eventueel de dba-cup)
-
djourik- Medebeheerder
deelnemers
- RSC SP - 6de klasse-
- ZV United - Master Yoda - 7 de klasse
- RSC SP - 6de klasse-
- ZV United - Master Yoda - 7 de klasse
Master Yoda- Moderator
- Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08
we zijn dus al mee 4 las er echt niemand meer bijkomt zallek mijn plan wel trekken dan spelen we mee 4 ploegen en speelt iedereen 4 keer tgn elkaar
tja... ik zit nog in een cup.
als we er volgend seizoen wat eerder aan beginnen kunnen we misschien iets regelen...?
als we er volgend seizoen wat eerder aan beginnen kunnen we misschien iets regelen...?
djourik- Medebeheerder
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: