Hattrick Jeugd
+2
Sonic89
Driller
6 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hattrick Jeugd
Omdat het toch een ander aspect is van Hattrick en op de vorige Onside's was er ook een apart topic.
Post hier alles ivm je jeugdploeg
Post hier alles ivm je jeugdploeg
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08
Re: Hattrick Jeugd
Mijn jeugdploeg ( Stormvogels United (855492) ) doet het evengoed als de A ploeg
Ook zij staan 1e in hun competitie (met 8 teams) met 24 punten uit 10 matchen.
Mijn beste spelers:
Al de rest is 4.5 of iets minder
Ook zij staan 1e in hun competitie (met 8 teams) met 24 punten uit 10 matchen.
Mijn beste spelers:
- Milan Vanzeir, keeper, 6.5 sterren
- Sebastien Havelange, flankspeler, 6 sterren
- Jorrit Van Hal, centrale verdediger,5.5 sterren
- Luca Laevens, aanvaller, 5 sterren
- Joeri Wallaert, aanvaller, 5 sterren
Al de rest is 4.5 of iets minder
Driller- Opkomend talent
Ik heb ene van 15 jaar lopen (wel bijna 16) die al 6* haalt
Ook ne keeper van just 16j die 7* haalt.
Vo de rest enkele spelers van 16-17 met 5-6 sterren en enkele me minder
Ook ne keeper van just 16j die 7* haalt.
Vo de rest enkele spelers van 16-17 met 5-6 sterren en enkele me minder
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
vanaf nu kun je de wedstrijden van de jeugd wa meer controleren. ge kunt wijzigingen aanbrengen... t ziet er mji leuk uit
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
als een speler ergens 5 sterren haalt op een positie, mag je dan besluiten dat dat zijn beste plaats is? wss wel zeker.
Ja dat zal wel zijn beste plaats zijn.
Sonic89- Opkomend talent
owkey dan, dan ga ik eens proberen die mannen vast te zetten op hun positie en de andere keer roteren van plaats naar plaats.
Uhuh da was nog iets da'k vergeten te zegge was van diejen eventueel centraal of op de flank te zette, kan mss wat verschil op zitte
Sonic89- Opkomend talent
Kunde ergens zien wat de verhouding is tussen de sterren in de jeugd en in de eerste ploeg.
Bv: mijnen keeper in de jeugd heeft nu 7.5 sterren, hoeveel ga da dan zijn in de eerste ploeg?
Bv: mijnen keeper in de jeugd heeft nu 7.5 sterren, hoeveel ga da dan zijn in de eerste ploeg?
ik heb een handige site voor het bijhouden van ratings van u jeugdspelers.
Tomattrick
eigluk is het gewoon een overallprogram voor u ht maar ik vind vooral het jeugdgedeelte handig voor te gebruiken.
enjoy!
Tomattrick
eigluk is het gewoon een overallprogram voor u ht maar ik vind vooral het jeugdgedeelte handig voor te gebruiken.
enjoy!
da zal redelijk zijn peis ik, misschien dicht bij goed.Nathan schreef:Kunde ergens zien wat de verhouding is tussen de sterren in de jeugd en in de eerste ploeg.
ale kheb nen veldspeler gehad met 7.5 sterrekes en dien was redelijk in verdedigen. na 1 week training bij de grote jongens direct gepopt naar goed.
djourik- Medebeheerder
merci, daar gaak wel een deftig prijske voor krijgen denk ik, 17 jaar en goed keepen .... 300 000 ??
edit: Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij goed in Keepen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Das de commentaar van mijnen scout ... kalf dak ben
edit: Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij goed in Keepen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Das de commentaar van mijnen scout ... kalf dak ben
Hij zit nog in mijn jeugd, hij is nog maar 16 en wordt 17 binnen 7 dagen ofzo.
Hoeveel zou ik voor een goede keeper kunne krijgen? van 17 jaar ???
Hoeveel zou ik voor een goede keeper kunne krijgen? van 17 jaar ???
ge moogt maar pas promoveren als ge een bericht krijgt : ..... zal niks meer bijleren op training.... of iets in dien aard. dan is het tijd om hem te promoveren.
djourik- Medebeheerder
Ik had ook is ne keeper van 7,5 sterren en die was goed. Die was wel 18j, kheb daar een 180000€ voor gehad.
Kpeis da ge van ene van 17j wel een pak meer gaat krijgen.
Ma wachten op da bericht om hem te promoveren, doe ik ni altijd ze. Hoe minder dagen hij oud is, hoe meer ge er van krijgt.
Ik zie er veel wachten tot hun spelers zelfs 18 zijn, maar dan kunt ge naar uw geld fluiten ze.
Derbij, ik had ne verdediger die zeker 10 weken op 6 sterren stond en maar ni verbeterde. En daar had ik nog geen bericht bij gehad. In uw 1e ploeg ziede tenminste hoe lang ze nog nodig hebben enzo en wanneer ze verbeteren.
Kpeis da ge van ene van 17j wel een pak meer gaat krijgen.
Ma wachten op da bericht om hem te promoveren, doe ik ni altijd ze. Hoe minder dagen hij oud is, hoe meer ge er van krijgt.
Ik zie er veel wachten tot hun spelers zelfs 18 zijn, maar dan kunt ge naar uw geld fluiten ze.
Derbij, ik had ne verdediger die zeker 10 weken op 6 sterren stond en maar ni verbeterde. En daar had ik nog geen bericht bij gehad. In uw 1e ploeg ziede tenminste hoe lang ze nog nodig hebben enzo en wanneer ze verbeteren.
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Als ik em promoveer zal ik hem zetten op een startprijs van 250 000 en als fiat gelijk heeft zalt er reelijk ewa op gebied worden ...
Merci voor de wijze raad jongens
Merci voor de wijze raad jongens
Als ge hem promoveert eerst eens kijken naar transfervergelkijking he. En dan pakt ge best een gemiddelde van die prijzen die daar staan.
Fiatagri- Medebeheerder
en ik altijd maar wachten tot den trainer iets zegt om te promoveren....
dus al er ene 7 sterren haalt, direct promoveren of nog een paar weekskes wachten?
dus al er ene 7 sterren haalt, direct promoveren of nog een paar weekskes wachten?
djourik- Medebeheerder
mss domme vraag, maar waar moet ik zijn om een speler uit mijn jeugdploeg te promoveren?
nvm, gevonden
nvm, gevonden
Driller- Opkomend talent
djourik schreef:en ik altijd maar wachten tot den trainer iets zegt om te promoveren....
Best direct promoveren
@djourik
Bwa, da is te zien he. Hij moet eerst 17 zijn en lang genoeg in uw ploeg zitten.
En 7 sterren staat ni altijd garant voor 'goed'.
Maar ik zou hem zeker voor 17j en 90dagen promoveren. Vanaf 18jaar krijgt ge veel minder ervoor.
Maar bv nu heb ik ene die binnen 3 dagen 17 wordt en die haalt 7 sterren. Heb net bericht gekregen dat hij goed spelmaken heeft.
Ik wil die speler verder trainen in mijn 1e ploeg. Maar nu hebt ge geen friendly's voor uw a-ploeg omdat het bekermatchen zijn. Dus nu laat ik die speler in mijn jeugd verder trainen tot als ik uit de beker lig en dan train ik hem bij mijn a-ploeg.
Bwa, da is te zien he. Hij moet eerst 17 zijn en lang genoeg in uw ploeg zitten.
En 7 sterren staat ni altijd garant voor 'goed'.
Maar ik zou hem zeker voor 17j en 90dagen promoveren. Vanaf 18jaar krijgt ge veel minder ervoor.
Maar bv nu heb ik ene die binnen 3 dagen 17 wordt en die haalt 7 sterren. Heb net bericht gekregen dat hij goed spelmaken heeft.
Ik wil die speler verder trainen in mijn 1e ploeg. Maar nu hebt ge geen friendly's voor uw a-ploeg omdat het bekermatchen zijn. Dus nu laat ik die speler in mijn jeugd verder trainen tot als ik uit de beker lig en dan train ik hem bij mijn a-ploeg.
Fiatagri- Medebeheerder
ale, en zo weet ik weer iets bij e
djourik- Medebeheerder
tmag mij altijd iemand uitdagen voor een friendly der jeugd
nog nooit friendly geregeld eigluk...
nog nooit friendly geregeld eigluk...
mijnen tacktiek heeft gewerkt gisteren, na de rust hebben we het verschil kunnen maken door het ingrijpen van de manager
djourik- Medebeheerder
Efkes een jeugdspeler gepromoveerd:
Ernst Wauters (209301791)
17 jaar en 18 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Volgende verjaardag: 08-10-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 632 €/week
Club: S.K. Oudegem
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatten: rampzalig
Ernst Wauters (209301791)
17 jaar en 18 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Volgende verjaardag: 08-10-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 632 €/week
Club: S.K. Oudegem
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatten: rampzalig
Fiatagri- Medebeheerder
enkele vraagskes fiat :
hoeveel sterren had hij bij de jeugd in zijn laatste matchen?
wat zeiden uw scouts bij aankoop?
wat zeiden ze van zijn training?
den besten die ik gepromoveerd heb, was redelijk verdedigen en die is dan direct naar goed gepopt.
hoeveel sterren had hij bij de jeugd in zijn laatste matchen?
wat zeiden uw scouts bij aankoop?
wat zeiden ze van zijn training?
den besten die ik gepromoveerd heb, was redelijk verdedigen en die is dan direct naar goed gepopt.
djourik- Medebeheerder
jah ik wil dat ook wel weten.
aan de hand van tomattrick probeer ik alles bij te houden en blijkbaar heb ik tot nu toe maar spelers van max. 5 sterren.
aan de hand van tomattrick probeer ik alles bij te houden en blijkbaar heb ik tot nu toe maar spelers van max. 5 sterren.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: