Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

+12
Clary
bjokkieb
dukeman
Master Yoda
Sgt. Peppa
Nathan
Berrerat
wompie
zucchero
Delirium
Fcb
Canarus
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Nathan zo jun 01, 2008 7:24 pm

Ik denk vooral aan de jeugdterreinen en Tubeke was de enigste ploeg waarvan ik wou die nie naar 1 ste zou komen.
Die pleinen zijn echt een ramp .... qua organisatie, jeugdcomplex, economie, ... houdt Tubeke da nie lang vol ...
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Berrerat zo jun 01, 2008 7:56 pm

Proficiat voor Tubeke! Sportief gezien kan niemand er iets op zeggen dat Tubeke de eindronde niet zou verdienen zoals ze vandaag op het veld van Antwerp hebben gespeeld, respect!
Nu zorgen voor de uitbreiding van hun stadion en zorgen dat ze 1ste klasse financiël aankunnen!
Berrerat
Berrerat
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van zucchero zo jun 01, 2008 7:59 pm

Als je idd thuis niet kan winnen van je rechtstreekse concurrent...

En volgend seizoen nog een ploeg die maar lekker betonvoetbal speelt.
zucchero
zucchero
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 60
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Canarus zo jun 01, 2008 8:49 pm

tja, spijtig maar tis nu zo.

tubeke is een klasse deinze, nauwelijks financieel overleven in tweede en moesten ze naar eerste gaan dan gaat het niet lang duren tegen dat de club failliet is.

khoop dak het mis heb voor tubeke maar ik zie na de vreugde voor de promotie veel ellende op komst.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Driller zo jun 01, 2008 9:36 pm

of zoals op teletekst staat: ze zijn blij dat ze op den bosuil voor 15.000 man konde vieren want bij hun komt er nooit iemand zien Very Happy

+ den Berghmans en Stuckens samen mee de halve ploeg bolt em, da wordt dus volgend seizoen een samenraapsel van spelers da ze konde krijgen ipv het collectief dat ze nu hadden.
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Clary ma jun 02, 2008 1:36 pm

Geen geld, geen spelers, geen infrastructuur ... Het wordt een duur avontuur voor Tubeke ! Ticketje retour in mijn ogen !

Zolang Kortrijk maar minstens 14e eindigt !!
Clary
Clary
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Canarus ma jun 02, 2008 2:30 pm

tja, kortrijk is ook nog nie gered ze Laughing
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Master Yoda ma jun 02, 2008 10:08 pm

Of ze er nu thuis horen of niet, als ge in de eindronde een 15 op 15 behaald promoveerd ge verdiend naar eerste.

Tubize zal het heel moeilijk krijgen dat wel, enkele sterkhouders verlaten het team al, er is weinig geld en er zitten amper supporters. Ook het stadion zal nog uitgebreid moeten worden (om het jaar nadien als ze terug naar tweede zakken weer zo goed als leeg te zitten).

Voor mij persoonlijk vind ik het helemaal niet erg, Tubize is dichtbij en als de Club op een andere dag thuis (of uit) speelt als hun kan ik af en toe ginder eens een wedstrijdje meepikken.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum