Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

+12
Clary
bjokkieb
dukeman
Master Yoda
Sgt. Peppa
Nathan
Berrerat
wompie
zucchero
Delirium
Fcb
Canarus
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Canarus di mei 27, 2008 12:05 am

Om de aftrap te geven: wie wint de eindronde in tweede klasse?

de tussenstand:
Tubeke leidt op dit moment met 9 punten met vlak daarachter Antwerp met 6 punten. op de derde plaats vinden we United met 3 punten en laatste met 0 punten OH Leuven.

volgende speeldag:

29/05 20:30 R. ANTWERP F.C. ... - ... O.H. LEUVEN

29/05 20:30 A.F.C. TUBEKE ... - ... K.V.S.K. UNITED

speeldag 5:

01/06 16:00 R. ANTWERP F.C. ... - ... A.F.C. TUBEKE

01/06 16:00 O.H. LEUVEN ... - ... K.V.S.K. UNITED

speeldag 6:

05/06 20:30 A.F.C. TUBEKE ... - ... O.H. LEUVEN

05/06 20:30 K.V.S.K. UNITED ... - ... R. ANTWERP F.C.


persoonlijk hoop ik dat antwerp naar eerste gaat maar tubeke heeft met zijn tweede plaats en na drie matchen toch bewezen dat ze het kunnen waar maken. ik vrees ervoor dat grijze duif tubeke toch de bovenhand gaat halen.

voila, nu is het aan jullie Cool
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Fcb di mei 27, 2008 12:43 am

Heb het verplaatst naar Belgisch Voetbal. Een poll kunt ge - dacht ik - als user toch niet instellen.

On topic: ik hoop op den Antwerp (lijkt mij wel de moeite om die mannen terug in eerste te hebben, zeker met de harde degradatiestrijd die volgend jaar ongetwijfeld zal losbarsten). Tubeke ken ik van haar noch pluimen eerlijk gezegd...

Da zal scouten worden voor de Onside Elf Smile
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Delirium di mei 27, 2008 1:13 am

Interessant topic om even in de gaten te houden. Lommel is hier vlakbij en mochten ze nog kunnen stunten en het lang spannend houden ga ik wel ff kijken Smile Maarja kans lijkt me klein.

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van zucchero di mei 27, 2008 11:41 am

Zie niet in wat Tubeke in eerste te betekenen zou hebben.
Voor het voetbal hoop ik dat het Antwerp wordt.
zucchero
zucchero
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 60
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Canarus di mei 27, 2008 1:42 pm

tubeke is een ploeg met redelijk beperkte budgetten en een enorm kleine aanhang (een beetje te vergelijken met de aanhang van deinze).

die hebben idd weinig te zoeken in eerste maar als ze de beste zijn, wat nu toch zo is, dan hebben we volgend jaar een grijze duif in eerste.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van wompie di mei 27, 2008 5:36 pm

Tubeke speelt echt betonvoetbal en zal dus zeker niet voor spektakel zorgen, aan den Antwaarp hebbek een bloedhekel. Maar deze 2 ploegen zijn eigenlijk nog de enige 2 echt kanshebbers, laat het dan toch maar tubeke worre Razz
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Berrerat di mei 27, 2008 5:40 pm

wompie schreef:Tubeke speelt echt betonvoetbal en zal dus zeker niet voor spektakel zorgen, aan den Antwaarp hebbek een bloedhekel. Maar deze 2 ploegen zijn eigenlijk nog de enige 2 echt kanshebbers, laat het dan toch maar tubeke worre Razz

Ik heb ook de pest aan Antwerp maar ik denk qua niveau en aantal toeschouwers dat het de beste aanwinst is voor 1ste klasse, als Tubeke een punt of meer pakt op Antwerp dan gaat Tubeke de einronde winnen, als Antwerp thuis kan winnen van Tubeke dan kan het nog spannend worden ...
Berrerat
Berrerat
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Nathan di mei 27, 2008 6:12 pm

Kga nu ewa naar mijziľelf kijken, elke ploeg mag buiten Tubeke.
Die hebben de slechtste jeugdterreinen die de kunt voorstellen, .... Antwerp gun ik het wel
héhéhé Wink


Laatst aangepast door Nathan op di mei 27, 2008 6:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Sgt. Peppa di mei 27, 2008 6:38 pm

K'gun het Antwerp en Tubeke evenveel, ma vo het belgisch voetbal zou het toch wel beter zijn da Antwerp terugkomt.
Sgt. Peppa
Sgt. Peppa
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 30
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

http://nl.netlog.com/Steven_SgtPeppa

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Master Yoda di mei 27, 2008 10:21 pm

Ik ga in de eindronde de thuismatchen van Tubeke zien (tis dichtbij daarmee) en ik moet zeggen als die mannen promoveren gaan ze het financieel heel moeilijk krijgen. Ook hun stadion gaat uitgebreid moeten worden want das echt veel te klein. En dan nog zit er maar weining volk. Nu in de eindronde wel maar tegen Antwerp zaten er in het vak van de supporters van Tubeke zelf meer Antwerp-supporters dus da zegt al genoeg he.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van dukeman di mei 27, 2008 10:29 pm

Ik hoop da da verlies van Njock hen parten ga spelen en da den Antwerp terug naar 1ste komt. Stel je voor: Tubeke - Standard voor 1000 man. Voor mij mogen ze er nu eigelijk al 16 teams van maken. Kortrijk mag nog over, Brussels, STVV en Dender afzakken. En dat Tubize ook maar schoon in tweede blijft.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van bjokkieb di mei 27, 2008 10:38 pm

Ik denk dat Antwerp het zal halen.
Da zal ook het beste zijn voor eerste klasse
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Clary wo mei 28, 2008 10:47 pm

Laat Tubeke maar overgaan ! Die hebben niet het geld om zich zowel structureel als sportief op eersteklasseniveau te handhaven, en zijn dus een vogel voor de kat !

En dat is dan weer een concurrent minder voor Kortrijk, mijn clubje !
Clary
Clary
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Fcb wo mei 28, 2008 10:56 pm

Mja, da dachten ze van Dender dit seizoen ook...

Al verhoudt Dender zich tot Tubeke als Manchester United tov FC Smörebröd (niwaar Ariel Wink)
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van hottentotter do mei 29, 2008 12:32 pm

Ik hoop op Antwerp, als ik de samenvatting zie van een thuiswedstrijd van Tubeke draait mijn maag al om. Het zou het niveau van eerste klas nog lager trekken ( als dat al kan )

hottentotter
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 35
Registration date : 27-05-08

http://www.weerstandzonhoven.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Berrerat do mei 29, 2008 8:39 pm

Vanavond belangrijke matchen, eens benieuwd of Tubeke of Antwerp punten laten liggen ...
Berrerat
Berrerat
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Canarus do mei 29, 2008 11:38 pm

tubeke wint tegen united met 3-1 nadat ze toch een tijdje 0-1 achterstonden.
antwerp wint met 1-0 tegen oh leuven. alles blijft dus nog goed mogelijk voor tubeke en antwerp, united is nu definitief uitgeschakeld samen met leuven dat dat al langer wist.

# W V G + - +/- Ptn
1 Tubeke 4 4 0 0 6 1 5 12
2 Antwerp 4 3 1 0 6 3 3 9
3 KVSK United 4 1 3 0 4 8 -4 3
4 Oud-Heverlee Leuven 4 0 4 0 2 6 -4 0
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Fcb vr mei 30, 2008 1:25 am

Zondag se...

Toch maar supporteren voor den Antwerp. Volgend seizoen nog is nen good "old" Beerschot - Antwerp op het programma Smile
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Fiatagri vr mei 30, 2008 2:18 am

Tubeke maakt natuurlijk een grote kans. Maar ik heb vernomen dat ze gemiddeld voor 1000 sups spelen per match... Dan mogen ze toch wegblijven uit 1e. Ik vind da zoiets gewoon moet verboden worden.

Geef mij dan maar Antwerp.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van koen1982 za mei 31, 2008 11:41 am

Antwerp Forever. Zo'n ploeg hoort thuis in 1ste klasse.
De meeste 1ste klassers zien ons maar al te graag komen. We brengen veel supporters mee naar onze uitwedstrijden, dus goed voor de kassa van de andere ploegen Smile
Maar het zal niet makkelijk worden om zondag van Tubeke te winnen.
koen1982
koen1982
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 41
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van dukeman za mei 31, 2008 12:59 pm

Ge zult moete, koen.
Da kunde ons ni aandoen, gast. Exclamation
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Canarus za mei 31, 2008 10:44 pm

ik supporter ook voor Antwerp dit weekend! tijdelijk welteverstaan...
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van koen1982 za mei 31, 2008 11:03 pm

Supporteren voor Antwerp kan verslavend werken hoor Very Happy
koen1982
koen1982
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 41
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Canarus za mei 31, 2008 11:04 pm

ik ben voor deinze mijn vriend Cool
ben dus al bezet voor het leven ^^
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Berrerat zo jun 01, 2008 12:27 pm

Tubeke kan vandaag al zeker zijn van de eindronde, een punt volstaat voor Tubeke!
Berrerat
Berrerat
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Canarus zo jun 01, 2008 1:13 pm

kga tijdens het blokken door toch ook wat meevolgen hoe de match verloopt.

op naar een antwerpse derby volgend jaar!
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Nathan zo jun 01, 2008 1:14 pm

Ik zie da wel zitten dienen Antwerpse derby Razz
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Fcb zo jun 01, 2008 6:53 pm

Toch wel verrassend... Tubeke wint met 0-1 op Antwerp en verzekert zich zo van een plek in eerste klasse volgend seizoen.

Ook al had ik het anders gehoopt, als ge zo kunt domineren in de eindronde verdient ge een ticket naar eerste, zo simpel is het.
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Sgt. Peppa zo jun 01, 2008 7:00 pm

bwa, ze lijken mij toch ne vogel vo de kat ze. Zeker na het lezen van volgend stukje uit een artikel, waaruit blijkt da zelfs de trainer zijn twijfels eeft:

Tubeke lijkt niet echt klaar voor promotie. "Het bestuur beseft niet wat op hen afkomt", zegt trainer Saint-Jean. "Alles zal hier moeten veranderen als we naar eerste klasse stijgen."

"Onze kracht is dat we afgeschreven jongeren met talent hier een nieuwe kans geven", zegt Saint-Jean. "Maar we spelen ze snel kwijt. Dit jaar verlaten Berghmans, Stuckens, Lepoint en Vandenbroeck Tubeke na de eindronde."

"Twijfel of alles op zijn pootjes valt"
"Het bestuur denkt enkel aan meer fans, meer sponsors, meer tv-rechten. Maar momenteel hebben we voor volgend jaar amper vijf spelers onder contract. Daarmee zullen we het niet redden."

"Ik stelde voor om als technisch directeur een structuur op te zetten. Maar ze willen mij nog een jaar als trainer. Ze denken dat alles op zijn pootjes zal terechtkomen, maar daar twijfel ik aan"
Sgt. Peppa
Sgt. Peppa
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 30
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

http://nl.netlog.com/Steven_SgtPeppa

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Fcb zo jun 01, 2008 7:06 pm

sja en nu zware investeringen doen, om volgend seizoen toch te degraderen (zo'n investeringen vragen tijd, en met vier degradanten zit de kans er wel in dat het verblijf in eerste maar van korte duur zal zijn)...

Nee, da ziet er niet goed uit. Jammer ook wel voor eerste klasse. Al is da natuurlijk wel zo'n ploeg waar de topclubs enkel maar kunnen verliezen, en één van de grote drie/vier zal er wss wel eens punten laten liggen. Dure punten.
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste? Empty Re: Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum