Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vacatures - Onside is op zoek naar...

+8
Master Yoda
Sgt. Peppa
Nathan
wompie
Sprokkel
Canarus
jason1985
Fcb
12 plaatsers

Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Fcb zo mei 25, 2008 10:49 pm

Ik ben op zoek naar een aantal vrijwilligers:

Eerst en vooral zoek ik een medebeheerder. Dit is een moderator, die tevens ook administratierechten krijgt. Dit is nodig omdat ik gemerkt heb dat dit op de eerste versie van onside een groot probleem was na mijn vertrek. De medebeheerder moet normalerwijze niets meer doen dan een "gewone" moderator, maar kan bij mijn afwezigheid (er zijn een tweetal buitenlandse avontuurtjes in het verschiet) altijd bij het administratiepaneel.

En dan uiteraard de moderators. Hoeveel dit er gaan zijn weet ik niet meteen (een stuk of 3, aangevuld met mezelf en de medebeheerder lijkt mij goed te zijn). Stel uzelf kandidaat via PM en we bekijken het wel dan. Wat een moderator juist doet, moet ik niemand uitleggen wss Smile

En tenslotte ook nog mensen die gebeten zijn door het organiseren van een (bijvoorbeeld) pronostiek. Nu ik ook mijn professionele verplichtingen heb, blijft er voor mij niet voldoende tijd meer over voor het organiseren van én de prono én de onside elf én de formule 1 enz. Daarom: zijn er geïnteresseerden om dit te doen (ik zal zeker een handje toesteken), laat maar iets weten. De verdeling doen we dan wel in de komende weken. Ik kijk vooral naar de mensen die de spelletjes op een goede manier hebben verder gezet na mijn vertrek.

Om het goede voorbeeld te geven: binnen enkele dagen lanceer ik nog een EURO 2008-pronostiek.
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van jason1985 di mei 27, 2008 1:01 am

Ik denk dat mensen als Ronny, Fiatagri, Wompie en Master Yoda dat altijd heel goed gedaan hebben...

Maar mocht ge nog iemand extra nodig hebben...

jason1985
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 6
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Canarus di mei 27, 2008 1:40 pm

ik zit nogal te twijfelen. enerzijds wil ik graag iets betekenen voor de site maar anderzijds heb ik niet graag veel verantwoordelijkheid waarbij veel mensen op mij rekenen. ik heb de laatste tijd al redelijk wat werk met studies en screwcrew (zie site Wink ).

als ge mij nodig hebt als raadgever ofzo of om sporadisch eens iets op te knappen dan kunde mij altijd bereiken Wink
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Sprokkel di mei 27, 2008 3:15 pm

Den dag da gij goeie raad begint te geven hebbekik hopelijk 1 van die palmeilanden gekocht in Dubai of Qatar ;-)

As den dukeman zenneige hier komt aanloggen en dieje slaagt erin van het laatste seizoen van de onside 11 nog online te zette me uitslagen en al, dan willek dieje mens wel voordragen.
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Canarus di mei 27, 2008 4:10 pm

kheb het anders nog gedaan in het verleden :p
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van wompie di mei 27, 2008 5:34 pm

Ik wil zeker een actief lid zijn en me heel veel meedoen maar moderator zijn spreekt me echt niet meer aan. Af en toe eens inspringen me de wielerprono of andere kleinigheden zou ek wel zien zitten maar ik wil zeker geen bepalende factor zijn op deze site.
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Nathan di mei 27, 2008 6:06 pm

Ik ben misschien wa te jong om mod te zijn en ik weet da, maar als ge der echt te kort komt en ge vind niemand wille kik wel Wink
Laten we zeggen dat ik evacuatieplan Z ben Wink


Laatst aangepast door Nathan op di mei 27, 2008 6:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Sgt. Peppa di mei 27, 2008 6:13 pm

Laat misschien eerst de mensen die onside vroeger opgevangen hebben de mogelijkheid, ma kzin ook wel bereid om der wa van m'n tijd in te steken
Sgt. Peppa
Sgt. Peppa
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 30
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

http://nl.netlog.com/Steven_SgtPeppa

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Master Yoda di mei 27, 2008 9:57 pm

Ik zou mij wel terug willen aanbieden als Moderator.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van dukeman di mei 27, 2008 10:20 pm

Sprokkel schreef:Den dag da gij goeie raad begint te geven hebbekik hopelijk 1 van die palmeilanden gekocht in Dubai of Qatar wink

As den dukeman zenneige hier komt aanloggen en dieje slaagt erin van het laatste seizoen van de onside 11 nog online te zette me uitslagen en al, dan willek dieje mens wel voordragen.

Verschoning sprokkel, maar met die panne die we daar op onsidesport hadden, of zeg maar gerust perte totale Rolling Eyes was het nog werkwaar tot speeldag 5 terwijl die panne al viel na week 3. Maar daarna haakten ze één voor één af. Op speeldag 6 kreeg ik nog 4 formaties door inclusief die van mezelf. De die-hards noemden Fiatagri, Clary en Sprokkel. Maar ik ben er ni meer voort mee gegaan, ik hoop da ge mij daar pardoneert. Embarassed Maar laten we realistisch blijven: ik had da spel al zo goe als gewonnen. Een 70 punten goe maken op 3 speeldagen is niet van de poes. - Twisted Evil Ik vond het spijtig da het zo moest eindigen, tot ik een verlossende cheers mail kreeg van dén fcb da hemmekes en de rest hier nen second beginning ginge make.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van foempe wo mei 28, 2008 10:22 am

@ duke : 't was niet van niet willen, maar van niet kunnen om ne onside-11 door te geven.

ik geraakte niet op de site en had - spijtig en dus dom genoeg - geen enkele van jullie emailadressen.
foempe
foempe
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 68
Leeftijd : 54
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Fcb wo mei 28, 2008 11:26 am

Denk dat het voor dukeman echt onbegonnen werk is om die zaken nu nog te gaan verbeteren... Ik weet waarover ik spreek Smile

Als het echt gaat over drie of vier speeldagen, das een serieus pak.

Besides, tis een nieuw voetbalseizoen => zowiezo met een propere lei van start gaan
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Sprokkel wo mei 28, 2008 10:38 pm

Fcb schreef:Denk dat het voor dukeman echt onbegonnen werk is om die zaken nu nog te gaan verbeteren... Ik weet waarover ik spreek Smile

Als het echt gaat over drie of vier speeldagen, das een serieus pak.

Besides, tis een nieuw voetbalseizoen => zowiezo met een propere lei van start gaan

Pardonere??? nog in gin 100 jaar begot! Moestek in den tijd toch wa minder geslape hebbe tijdes de informatica lesse, ik zouwet amol zelf doen tedzju!

Serieus: wel sunt, mor langs den andere kant, azek de positieve kant van't verhaal bekijk: da seizoen wordt dus opnieuw gespeeld, en zo blijft den deze in de all-time ranking toch dik vanbove. Had en zou en als, dor ligt menne zolder ondertusse vol van. Ik zen klijr oem oepnief ne ro van betekenis te speule. zenner al transferlijste??? wink

Toch willek ( oem effe terug on topic te kome) den duke toch veurdrage as medespelleider van de onside 11. Alleen al oemda de fiat de mauvais-blancs is... cherry
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Canarus do mei 29, 2008 2:32 pm

ghehe, is de fiat eigluk al iets veranderd sinds vroeger vraag ik mij hier af :p

kan mij momenten herrineren dak hem door mijn internetkabel wou sleuren ^^
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van djourik do mei 29, 2008 4:07 pm

van fiat gesproken... kheb hem hier nog nie gehoord
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Nathan do mei 29, 2008 8:27 pm

Canarus schreef:kan mij momenten herrineren dak hem door mijn internetkabel wou sleuren ^^

ik ook Razz
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Fiatagri vr mei 30, 2008 2:11 am

-Nee Canarus, ik ben nog ni te veel veranderd. Mijn visie op het voetbal is dezelfde gebleven ;-)

-Ik kon hier toch ni wegblijven he, anders zou de Sprokkel nog Le numero uno van de onside 11 worden en da kan ek hem ni aandoen he. Dieen druk kan em ni aan, tis en blijft ne rouche :-)

-Als ge er nog te weinig hebt FCYé, dan wil ik wel terug moderator worden...
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van foempe vr mei 30, 2008 10:43 am

*rofl* ... FCYé .... goeike Fiat.
foempe
foempe
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 68
Leeftijd : 54
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Canarus vr mei 30, 2008 11:35 am

Fiatagri schreef:-Nee Canarus, ik ben nog ni te veel veranderd. Mijn visie op het voetbal is dezelfde gebleven wink

ha daar is em zie Razz

let the show begin xD
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Nathan di jun 03, 2008 6:34 pm

Hoe zit het met de takenindeling fcb?? Razz
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Fcb ma jun 09, 2008 2:31 am

In de loop van de week krijgen de moderatoren die ik graag in het team zou hebben (en zich kandidaat gesteld hebben) een berichtje in de mailbox.

Laatste kans dus om u nog kandidaat te stellen...

Ik gok dat er naast mij nog zo'n 4 moderatoren komen, waarvan 1 medebeheerder. De juiste verdeling moet ik nog eens bekijken, maar heb toch al iets in gedachten.
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacatures - Onside is op zoek naar... Empty Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum