Vacatures - Onside is op zoek naar...
+8
Master Yoda
Sgt. Peppa
Nathan
wompie
Sprokkel
Canarus
jason1985
Fcb
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vacatures - Onside is op zoek naar...
Ik ben op zoek naar een aantal vrijwilligers:
Eerst en vooral zoek ik een medebeheerder. Dit is een moderator, die tevens ook administratierechten krijgt. Dit is nodig omdat ik gemerkt heb dat dit op de eerste versie van onside een groot probleem was na mijn vertrek. De medebeheerder moet normalerwijze niets meer doen dan een "gewone" moderator, maar kan bij mijn afwezigheid (er zijn een tweetal buitenlandse avontuurtjes in het verschiet) altijd bij het administratiepaneel.
En dan uiteraard de moderators. Hoeveel dit er gaan zijn weet ik niet meteen (een stuk of 3, aangevuld met mezelf en de medebeheerder lijkt mij goed te zijn). Stel uzelf kandidaat via PM en we bekijken het wel dan. Wat een moderator juist doet, moet ik niemand uitleggen wss
En tenslotte ook nog mensen die gebeten zijn door het organiseren van een (bijvoorbeeld) pronostiek. Nu ik ook mijn professionele verplichtingen heb, blijft er voor mij niet voldoende tijd meer over voor het organiseren van én de prono én de onside elf én de formule 1 enz. Daarom: zijn er geïnteresseerden om dit te doen (ik zal zeker een handje toesteken), laat maar iets weten. De verdeling doen we dan wel in de komende weken. Ik kijk vooral naar de mensen die de spelletjes op een goede manier hebben verder gezet na mijn vertrek.
Om het goede voorbeeld te geven: binnen enkele dagen lanceer ik nog een EURO 2008-pronostiek.
Eerst en vooral zoek ik een medebeheerder. Dit is een moderator, die tevens ook administratierechten krijgt. Dit is nodig omdat ik gemerkt heb dat dit op de eerste versie van onside een groot probleem was na mijn vertrek. De medebeheerder moet normalerwijze niets meer doen dan een "gewone" moderator, maar kan bij mijn afwezigheid (er zijn een tweetal buitenlandse avontuurtjes in het verschiet) altijd bij het administratiepaneel.
En dan uiteraard de moderators. Hoeveel dit er gaan zijn weet ik niet meteen (een stuk of 3, aangevuld met mezelf en de medebeheerder lijkt mij goed te zijn). Stel uzelf kandidaat via PM en we bekijken het wel dan. Wat een moderator juist doet, moet ik niemand uitleggen wss
En tenslotte ook nog mensen die gebeten zijn door het organiseren van een (bijvoorbeeld) pronostiek. Nu ik ook mijn professionele verplichtingen heb, blijft er voor mij niet voldoende tijd meer over voor het organiseren van én de prono én de onside elf én de formule 1 enz. Daarom: zijn er geïnteresseerden om dit te doen (ik zal zeker een handje toesteken), laat maar iets weten. De verdeling doen we dan wel in de komende weken. Ik kijk vooral naar de mensen die de spelletjes op een goede manier hebben verder gezet na mijn vertrek.
Om het goede voorbeeld te geven: binnen enkele dagen lanceer ik nog een EURO 2008-pronostiek.
Re: Vacatures - Onside is op zoek naar...
Ik denk dat mensen als Ronny, Fiatagri, Wompie en Master Yoda dat altijd heel goed gedaan hebben...
Maar mocht ge nog iemand extra nodig hebben...
Maar mocht ge nog iemand extra nodig hebben...
jason1985- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 6
Registration date : 27-05-08
ik zit nogal te twijfelen. enerzijds wil ik graag iets betekenen voor de site maar anderzijds heb ik niet graag veel verantwoordelijkheid waarbij veel mensen op mij rekenen. ik heb de laatste tijd al redelijk wat werk met studies en screwcrew (zie site ).
als ge mij nodig hebt als raadgever ofzo of om sporadisch eens iets op te knappen dan kunde mij altijd bereiken
als ge mij nodig hebt als raadgever ofzo of om sporadisch eens iets op te knappen dan kunde mij altijd bereiken
Den dag da gij goeie raad begint te geven hebbekik hopelijk 1 van die palmeilanden gekocht in Dubai of Qatar ;-)
As den dukeman zenneige hier komt aanloggen en dieje slaagt erin van het laatste seizoen van de onside 11 nog online te zette me uitslagen en al, dan willek dieje mens wel voordragen.
As den dukeman zenneige hier komt aanloggen en dieje slaagt erin van het laatste seizoen van de onside 11 nog online te zette me uitslagen en al, dan willek dieje mens wel voordragen.
Sprokkel- Opkomend talent
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08
Ik wil zeker een actief lid zijn en me heel veel meedoen maar moderator zijn spreekt me echt niet meer aan. Af en toe eens inspringen me de wielerprono of andere kleinigheden zou ek wel zien zitten maar ik wil zeker geen bepalende factor zijn op deze site.
Ik ben misschien wa te jong om mod te zijn en ik weet da, maar als ge der echt te kort komt en ge vind niemand wille kik wel
Laten we zeggen dat ik evacuatieplan Z ben
Laten we zeggen dat ik evacuatieplan Z ben
Laatst aangepast door Nathan op di mei 27, 2008 6:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Laat misschien eerst de mensen die onside vroeger opgevangen hebben de mogelijkheid, ma kzin ook wel bereid om der wa van m'n tijd in te steken
Ik zou mij wel terug willen aanbieden als Moderator.
Master Yoda- Moderator
- Aantal berichten : 125
Sprokkel schreef:Den dag da gij goeie raad begint te geven hebbekik hopelijk 1 van die palmeilanden gekocht in Dubai of Qatar
Verschoning sprokkel, maar met die panne die we daar op onsidesport hadden, of zeg maar gerust perte totale was het nog werkwaar tot speeldag 5 terwijl die panne al viel na week 3. Maar daarna haakten ze één voor één af. Op speeldag 6 kreeg ik nog 4 formaties door inclusief die van mezelf. De die-hards noemden Fiatagri, Clary en Sprokkel. Maar ik ben er ni meer voort mee gegaan, ik hoop da ge mij daar pardoneert. Maar laten we realistisch blijven: ik had da spel al zo goe als gewonnen. Een 70 punten goe maken op 3 speeldagen is niet van de poes. - Ik vond het spijtig da het zo moest eindigen, tot ik een verlossende mail kreeg van dén fcb da hemmekes en de rest hier nen second beginning ginge make.
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
@ duke : 't was niet van niet willen, maar van niet kunnen om ne onside-11 door te geven.
ik geraakte niet op de site en had - spijtig en dus dom genoeg - geen enkele van jullie emailadressen.
ik geraakte niet op de site en had - spijtig en dus dom genoeg - geen enkele van jullie emailadressen.
foempe- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 68
Leeftijd : 54
Denk dat het voor dukeman echt onbegonnen werk is om die zaken nu nog te gaan verbeteren... Ik weet waarover ik spreek
Als het echt gaat over drie of vier speeldagen, das een serieus pak.
Besides, tis een nieuw voetbalseizoen => zowiezo met een propere lei van start gaan
Besides, tis een nieuw voetbalseizoen => zowiezo met een propere lei van start gaan
Fcb schreef:Denk dat het voor dukeman echt onbegonnen werk is om die zaken nu nog te gaan verbeteren... Ik weet waarover ik spreek
Pardonere??? nog in gin 100 jaar begot! Moestek in den tijd toch wa minder geslape hebbe tijdes de informatica lesse, ik zouwet amol zelf doen tedzju!
Serieus: wel sunt, mor langs den andere kant, azek de positieve kant van't verhaal bekijk: da seizoen wordt dus opnieuw gespeeld, en zo blijft den deze in de all-time ranking toch dik vanbove. Had en zou en als, dor ligt menne zolder ondertusse vol van. Ik zen klijr oem oepnief ne ro van betekenis te speule. zenner al transferlijste???
Toch willek ( oem effe terug on topic te kome) den duke toch veurdrage as medespelleider van de onside 11. Alleen al oemda de fiat de mauvais-blancs is...
Sprokkel- Opkomend talent
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
ghehe, is de fiat eigluk al iets veranderd sinds vroeger vraag ik mij hier af :p
kan mij momenten herrineren dak hem door mijn internetkabel wou sleuren ^^
kan mij momenten herrineren dak hem door mijn internetkabel wou sleuren ^^
van fiat gesproken... kheb hem hier nog nie gehoord
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Canarus schreef:kan mij momenten herrineren dak hem door mijn internetkabel wou sleuren ^^
ik ook
-Nee Canarus, ik ben nog ni te veel veranderd. Mijn visie op het voetbal is dezelfde gebleven ;-)
-Ik kon hier toch ni wegblijven he, anders zou de Sprokkel nog Le numero uno van de onside 11 worden en da kan ek hem ni aandoen he. Dieen druk kan em ni aan, tis en blijft ne rouche :-)
-Als ge er nog te weinig hebt FCYé, dan wil ik wel terug moderator worden...
-Ik kon hier toch ni wegblijven he, anders zou de Sprokkel nog Le numero uno van de onside 11 worden en da kan ek hem ni aandoen he. Dieen druk kan em ni aan, tis en blijft ne rouche :-)
-Als ge er nog te weinig hebt FCYé, dan wil ik wel terug moderator worden...
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
*rofl* ... FCYé .... goeike Fiat.
foempe- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 68
Leeftijd : 54
Fiatagri schreef:-Nee Canarus, ik ben nog ni te veel veranderd. Mijn visie op het voetbal is dezelfde gebleven
ha daar is em zie
let the show begin xD
In de loop van de week krijgen de moderatoren die ik graag in het team zou hebben (en zich kandidaat gesteld hebben) een berichtje in de mailbox.
Laatste kans dus om u nog kandidaat te stellen...
Ik gok dat er naast mij nog zo'n 4 moderatoren komen, waarvan 1 medebeheerder. De juiste verdeling moet ik nog eens bekijken, maar heb toch al iets in gedachten.
Laatste kans dus om u nog kandidaat te stellen...
Ik gok dat er naast mij nog zo'n 4 moderatoren komen, waarvan 1 medebeheerder. De juiste verdeling moet ik nog eens bekijken, maar heb toch al iets in gedachten.
Soortgelijke onderwerpen
» Naar welk liedje luister je?
» Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?
» Onside 11 - EK
» Onside 11
» RIP onside
» Wie gaat samen met Kortrijk naar eerste?
» Onside 11 - EK
» Onside 11
» RIP onside
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: