Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Transfernieuws

+16
kurt
wompie
Delirium
Nathan
foempe
Fiatagri
Master Yoda
Clary
hottentotter
dukeman
Canarus
Sprokkel
Johnny English
Fcb
Sonic89
Berrerat
20 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van foempe vr mei 30, 2008 3:20 pm

Canarus schreef:...moest dat nu eens gecombineerd zijn in 1 speler e...

dan zou em niet in de belgische competitie spelen Razz
foempe
foempe
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 68
Leeftijd : 54
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus vr mei 30, 2008 3:48 pm

daz ook weer waar. man wa zitten we in een raar voetballand :x
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fcb vr mei 30, 2008 7:13 pm

Twee transfers bij Club:

* Brian Priske trekt terug naar Denemarken (Velje).

* Geert De Vlieger heeft een contract van 1 jaar getekend (als tweede of derde doelman, door de waarschijnlijke uitleenbeurt van Verbauwhede)
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda vr mei 30, 2008 7:29 pm

Van Priske zijn we toch al vanaf. Nu Salou nog naar Genk Very Happy

Club ging vandaag ne toptransfer voorstellen, maar dees is te belachelijk voor woorden : Geert De Vlieger tekent voor 1 jaar bij Club Brugge.

Waar zijn die in godsnaam mee bezig ? Ok das waarschijnlijk als tweede of derde keeper als Verbauwhede uitgeleend wordt maar toch Neutral

Jarred Jeffrey komt al zeker ons middenveld versterken en ook Mika Väyrynen van PSV is in beeld.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fiatagri vr mei 30, 2008 8:27 pm

De Vlieger bij Brugge :d
In zijne jongen tijd bij Anderlecht was hij toch een opkomend talent, maar derna was het toch al veel minder en nu is hij serieus op zijnen terugweg.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus za mei 31, 2008 12:13 am

maja zo lang datie nie moe keepen. stijnen is nu nie echt blessuregevoelig en desnoods hebben we nog lenaerts.

zo zie je nog maar eens hoe een transfer kan veranderen in een toptransfer als je het 'viavia' weet Very Happy
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fcb za mei 31, 2008 3:32 am

Denk wel dat De Vlieger in de pikorde voor Lenaerts gaat komen.

Eigenlijk is die keuze zo slecht nog niet:

* Iedere ploeg die op drie fronten actief is heeft drie keepers nodig
* Onze nummer twee, Verbauwhede, wilt zich eindelijk eens tonen en dan is een uitleenbeurt een veel betere optie dan hem te verkopen. Door de transfer van De Vlieger toont Club dat ze in Verbauwhede geloven en hem idd die kans geven.
* Dan hebt ge naast Stijnen en Lenaerts nog één keeper nodig en wa doet ge dan? Vandenbossche overhevelen is nog iets te vroeg (pas 18j), een keeper kopen zoals Davy Schollen die hopeloos zijn kwaliteiten verkwanselt door derde doelman te spelen en als ge niet oplet nog wat keet schopt omdat hij geen kansen krijgt (De Winter had bv gekund) of voor een doelman in de nadagen van zijn carrière kopen. Die laatste heeft vaak een pak ervaring, wéét dat hij bankzitter is en kan de jongeren onder zijn hoede nemen. Er vertrekken bij Club toch wel wat oudere spelers, dus tkan geen kwaad om het evenwicht een beetje te herstellen.
* En het is iets wat in Europa vaak gebeurd: heel wat Europese al dan niet topclubs hebben een doelman van +35 op de bank zitten.

Op zich vind ik het dus zo slecht niet. Alleen had ik de transfer "die op vrijdag voorgesteld zou worden" toch iets hoger ingeschat Smile
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van dukeman za mei 31, 2008 12:51 pm

100% gelijk fcb, liever nen ervaren keeper dan weer een bleuke die nog alles moet leren. Als je bijvoorbeeld naar Inter kijkt, dan ziet ge da ook. Eerste keeper is Julio Cesar (27), Braziliaans eerste keeper, en fantastische reflexen. Tweede keeper Francesco Toldo, toch al 37 en derde keeper, Paolo Orlandoni, ook al 38. Dus om een lang verhaal kort te maken, ik ben blij dat De Vlieger volgend jaar tweede keeper is. Ik vond dat ie het bij Zulte Waregem nu niet echt slecht gedaan heeft. Als Zulte het met die Sammy Bossut moet klaarmaken, lijkt me dat niet echt verstandig. Als ge zie wa die allemaal door zijn benen liet gaan in de laatste matchen van het seizoen. Dat belooft.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus za mei 31, 2008 11:02 pm

jah, verstandige keuze van club om op ervaring te opteren maar wat als stijnen langdurig geblesseerd geraakt? is geertje nog nie te oud voor degelijk op dat niveau te keepen? anderzijds kan stijnen en lenaerts er wel wat van leren. samen met verlinden kan dat een goeie zet zijn in de ontwikkeling van de keepers.

ik hoop dat die toptransfer nog moe komen want ik zit toch nog wa op mijn honger, vooral qua spits en rechterflank verdediger.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Sprokkel zo jun 01, 2008 1:32 pm

Ik blijf voorlopig serieus op mijnen honger zitte in de vurige stede. Vinnet wel straf datter een week gelede in een niet nader genoemde Limburgse gazet weer over nen duiventil geklmapt werd toen Preud'Homme vertrok terwijl dat den 1ste uitgaanden transfer in meer dan een jaar was!

Niks weg, niks erbij tijdens de mercato van januari, terwijl we bij onze directe tegestrevers toch een bescheiden komen ( en in mindere mate gaan) noteerde van spelers allerhande. Zelfs me ne verdienden titel in den bovezak isser nog altijd een deel van de pers dat het licht niet in de Luikse ogen kan zien schijnen...
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda zo jun 01, 2008 2:34 pm

Club gaat voor Mika Vayrynen

Club is bijna rond met de versterking van zijn middenveld. De laatste ontbrekende sleutel moet de Fin Mika Vayrynen worden. De 26-jarige centrale middenvelder speelde vier jaar voor het Nederlandse Heereveen vooraleer hij in juni 2005 naar PSV overstapte. In de eerste twee seizoenen speelde hij 28 wedstrijden in het eerste elftal van de Eindhovenaars maar de afgelopen maanden geraakte Vayrynen, na een blessure bij de start van het seizoen, niet verder dan de invallersbank.

De technisch sterke middenvelder ligt bij PSV nog tot juni 2009 onder contract. Naast Club Brugge was en is er eveneens interesse van Porto en Athene maar de speler legde die voorstellen alvast naast zich neer en concentreert zich volledig op een overgang naar Brugge. PSV liet ondertussen zijn vraagprijs zakken zodat de transfersom volgens Clubnormen een haalbare kaart is.

De 1m81 in Zweden geboren Finse international kreeg ondertussen al schitterende scoutingsrapporten mee. Donderdagavond was manager Devroe nog een aandachtig toeschouwer in Duisburg waar Finland tegen Turkije speelde. In het weekend wordt 35-voudige internationaal een laatste keer bekeken tijdens de wedstrijd Finland-Wit Rusland.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Sonic89 zo jun 01, 2008 2:36 pm

Na Vargas is dit weer een veelbelovend transfer hoor Very Happy
Ziet er goed uit. Al mogen ze stilaan ook ne rechtsback kopen of ne centrale spits

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda zo jun 01, 2008 2:45 pm

Lance Davids

Omdat Club op die positie met Gertjan De Mets en Jorn Vermeulen slechts twee jongeren heeft die afgelopen seizoen niet vaak speelden, wordt er uitgekeken naar een nieuwe rechtsback. Frederik Boi (Cercle) zou geen optie zijn. Allicht wordt er in het buitenland gezocht. Lance Davids van het Zweedse Djugarden werd al eens genoemd. Club wil ook nog een middenvelder - waarvoor de donderdag gescoute Fin Mika Väyrynen (PSV) een ernstige piste is - en een aanvaller.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus zo jun 01, 2008 2:52 pm

blij te horen dat ze goed gaan inkopen. hopelijk hebben we nu iets meer geluk met de transfers dan voorbije jaren.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fcb zo jun 01, 2008 3:12 pm

Vayrynen zou echt wel top zijn...

Van Lance Davids heb ik enkel gehoord dat een aantal Europese (sub)toppers ook aan zijn mouw aan het trekken zijn, da wordt dus iets moeilijker. Mss De Mets en Vermeulen toch een kans geven en eerder voor een extra spits gaan.
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van dukeman zo jun 01, 2008 3:17 pm

------------------------Stijnen---------------------
----Monteyne------Alcaraz----Simaeys------Kluko----
-------Vayrynen--------Geraerts------Leko-----------
----Elrio-----------------Sonck--------------Dirar----

Ik hoop dat het dit wordt, ik zou graag Monteyne zien op de rechtsachter. Of Sepp De Roover. En dan liefst ook nog een spits want Djokic mag van mij cito presto weg. Ik zou het liefst Akpala zien, maar die zal wel niet haalbaar zijn net zoals Mirallas. Misschien is Malki een piste, of Kevin Vandenbergh.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus zo jun 01, 2008 3:24 pm

ik weet 1 ding: volgend seizoen zal elke speler bij brugge moeten vechten voor zijn plaats! elke zone begint goed bevolkt te geraken. vooral op het middelveld gaat het knokken zijn.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van hottentotter ma jun 02, 2008 1:17 pm

Racing Genk hoopt deze week vier versterkingen te kunnen aankondigen. Met de Hongaar Daniel Tözser van AEK is de club rond.
Daniel Tözser was afgelopen weekend in België en bereikte een mondeling akkoord met Racing Genk. Ook tussen de clubs is er zo'n akkoord.

Met Lokeren-verdediger João Carlos schieten de onderhandelingen goed op. Voorts werkt Genk nog aan de komst van een linkerflank en een centrale spits.

hottentotter
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 35
Registration date : 27-05-08

http://www.weerstandzonhoven.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Clary ma jun 02, 2008 1:39 pm

Verbauwhede van Club komt zo goed als zeker naar Kortrijk, let op mijn woorden !

Of dat een goede transfer is, laat ik dan wel weer in het midden ...
Clary
Clary
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus ma jun 02, 2008 2:29 pm

tis alleszins nen degelijke keeper...
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fiatagri ma jun 02, 2008 8:28 pm

*De geruchtenmolen draait op volle toeren. Na Espanyol Barcelona en Racing Santander is er nu een nieuwe gegadigde voor de Argentijn. Volgens de Franse pers zou PSG nu ook interesse hebben in Biglia.

Nog volgens de buitenlandse pers zou Inter Milan reeds een bod uitgebracht hebben van om en bij de tien miljoen euro. Officiële bevestiging is hiervan nog niet.

*Cyril Théréau, uitgeleend aan Charleroi, zal volgend seizoen in diezelfde clubkleuren aantreden. De Zebra's hebben de Fransman definitief overgenomen van Anderlecht.

*Roda wil niet enkel Tioté behouden maar toont ook interesse in De Man. In Het Nieuwsblad bevestigt Van Holsbeeck dat de Nederlandse club geïnformeerd heeft: "Roda informeert al lang naar De Man."

*Anderlecht zoekt nog steeds naar versterking. De Brusselse club volgt daarom de Tunesische spits Santos van de Franse club FC Toulouse. Manager Van Holsbeeck gaf reeds aan nog op zoek te zijn naar een snelle aanvaller.

*Volgens de Franse sportkrant, L'Equipe, toont Anderlecht interesse in Joseph-Désiré Job. De Kameroense aanvaller speelt momenteel bij Nice in Frankrijk. Job is 30 jaar en speelde al 52 keer voor de Kameroense nationale ploeg.

Joseph-Désiré Job speelde onder andere al bij Lyon, Lens, Middlesbrough, Metz, Al Ittihad Djeddah en Sedan. Job bereikte met Kameroen ook al de Afrika Cup finale van 2008.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda ma jun 02, 2008 10:00 pm

Als alles goed gaat stelt Club dees week niet 1 maar 2 nieuwe spelers voor.


1) 'Väyrynen is bijna van Club Brugge'

Mika Väyrynen speelt volgend seizoen zo goed als zeker voor Club Brugge. Morgenavond zal Club-trainer Jacky Mathijssen de Fin nog een allerlaatste keer bekijken in de oefeninterland tussen Finland en Wit-Rusland.

Als Jacky Mathijssen morgenavond groen licht geeft voor de transfer van Mika Väyrynen, dan staat niets nog een transfer in de weg. Club Brugge zal wel snel moeten handelen, want ook AEK Athene en FC Porto azen nog op de diensten van de Finse middenvelder van PSV Eindhoven.

Met de mogelijke komst van Väyrynen naar het Jan Breydelstadion zou de derde in het afgelopen kampioenschap een hoofdvogel afschieten. De Fin maakte destijds zoveel indruk bij Heerenveen dat Inter Milaan fel geïnteresseerd was in zijn diensten.

Verder lijkt het er ook op dat de Israëlische aanvaller Toto Tamuz niet naar Club Brugge zal verhuizen, maar opteert voor een avontuur bij FC Twente. Over Kevin Mirallas, niet onverdeeld ongelukkig bij Lille, doen nog steeds de wildste transfergeruchten.

2) DailyRecord: 'Buffel dicht bij Club Brugge'

Na Mika Väyrynen lijkt het er op dat ook Thomas Buffel volgend seizoen in het blauwzwarte shirt van Club Brugge zal voetballen. Beide partijen zaten gisteren alvast rond de tafel, maar een akkoord is er nog niet.

Thomas Buffel (27) heeft in het Ibrox Park van Glasgow Rangers nog een contract lopen tot het einde van volgend seizoen. De West-Vlaming, veel geplaagd door blessureleed, zit er echter op een dood spoor en wil terug voetballen. Buffel speelde amper vijf van de 68 wedstrijden die Glasgow Rangers vorig seizoen speelde.

Kees Ploegsma, de manager van Thomas Buffel, bevestigt de interesse van Club Brugge in Thomas Buffel. "Glasgow Rangers is zeker bereid om aan tafel te gaan zitten met een club die interesse heeft in Buffel. Club Brugge toonde die interesse. Buffel vindt de Rangers nog altijd een fantastische club, maar hij wil dringend kunnen voetballen", aldus Ploegsma.

Buffel kan waarschijnlijk naar Brugge verhuizen zonder dat Club er een transferbedrag hoeft voor te betalen. Glasgow Rangers heeft duidelijk zijn broek gescheurd aan de Belg die het voor 3,5 miljoen euro weghaalde bij Feyenoord Rotterdam.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fcb di jun 03, 2008 12:30 am

Da zou redelijk onbegrijpbaar zijn...

Kbedoel, ge kunt uw ploeg niet blijven volsteken met centrale spelers :s

Buffel hoeft van mij niet te komen, ben eigenlijk nooit echt overtuigd geweest van die zijn kwaliteiten.
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus di jun 03, 2008 12:51 am

ja, awel ik begin op de duur ook zoeen gevoel te krijgen.
wnnr komt die spits en die verdediger(s)?

denk nie da buffel naar brugge komt, volgens mij redelijk duur qua contract en daarom een afknapper voor club. zeker omdat die ver nooit speelt en ze niet weten wat hij nog waard is.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda di jun 03, 2008 12:56 am

Buffel moet van mij ook ni echt komen, maar Väyrynen zou ik wel graag bij Club zien. Ik heb die indertijd nog bezig gezien bij Heerenveen en zo ne speler kan echt een grote meerwaarde worden voor ons team (als hij blessurevrij blijft natuurlijk).
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van hottentotter wo jun 04, 2008 1:06 pm

Nice is op zoek naar een vervanger voor doelman Hugo Lloris, die naar Lyon is verhuisd. Volgens Franse bronnen zou Logan Bailly in beeld zijn bij Nice. "Ik heb er zelf niks van gehoord", zegt de 22-jarige doelman.

"Ik heb altijd gezegd dat ik me voor 200% op Genk concentreer en dat blijft zo. Volgende week vertrek ik met vakantie en ik zie wel wat het wordt." De belofte-international heeft bij Genk nog een contract tot 2011.

hottentotter
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 35
Registration date : 27-05-08

http://www.weerstandzonhoven.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Nathan wo jun 04, 2008 2:34 pm

Hij heeft talent maar laat het te weinig zien, soms teveel show en arrogantie.
Zoals C.Ronaldo int begin bij Man.Utd.
Ik zie Bailly later nog in nen ploeg gelijk Nice spelen ze ...
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fiatagri wo jun 04, 2008 9:04 pm

Tja, ik heb het altijd al gehad voor keepers als Bailly. Alleen flatert hij soms te veel. Als hij da nog kan wegwerken, kan hij zeker ergens int buitenland bij een subtopper spelen.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Berrerat do jun 05, 2008 6:44 pm

Misschien al wat 'oud' transfernieuws maar toch:

Germinal Beerschot heeft vandaag met Henri Munyaneza en Bartholomé Ferrara twee spelers aangetrokken. Munyaneza is een 23-jarige Rwandese aanvaller die overkomt van FC Dender. Hij ondertekende op het Kiel een contract voor vier seizoenen.

Vanuit het Franse FC Sochaux verhuist de 18-jarige Bartholomeo Ferrara naar het Kiel, een spits die de Belgische nationaliteit heeft. Ferrara krijgt bij Germinal Beerschot een contract voor één seizoen.

Ondertussen geen gebrek aan spitsen op het kiel!
Berrerat
Berrerat
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fiatagri do jun 05, 2008 6:54 pm

Ik lees derjust in de krant da diee Vayrynen nog ni eens zelf zijn keuze heeft gemaakt.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 2 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum