Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Transfernieuws

+16
kurt
wompie
Delirium
Nathan
foempe
Fiatagri
Master Yoda
Clary
hottentotter
dukeman
Canarus
Sprokkel
Johnny English
Fcb
Sonic89
Berrerat
20 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van hottentotter wo jul 16, 2008 2:01 pm

Westerlo blijft ambitieus en werkt aan de versterking van zijn voorhoede. Met de komst van Bertin Tomou wil Westerlo net onder de topploegen zijn plaats opeisen en zijn deel van de koek van de media-aandacht krijgen.
Westerlo-manager Herman Wijnants wil met de komst van Bertin Tomou het imago van Westerlo opkrikken. "Als dit niet aanslaat, dan weet ik het niet meer", zegt de Westerlo-manager in Gazet van Antwerpen.

"We ronden deze week nog de transfer van Ruiz af en de kans is erg groot dat Odita ook nog komt", zegt Herman Wijnants (foto).

"Met een sterke aanval willen we meer respons losweken. Niemand spreekt over Westerlo en dat is een frustratie. Ik probeer er al lang iets aan te doen"

Sportief legt Wijnants de lat hoog. "De voorbije jaren eindigden we gemiddeld als 7e, dat verwacht ik ook nu. Ik wil kampioen worden onder de topploegen."

hottentotter
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 35
Registration date : 27-05-08

http://www.weerstandzonhoven.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van hottentotter wo jul 16, 2008 8:06 pm

KRC Genk en GBA kwamen woensdagnamiddag tot een overeenkomst betreffende de transfer van Faris Haroun. De Genkse middenvelder heeft zelf ook een overeenkomst met GBA bereikt.

Het gaat om een definitieve transfer, contract van 4 jaar.

Spijtig , heeft nooit het volle vertrouwen gekregen van Genk

hottentotter
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 35
Registration date : 27-05-08

http://www.weerstandzonhoven.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda do jul 17, 2008 4:13 pm

Club heeft oogje op Colombiaanse spits

In de zoektocht naar een spits is Club Brugge geïnteresseerd in de Colombiaan Hugo Rodallega Martinez. Vraag is of blauw-zwart voldoende geld kan ophoesten om Rodagol naar Brugge te krijgen.


De 22-jarige aanvaller speelde afgelopen seizoen op huurbasis bij het Mexicaanse Necaxa, maar werd inmiddels definitief aangetrokken nadat hij zich met 15 doelpunten tot clubtopschutter kroonde. Voordien speelde Rodallega in Mexico voor Atlas (5 goals in 15 duels) en Monterrey (4 goals in 29 duels waarvan 15 als titularis). In Colombia scoorde Rodallega aan de lopende band bij Quindio (31 goals in 3 seizoenen) en Cali (12 treffers in 25 duels).

De Colombiaan maakte pas echt indruk toen hij zich in 2005 ontpopte tot de ster van het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor -20-jarigen, een tornooi waar ook Lucas Biglia (Anderlecht) en Ronald Vargas (Club Brugge) aan deelnamen. De tweevoetige spits mocht zich achteraf uitroepen tot topschutter met 11 treffers in 9 wedstrijden. Barcelona-ster Lionel Messi bleef toen op 5 treffers steken. Sindsdien is hij ook international, goed voor 21 caps en 7 doelpunten. Eind april nog scoorde hij twee keer én lag hij aan de basis van twee andere goals in de met 5-2 gewonnen oefeninterland tegen Venezuela, een wedstrijd die Club bijwoonde om Ronald Vargas te bekijken.

De 1,81 meter grote Rodallega is snel, sterk, koelbloedig en scoort geregeld vanaf vrije trap. Naar verluidt werd hij niet zo lang geleden nog gescout door AC Milan, Atletico Madrid en FC Sevilla. Vandaar dat Club allicht nog andere pistes achter de hand houdt. Ook de Deen Mortensen wordt genoemd.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda vr jul 18, 2008 6:33 pm

Akpala lijkt op weg naar Club Brugge

Joseph Akpala staat op het punt om een contract van vijf jaar te tekenen bij Club Brugge. De topschutter van vorig seizoen moet nog medische tests afleggen. De Nigeriaan vindt bij Club Brugge zijn ex-trainer Jacky Mathijsen terug.
Charleroi is op stage in Marokko en bij het avondeten kondigde manager Mogi Bayat aan dat Akpala naar Club gaat. "De onderhandelingen zijn vlot verlopen, Club was bereid om het gevraagde bedrag op tafel te leggen", zegt Bayat in Gazette des Sports. Charleroi zou 3 miljoen euro ontvangen.

Akpala is de tweede speler die Club bij Charleroi haalt. Eerder maakte ook Laurent Ciman de overstap. "Onze ex-coach vult onze geldlade", lacht Bayat nog.

De 21-jarige Joseph Akpala werd vorig seizoen topschutter met 18 doelpunten. "Er wacht mij een enorme uitdaging bij Club, maar we moeten eerst nog de medische tests afwachten", zegt de spits.

"Europees spelen is altijd al een droom geweest voor mij. Ik was topschutter vorig seizoen, maar dat stelt niets voor als ik niet slaag bij Club. Ik wil het vertrouwen van het bestuur niet beschamen", vertelt Akpala.

Akpala verlaat vrijdagochtend Marokko om de medische testen af te leggen in Brugge. Hij vindt bij Club Brugge zijn ex-trainer Jacky Mathijssen terug.

Indien Club Akpala kan strikken is het niet uitgesloten dat het toch nog een bijkomende middenvelder zou vastleggen.

Ondertussen zou er voor aanvaller Salou Ibrahim interesse zijn van de Duitse tweedeklasser Duisburg, de ex-club van gewezen Bruggeling Manasseh Ishiaku
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van bjokkieb ma jul 21, 2008 12:05 pm

Julien Gorius voor 4 jaar naar KV Mechelen.
Ondanks tegenwerking van Vermeersch (maar da zijn we al gewoon) heeft Malinwa Gorius aangetrokken, de aanvallende middenvelder die ze er nog bijwilde. Ik denk dat dit een goede transfer gaat zijn, die zeker zijn steentje zal bijdragen.
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fiatagri ma jul 21, 2008 3:58 pm

Hahaha, Brussels wordt volledig kaalgeplukt en diee Vermeersch wordt zo belachelijk gemaakt. Hij kan het nimeer af en dreigt met rechtzaken.

Kheb diee kerel nooit kunnen verdragen. Wanneer gaat die is stoppen met zich belachelijk te maken.
Vorige keer wou hij ook bloed aan de palen zien, resultaat: 6-0 en Anderlecht kampioen ;-)
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van kurt vr jul 25, 2008 8:51 pm

Mika Väyrynen is nog altijd op zoek naar een nieuwe club. De Fin wil weg bij PSV Eindhoven. Hij kan op de interesse rekenen van Club Brugge, maar wilde er tot dus ver nog altijd niet tekenen.

Ook dit seizoen hoeft Mika Väyrynen, als hij bij PSV zou blijven, niet op veel speelgelegenheid rekenen. "Huub Stevens (de nieuwe trainer, nvdr) is heel eerlijk met me geweest. Hij heeft aangegeven dat het voor mij dit seizoen zeer moeilijk zal worden. Ik weet nu waar ik aan toe ben. De wedstrijdjes met Jong PSV wil ik ook niet meer spelen", aldus de Fin in de Nederlandse krant AD/Sportwereld.

"Er is belangstelling van een aantal clubs, maar ik wil hier gewoon nog twee weken trainen om te zien hoe het gaat. Als ik begin augustus nog altijd geen uitzicht op speeltijd heb, dan moet ik eens verder kijken. Ja, Club Brugge toonde interesse en dat is nog altijd niet helemaal van de baan. Als er begin augustus niets anders is, dan is Brugge zeker een optie", gaat Väyrynen verder.

kurt
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus za jul 26, 2008 1:45 am

pff, als club derde keus is dan moet die van mij nie komen. ofwel komt hij mee volle goesting ofwel helemaal niet van mijn part.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van dukeman za jul 26, 2008 9:56 am

Canarus schreef:pff, als club derde keus is dan moet die van mij nie komen. ofwel komt hij mee volle goesting ofwel helemaal niet van mijn part.
Ik ben juist van hetzelfde gedacht. Maar als hem dan toch zou tekenen bij blauwzwart, zal ik er niet minder blij om zijn als hij er eentje binnenlegt. Maar echt veel aanstalten maakt hij niet om naar België te verkassen.

Een tijdje geleden sloot Club Brugge het transferdossier van Mika Väyrynen. De Finse middenvelder van PSV sprak gisteren echter andere taal in het Nederlandse Algemeen Dagblad .

'Club Brugge toonde al interesse en dat is nog steeds niet van de baan', zei de Fin. 'Als er begin augustus niets anders is, zou Brugge een optie kunnen zijn. Voorlopig train ik hier bij PSV en dan kijk ik wel hoe het gaat.'

De Brugse sportmanager Luc Devroe zegt dat Club Brugge niet langer bezig is met Väyrynen.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus za jul 26, 2008 2:04 pm

begin augustus... hij heeft zijn kans gehad voor mijn part. wij moeten niet als schaapkes wachten tegen da meneer mika zin heeft om er eens over na te denken.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda ma jul 28, 2008 11:07 pm

Van mij mag hij zéker nog komen. Hij zou ons middenveld veel kunnen bijbrengen. En zou zelf kunnen uitgroeien tot één van de smaakmakers van onze competitie als hij zijn niveau van bij Heerenveen terug kan halen. En das zonder te overdrijven he, hetgeen wat ik van hem toen allemaal gezien heb mag hij bij Club ook nog eens overdoen.

Als hij perfect haalbaar is en hij wil wél komen naar Club dan moeten ze niet twijfelen en hem zéker binnenhalen.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Nathan do jul 31, 2008 2:38 pm

Kevin VandenBerghe naar gba !!!! Smile
Hij heeft getekend voor 1 jaar Smile
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus do jul 31, 2008 3:47 pm

jep, sta vandaag al in de gazet met een interview.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van dukeman za aug 02, 2008 2:16 pm

Vandelanoitte is terug in het land. Hij zet zijn 'carrière' voort bij Tubeke.
De ex-Club Brugge verdediger komt over van Bursasport waar zijn contract ontbonden is.
Hij moet de gelederen achterin bij Tubize versterken en ze helpen het behoud te verzekeren.
Waarom krijg ik het idee dat dat niet gaat lukken? Very Happy
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus za aug 02, 2008 2:42 pm

kwam het net ook posten. tja jason, ik weet het niet. die heeft mij nooit kunnen overtuigen maar mss breekt hij wel door bij een kleine club als tubeke. hij is tenslotte nog maar 21 en hij zat in de voorselectie voor peking en daar komde als sukkelaar niet in.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van dukeman za aug 02, 2008 2:48 pm

Het enige waar da die kan doorbreken he, da is door een deur. Rolling Eyes Ik vind da echt ne prutser. Die was nu toch wel echt altijd te laat met zijn tackles en met zijn intercepties. En dan altijd met zijn verhalen van uitgaan en drinken, nee, gene voor een topclub. En hoe die bij de beloftes is geraakt, dat vraag ik mij nog elke dag af.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus za aug 02, 2008 2:49 pm

hoe die ooit vier cl-matchen heeft gespeeld bij brugge Laughing
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van dukeman za aug 02, 2008 2:56 pm

Canarus schreef:hoe die ooit vier cl-matchen heeft gespeeld bij brugge Laughing
Ofwel was iedereen aan het Sleep ,
ofwel was iedereen aan het drunken ,
ofwel was het een santa
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus za aug 02, 2008 2:58 pm

lol!
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda zo aug 03, 2008 2:46 pm

Sorry maar in zijn eerste seizoen was dat wel ne goeie speler. Op Bayern debuteerde hij zelf voor de eerste ploeg en speelde daar een heel sterke match. In zijn eerste seizoen heeft hij nadien zowel in competitie als europees nog enkele sterke matchen gespeeld. Ne slechte was het zeker niet. Maar het seizoen erna is het succes naar zijne kop gestegen. Hij vond zijn eigen al nen topspeler na amper 1 goed seizoen. Daarna is het fameus bergaf gegaan met den Jason.

Maar bij Buraspor lachten ze daar ni mee ze. Ik peis dat die daar fameus heeft moeten afzien bij de trainingen. Want als ge die overtlaatst bezig zag met de Olympische selectie in de voorbereiding, das ne gans andere speler geworden. Als ge die nu bezigziet ge zou hem nog amper herkennen. Hij is ook veel volwassener geworden, waar een seizoentje degradatievoetbal in Turkije al ni goe voor is Smile. Dus ik hoop en denk dat Tubize hiermee wel ne goeie transfer gedaan heeft. Hij heeft ook al ervaring in de eerste klasse en europees. Dus ik denk dat we ne gans andere Jason te zien zullen krijgen bij Tubize. En ik blijf erbij Tubize gaat niet het zwakke broertje van onze competitie worden.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fiatagri do aug 07, 2008 6:46 pm

Volgens de Waalse krant Sudpresse zou Anderlecht aan het onderhandelen zijn met Cercle Brugge spits Tom De Sutter. De 23-jarige aanvaller zou vandaag een contract bij paars-wit ondertekenen.

Het Laatste Nieuws weet dan weer dat Roger Vanden Stock bereid was om een financiële inspanning te leveren voor De Sutter, maar dat de transfer door de uitschakeling van Anderlecht zo goed als zeker niet doorgaat.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Canarus do aug 07, 2008 7:05 pm

ma nee ze gaan net spelers verkopen. kern van 30 man voor competitie en beker is gewoon te groot.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Fiatagri do aug 07, 2008 7:17 pm

Vorig seizoen mistten we de CL en ze verkochten alleen Tchité voor een pak miljoenen.
En ge kunt zeggen, ge speelde nog Uefa Cup dan. Idd maar ze gaven zelf toe da da zeer weinig opbracht. Da da maar begint op te brengen vanaf de 1/8 finales.

Als ge ziet wie we allemaal hebben. Van Damme, Frutos en Pareja zijn er nog ni bij.
Losada, Legear, Chatelle, Proto, Kruiswijk, Lamah, Rnic, Schollen, Sare,... zijn allemaal invallers.
Bv vooraan rechts: Chatelle, Legear en Vlcek strijden daar om een basisplaats. Op links hebde Lamah, Boussoufa, Goor en eventueel Van Damme en zelfs Losada kan daar.
Centraal hebde Polak, Gillet, Biglia, Sare, Losada, Boussoufa kan daar.

Als ze er 2 of 3 verkopen dan komen we belange ni in de problemen ze, maakt ulle geen zorgen.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda vr aug 08, 2008 8:30 pm

Club grijpt naast Rigters.

Maceo Rigters speelt komend seizoen op huurbasis bij Barnsley, dat uitkomt in de Engelse first division.

De Nederlandse spits heeft een meerjarig contract bij Blackburn Rovers, maar kwam daar niet echt uit de verf. De club uit de Premier League verhuurde hem afgelopen seizoen al aan Norwich City. Rigters kon ook terecht bij Sheffield Wednesday en Club Brugge, maar kreeg het beste gevoel bij Barnsley.

Bron: nos.nl
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van dukeman vr aug 08, 2008 11:15 pm

Gelukkig, want dat is een miserabel slechte spits.
Heeft ooit 1 goed jeugd-EK gespeeld en voor de rest niks.
Laat hem daar maar verder ronddalken, hier moet hem ni zijn.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Delirium di aug 19, 2008 3:15 pm

PSV ziet af van Jovanovic, het gevraagde bedrag van luik is te hoog gezien zijn leeftijd. Waarschijnlijk dat psv nu nog een poging zal doen om Mevlut weg te kapen bij Sochaux

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda vr aug 29, 2008 2:01 pm

Kenny Steppe vertrekt naar Heerenveen

Ons land ziet weer een talent verhuizen: Germinal Beerschot verliest doelman Kenny Steppe aan Heerenveen in Friesland.
De 19-jarige Kenny Steppe is momenteel al in Heerenveen voor de medische controle. "De transfer is voor 99% rond", bevestigt GB-ondervoorzitter Kesters aan onze redactie. Herman Kesters vertelde ons ook dat zijn club Silvio Proto van Anderlecht naar het Kiel wil halen, als vervanger voor Steppe.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van hottentotter vr aug 29, 2008 2:51 pm

Weer een groot verlies voor GBA imo.
Vrancken zou rond zijn met Malinwa...

hottentotter
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 35
Registration date : 27-05-08

http://www.weerstandzonhoven.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Nathan vr aug 29, 2008 4:13 pm

Groot verlies voor gba maar goed voor mij Razz
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Master Yoda vr aug 29, 2008 4:35 pm

Racing Genk laat Wouter Vrancken vertrekken.

De 29-jarige middenvelder verkast naar reeksgenoot KV Mechelen.
Wouter Vrancken was bij Racing Genk al een tijdje uit beeld verdwenen. Vorig seizoen speelde hij zijn plaats kwijt en hoewel hij degelijk presteerde in de voorbereiding van dit seizoen moest hij in het competitiebegin weer genoegen nemen met een invallersstatuut.

Vrancken kiest nu eieren voor zijn geld en trekt naar KV Mechelen, dat op zoek was naar een vervanger voor Kevin Geudens, die vorige week zijn been brak.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Transfernieuws - Pagina 6 Empty Re: Transfernieuws

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum