Off-Topic
+8
Sonic89
Canarus
foempe
dukeman
djourik
Driller
Fiatagri
Nathan
12 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Off-Topic
djourik schreef:de jeugd van tegenwoordig is rap kapot...
onze veteraan heeft gesproken
wa dingen steekt de jeugd van tegenwoordig ook uit tis alleszins nie gezond te noemen ^^
Canarus schreef:wa dingen steekt de jeugd van tegenwoordig ook uit tis alleszins nie gezond te noemen ^^
niks da ni mee vitamientjes kan opgelost worde he
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08
jaja als nen dagelijkse wielrenner 75 vitaminepillekes per dag slikt, wat neemt hulder dan nie allemaal...
in mijnen tijd was da maar af en toe ne keer ne zaterdagavond een pilleke maar nu
in mijnen tijd was da maar af en toe ne keer ne zaterdagavond een pilleke maar nu
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
gisteren eerste matchke van et seizoen gespeeld en 1-2 gewonnen tgn waasland maar ik heb de 0 gehouden ... ik mocht de 2de helft keeperen en in de eerste helft stond het 1-1.
Ik was vrij tevreden over mijn allereerste match bij gba, ik heb in die ene week al enorm veel bijgeleerd, er word ook enorm veel nadruk gelegd op uitvoetballen via de keeper.
het enige verschil tussen ons en waasland was da wij voor de match nog een zware training hadden
Mijnen trainer noemt Eric Viscaal, zijn der misschioen mensen die die kennen? Was vroeger nen goeien voetballer.
Ik was vrij tevreden over mijn allereerste match bij gba, ik heb in die ene week al enorm veel bijgeleerd, er word ook enorm veel nadruk gelegd op uitvoetballen via de keeper.
het enige verschil tussen ons en waasland was da wij voor de match nog een zware training hadden
Mijnen trainer noemt Eric Viscaal, zijn der misschioen mensen die die kennen? Was vroeger nen goeien voetballer.
tuurlijk ken ik die. was in zijne jongen tijd ne serieus goeie voetballer.
foempe- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 68
Leeftijd : 54
Ik heb hem nog bij Mechelen geweten, meer weet ik er ni echt over.
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08
Ik heb hem ook nog bij KV gewete, was da ni in den tijd dat ze daar faiet zijn gegaan?
Driller- Opkomend talent
viscaal is nen zeer goeien trainer, tis amar dadde et weet mannen
nu over iet anders, de emoties, ..... tvalt nie op da de medebeheerder nen anderlechtfan is .... als er emoties zijn pro anderlecht vinnek dan der ook anti anderlecht moeten zijn
nu over iet anders, de emoties, ..... tvalt nie op da de medebeheerder nen anderlechtfan is .... als er emoties zijn pro anderlecht vinnek dan der ook anti anderlecht moeten zijn
Nathan schreef: als er emoties zijn pro anderlecht vinnek dan der ook anti anderlecht moeten zijn
amen daarvoor!
@Nathan
Ge moet eens stoppen met altijd op Anderlecht te vitten ze manneke!!
Da ge anti-rsca zijt, da is uw probleem. Maar ge moet da ni overal gaan zeggen en tonen.
Van mij mogen er daar van alle ploegen bijstaan(ni te veel natuurlijk). Maar het spreekt voor zich dat ik van andere ploegen er geen op mijn pc heb...
Da ge anti-rsca zijt, da is uw probleem. Maar ge moet da ni overal gaan zeggen en tonen.
Van mij mogen er daar van alle ploegen bijstaan(ni te veel natuurlijk). Maar het spreekt voor zich dat ik van andere ploegen er geen op mijn pc heb...
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Fiatagri schreef:@Nathan
srry, kben vandaag in een serieuse anti-anderlecht bui, mss eeft da iets te maken dak ze allemaal nie afkan en omda gij constant bezigzit da anderlecht goe is terwijl ze uitgeschakelt zijn door fc boerenhol ...
GBA mss?
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
denk dat hij voor nen 2de klasser is, namelijk beveren
djourik- Medebeheerder
ah daar zit de frustratie hem dus troost u, ik heb mee deinze een ploeg die nooit verder geraakt dan tweede!
Voor Man United. Zo ist ni moelijk natuurlijk he.
Fiatagri- Medebeheerder
Allemaal dernaast
Ik ben al Jaren nen supporter van Man.Utd, in Belgie ben toch al 7-8 jaar nen fan van De Buffalo's
Voor Beveren heb ik respect, heb er maar 1 jaarke gevoetbald maar het is een schoon club.
Gba, .... die moek eerst nekeer zien spelen
Schuiferskapelle kennek nie
Ik ben al Jaren nen supporter van Man.Utd, in Belgie ben toch al 7-8 jaar nen fan van De Buffalo's
Voor Beveren heb ik respect, heb er maar 1 jaarke gevoetbald maar het is een schoon club.
Gba, .... die moek eerst nekeer zien spelen
Schuiferskapelle kennek nie
hahaha schuiferskapelle ik weet zelfs nie of dat die nen voetbalploeg hebben
gewoon een grappuge naam vo een boerenhol
gewoon een grappuge naam vo een boerenhol
Mijne pc was zwaar gecrasht dit weekend. Nu is hij gemaakt, da grapke heeft mij 100€ gekost :s
Alles is er nu af, dus kmag weer beginnen downloaden en in orde zetten...
Fiatagri- Medebeheerder
Da ken ik, heb ik een paar maand geleden ook voorgehad...
Da koste mij € 40, en dan beginde serieus te denken over ne nieuwe of den ouwe late maken... 't is da laatste geworden.
Da koste mij € 40, en dan beginde serieus te denken over ne nieuwe of den ouwe late maken... 't is da laatste geworden.
dukeman- Moderator
Fiatagri schreef:Mijne pc was zwaar gecrasht dit weekend. Nu is hij gemaakt, da grapke heeft mij 100€ gekost :s
Den onze was hier 2 weken terug ook kapot.
De ouders hebben beslist ne nieuwe te kopen (vorige was 6 jaar oud) en nu kan ik ook alles opnieuw installeren en "ontdekken" (tis nu ne vista ipv xp)
Driller- Opkomend talent
nen vista moe ik nooit hebben zulle
djourik- Medebeheerder
Ik zit nog redelijk wa achter me mijnen ouden bak en windows 98
Da is sukkelen tot en met. En ge kunt bekan niks meer downloaden.
Nu heb ek hier just ontdekt da mijn geluid nimeer gaat... man man man, miserie miserie. Kheb goesting om alles gewoon buiten te smijten. Internet, computer en belgacom tv. Da zou mij zo'n 70€ per maand besparen. Alleen hebde gulder dan vrij spel met de onside elf en daar wringt het wa bij mij
Da is sukkelen tot en met. En ge kunt bekan niks meer downloaden.
Nu heb ek hier just ontdekt da mijn geluid nimeer gaat... man man man, miserie miserie. Kheb goesting om alles gewoon buiten te smijten. Internet, computer en belgacom tv. Da zou mij zo'n 70€ per maand besparen. Alleen hebde gulder dan vrij spel met de onside elf en daar wringt het wa bij mij
Fiatagri- Medebeheerder
Daar is iets van...
Ge zij en ge zult altijd ne lastige klant blijven
Ge zij en ge zult altijd ne lastige klant blijven
dukeman- Moderator
ah ik formateer mijn pc af en toe. vandaag is het lanscape in deinze dus ik moest een pc hebben die lekker draait en snel gaat.
vanavond 6 uur tot zondgavond 6 uur en ik zit in het A-team dus ik speel mee tegen de kanjers ^^
vanavond 6 uur tot zondgavond 6 uur en ik zit in het A-team dus ik speel mee tegen de kanjers ^^
En wa is lanscape?
Fiatagri- Medebeheerder
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: