Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Off-Topic

+8
Sonic89
Canarus
foempe
dukeman
djourik
Driller
Fiatagri
Nathan
12 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus wo sep 10, 2008 4:47 pm

nu ga ik een richting doen met ook praktijk dus veel groepwerken en dergelijke. ik hoop dat dat mij meer ligt. vorig jaar niets echt moeten doen behalve leren. maja ge denkt dat je nog veel tijd hebt en da is zo ma ineens ist bijna examens en moet ge beginnen Razz

wnnr beginnen jullie meestal op voorhand? of nog beter hoeveel uren besteed ge per week aan school?

ps: het off topic wordt hier haast een schooltopic ^^
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van dukeman wo sep 10, 2008 5:31 pm

Ik heb veel theoretische vakken, dus voor mij maakt het redelijk weinig uit wanneer ik het doe. Als ik het maar doe... Smile
Ik denk da da van persoon tot persoon afhangt, maar ik hou telkens mijn lessen bij. Ik let normaalgezien altijd wel redelijk op, en als ik het snap ga ik gewoon na de les mijn nota's wa aanvullen zoda ik uiteindelijk een pak cursusbladere kan leren bij het exaam die toch nog volledig zijn. Geeft mij aub genen boek van 500 blz die ik aan één stuk moet leren, want dan kom ik er niet. Dan zit ik daar aan p 50 en dan ben ik het echt al beu. Dan begin daar echt tegen op te kijken en dan is de motivatie er ook af, maar soms is het wel nodig...
Int weekend naast mijn studentenjobke overloop ik zowat in grote lijnen alles wa we die week gezien hebben zoda ik da in mijn gedacht hou voor volgende lessen en dan ook direct mee ben. Maar om daar nu een tijdsduur op te plakken, vind ik moeilijk...
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus wo sep 10, 2008 6:51 pm

ok, tis toch om een gedacht te hebben van wat er allemaal kan en moet gebeuren. kwil het beter aanpakken dit jaar.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Driller wo sep 10, 2008 7:07 pm

Ik start met studeren den dag dat den blok start
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus wo sep 10, 2008 7:57 pm

ik heb da ook eens gedaan. eerste semester en ik was er voor eentje door dus da is geen optie vo mij.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Nathan do sep 11, 2008 5:50 pm

Jullie motiveren mij enorm mannen Smile
Zijn er ier soms mannen die iets weten van Boekhouden en Informatica, das namelijk de richting die ik nu volg Smile
En tot tegenstelling van de anderen ehb ik nog geen enkel herexamen gehad en nog nooit blijven plakken Smile
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Driller zo okt 12, 2008 9:37 pm

Ik kan hier maar af en toe nog komen owv mijn stage, maar het is hier precies héél kalm geworden...
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus zo okt 12, 2008 10:24 pm

jah, ik kom regelmatig kijken maar als er niets nieuws staat dan ga ik niet direct altijd iets posten.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van djourik ma okt 13, 2008 1:06 pm

t is hier idd VRE kalme Crying or Very sad
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Fiatagri ma okt 13, 2008 7:13 pm

Tja, ik denk da het ver gedaan is met deze site... Fcb kan wel weer terugkomen en de site nieuw leven inblazen, maar na een tijdje is hij weer weg of wordt het weer stiller en is het toch gedaan.

Bij de botb geraakt ge ni aan 10 stemmen, dan is het ook de moeite ni he. Voor de onside 11 komen hier nog sommigen maar da's ook alles.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus ma okt 13, 2008 7:17 pm

tja, vanaf de dag dat we zv hebben verlaten hebben we eigluk ons vonnis getekend denk ik. blijkbaar was de cohesie niet goed genoeg om genoeg mensen naar onside te krijgen.

ah ik mis de tijd van de vele posts en de verhitte discussie met 20 man die elkaar zat te bestoken Razz gouden tijden eigluk die zv-periode Smile
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Nathan ma okt 13, 2008 7:52 pm

Canarus schreef:tja, vanaf de dag dat we zv hebben verlaten hebben we eigluk ons vonnis getekend denk ik. blijkbaar was de cohesie niet goed genoeg om genoeg mensen naar onside te krijgen.

ah ik mis de tijd van de vele posts en de verhitte discussie met 20 man die elkaar zat te bestoken Razz gouden tijden eigluk die zv-periode Smile

nu dadde et zegt .... achter het vertrek van de ronny en de seba beginnek ook minder op onside te komen dan vroeger ...
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van djourik di okt 14, 2008 11:11 am

wat moeten we doen??

ik denk dat het nen stillen dood gaat worden. de laatste week werd er misschien 10 keer iets gepost en sinds 6/10/2008 hebben zich maar 15 users eens ingelogd! en op de zv is t ook dood. kheb daar verleden week eens ingelogd en t beste is er ook af daar, alleen waar er tetten staan zie je comments Razz .

misschien kunnen we ons ergens anders inloggen bij een sportforum? t is maar een idee he... iemand dan een idee welkéén??

kvind het heel jammer voor de gasten die hier hun werk insteken dat het zo moe gebeuren!
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus di okt 14, 2008 7:23 pm

ja, ik ook! tis enorm spijtig maar ik denk dat het zowiezo wel ergens moest stoppen. als je nagaat hoe lang ik al naar zv kwam, daarna tijdje onside en toen een lange pauze en nu weer dan heb ik toch veel tijd versleten. niet dat ik daar spijt van heb maar vroeger was ik 15-16 en had ik tijd zat, nu moet ik echt wat zuinig zijn met mijn tijd en alles wa beter indelen. ik denk dat de mensen die toen ook leerling/student waren nu ook allemaal afgestudeerd zijn of werken.

ik wil het alleszins helpen in leven houden maar als het voor die ene kat is per dag is het idd de moeite niet meer.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Sonic89 do okt 16, 2008 12:06 pm

Kvind het ook vree stillekes, maar kheb zelf ook ni zoveel tijd meer.
Khoop wel dat het hier ni zomaar "verdwijnt", want het is een beetje m'n forumthuis Very Happy

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus do okt 16, 2008 7:05 pm

Sonic89 schreef:Kvind het ook vree stillekes, maar kheb zelf ook ni zoveel tijd meer.
Khoop wel dat het hier ni zomaar "verdwijnt", want het is een beetje m'n forumthuis Very Happy

van wie is het hier niet het forumthuis Wink

ik probeer wat meer te posten en wat topics aan te maken met nieuwe onderwerpen. nu moet er alleen veel reactie op komen he Very Happy
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Driller vr okt 17, 2008 11:57 pm

Mja, ik kan enkel in het weekend online komen, in de week heb ik geen tijd met mijn stage.
En dan zie ik idd dat er mss in 10 topics gepost is op 1 week tijd.
En idd, den tijd van zv, da was int begin van mijn verder studeren, die eerste jaren hebde tijd zat, maar nu nimeer (hoewel ik nog wel studeer, heb ik ergere dagen dan ne werkmens dat betaald word, ma das een ander zaak Wink )
Ik zou het ook erg vinden moest het hier ophouden, maar canarus zei het al, het moet ooit ophouden. Ik bedoel, ne mens kan niet zijn heel leven op forums slijten. Der is nen tijd van komen en ne tijd van gaan, en ik denk dat voor de meesten hier, de anciens, den tijd van gaan gekomen is.
Die fase in ons leven heeft een paar jaar geduurd, het is leuk geweest, maar ge ontgroeid dat. Vergelijk het een beetje met met de Lego spelen of videogames ed. Dat doet eg ook jaren enthousiast, en dan mindert dat en op ne schonen dag denkt ne nekeer nostalgisch terug aan dien tijd.
Het spijtigste is dat ge die mensen, ook al kent ge die niet, ge kent enkel ne nick en wat ze typen, dan nimeer gaat "zien". De meesten hier postte elken dag, vaak in verhitte discussies, en da is wel jammer dat dat ook verloren gaat.

Nuja, op het moment dat ik aan deze post begon te typen wou ik vanalles zeggen, maar veel van dat gedacht komt er ni uit, ben redelijk moe enzo, en er zijn wsl nog wel dingen die ik wou zegge ma vergeten ben.
Ma hetgeen ik al gezegd, wel, ondanks dat, het neemt ni weg dat ik gaan proberen van zo af en toe in een weekend hier nog is te vertoeven.
Maar stillekes ben ik in men achterhoofd toch al bezig met het feit dat ik ulle binnekort wsl nimeer gaan "tegenkomen" (zowel door mijn toedoen als door dat van iedereen hier)
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus za okt 18, 2008 1:49 pm

weet je wat dit forum mankeert? doorstroming!
er komen geen nieuwe mensen bij die actief zijn maar er gaan er wel weg.
moesten hier een paar mensen van 17-19 jaar komen dan zou er weer leven zijn. tis gelijk de ploeg van italïe, eens waren ze goed maar nu zijn ze allemaal een beeke te oud aant worden en moet er nieuwe spelers komen.

spijtig natuurlijk vo de nathan want die zie ik nog lang op fora rondsnuffelen Smile
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van kurt za okt 18, 2008 2:53 pm

Ben hier ook nog eens geraakt,t'was verdorie al een maand geleden.
Nogal een hectische tijd gehad op het werk,voorbereiding van het verkoopseizoen,beurzen,...
Nogal stressie waarbij sport het laatste van mijn gedachten was.
Sorry dat ik niets laten weten heb,was zeker mijn bedoeling niet.
Gelukkig is er het mailsysteem voor de prono,dat ging anders ook een serieus flopke geweest zijn (nu ja,als ik mijn resultaten bekijk,zit ik wel dicht tegen een flop Laughing Laughing Embarassed )
Normaal gezien zal ik nu wel weer wat meer actiever zijn.Ga eerst eens mijn onside 11 punten bezien,t'zal ook niet te vet zijn.

kurt
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Nathan za okt 18, 2008 6:42 pm

Canarus schreef:spijtig natuurlijk vo de nathan want die zie ik nog lang op fora rondsnuffelen Smile

tja ... mijn antwoord gaat waarschijnlijk anders zijn dan de meeste hier verwachten maar ... ik ga peisek een punt zetten achter onside.
kga under ook nekeer de redenen zeggen:
*school: er was een periode dak zeer actief was op onside en ZV maar die periode waren mijn resultaten op school een ramp.
Nu bennek al een tijke minder actief (2-3 keer per week) en mijn rapport was gwn uitstekend.
*Voetbal: zoals jullie allemaal weten spelek op een hoog niveau, de combinatie topsport en school is enorm zwaar (vooral als ge 4 keer in de week 2X 40 min in den auto moet zitten) en als ik nekeer nie moe trainen zit ik vooral te werken voor het school of gaan lopen, .... keb onlangs een gesprekske gehad met den trainer en die heeft gezegt dat ik kans maak om het later ver te schoppen maar ik ga der wel voor moeten blijven werken, mijzelf goed verzorgen en mijn minpunten verbeteren. Dus ik heb besloten om mijn leven grotendeels aan de voetbal te spenderen (ook als het geen training is) natuurlijk blijvek ook nog op school mijn best doen voor moest er iets mislopen.
*Leden: Ook een belangrijke reden is dat et spel ier op het randje van den afgrond staat. Ik geef da ier nog maximum een paar maand en der komt ier gene mens niemeer kijken, het vertrek van seba en ronny spelen hier ook een rol in. En natuurlijk fcb, toen hij terugkwam zijn excuses aanbood en al diene zever dacht ik dat alles goe ging komen maar nu vertrekt hij weer zonder iets te zeggen, ok mss is er iets ergs gebeurd maar ik heb er gewoon geen zin niemeer in
*Goesting: de laatste reden is de goesting, vroeger kwam ik thuis en was mijn ontspanning de discussies lezen, reacties posten, een beetje up-to-date blijven van alle sporten op onside maar nu kom ik thuis en als ik effkes tijd eb gaak gwn wa tv kijken en gaan slapen ....

De komende weken gade mij mss nog een paar keer zien maar veel posten zal der niemeer bijkomen, kvinnet enorm jammer want als ge ver 2 jaar met gasten op een forum zit is het moeilijk om te zeggen "de balleeuh".
Ge weet allemaal mijn e-mailadres dus bij deze ... Salu é mannen ...
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Driller za okt 18, 2008 11:29 pm

Ik heb het net nog gemerkt ze, een paar weken terug is Partymadammen ook gestopt. (Partymadammen is voortgekomen uit Zattemadammen, wat een eerste afscheuring van ZV was, nu zijn ze "opgegaan" in Elsibel, een andere afscheuring van Zattemadammen, ingewikkeld he).
Die site was nochtans heel wat groter dan Onside, met veel meer actieve leden, veel meer sponsors, veel meer links, ed.
Hiejtdroafke, BorkBork,... (voor sommigen mss nog wel gekend uit de zv tijd) hebben veel tijd daarin gestoken om die site op te richten en draaiende te houden ,maar op een moment gaat dat niemeer.
Bij ons hier was fcb altijd al die drijvende kracht, maar hij heeft dat ook niet kunne volhouden, zoals ik al zei, ne mens gaat voort met zen leven. En zonder mensen die zich intensief met een forum bezig houden en dat promoten en links aanmaken en weet ik wat nog allemaal, kan een foum niet groeien en actief blijven. En ik denk dat er niemand hier momenteel zich geroepen voelt om veel tijd intensief in Onside te steken.
Op Partymadammen merkte ge de laatste maanden ook wel dat er minder activiteit was dan in de "hoogdagen" van het forum, maar het was er toch nog redelijk.
Nuja, toen ik mij voor het eerst registreerde op zv, was dat voor de grap ff iet te doen, maar dat is uitgedraaid op een heel ander "carriere", ik had nooit gedacht dat ik 3 jaar en half bijna ondertussen op dat forum of afgeleiden zou rondsurfen. En dat is dan het jammere eraan, sommigen hier ken ik al van die tijd, alee, kennen, gelle weet wel wak bedoel he. En nu gaat dat idd allemaal verloren, tzijn toch mensen waar ge ne helen tijd mee gezeverd en gelachen hebt he hoewel ge ze eigelek gene zak kent. En zoals nathan zegt, als ontspanning is mijn "achter de pc kruipen voor ontspanning" ook wel fel geminderd en verlegd naar andere dingen. Ma om toch ni echt alle "contact" te verliezen heb ik net wa mensen dak vond toegevoegd op facebook/netlog Razz
Dus zaols nathan zegt, tis dan vree moelek om ineens te zeggen van "salu en de kost, ik kap ermee"
En god weet, mss op ne schonen dag ligt er iemand van ulle met zen mond open in mijne stoel he Very Happy
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus zo okt 19, 2008 2:01 am

als de nathan het tot keeper schopt bij gba dan gaat die wel kaarten kunnen fixen voor de gasten van onside Razz
ik zit nog wel keer op pc dus ik zal hier wel een beeke rondhangen maar binnenkort is het blokken en zalt ook bij mij op een laag pitje staan.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van wompie zo okt 19, 2008 3:59 pm

Nathan schreef:Jullie motiveren mij enorm mannen Smile
Zijn er ier soms mannen die iets weten van Boekhouden en Informatica, das namelijk de richting die ik nu volg Smile
En tot tegenstelling van de anderen ehb ik nog geen enkel herexamen gehad en nog nooit blijven plakken Smile

Ik heb da 3 jaar gedaan, eigelijk moest da in 2 jaar mr soit. Ik zit nu in men eerste jaar Accountancy-Fiscalitiet, past er perfect op aan. Voor wa info stuurde maar ne mail fzo want ik kom ier echt maar heel zelden
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus di okt 21, 2008 10:51 pm

zeg wompie, accountancy-fiscaliteit, doeje dat in gent op mercator?
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van wompie wo okt 22, 2008 8:18 pm

Canarus schreef:zeg wompie, accountancy-fiscaliteit, doeje dat in gent op mercator?

nope in Antwerpen
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Canarus do okt 23, 2008 9:00 pm

ah, anders zat je op dezelfde campus als mij Smile
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Off-Topic - Pagina 5 Empty Re: Off-Topic

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum