Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Peloton Game - Online Cycling Manager

+2
dukeman
Vasa
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van Vasa zo aug 31, 2008 11:01 am

Euh, normaal zou die 1.5 miljoen waard zijn denk ik, maar daar zou ik maximum 500k aan geven omdat ie al oud wordt.
En in Italië is/was de competitie minder sterk omdat dat kleine leagues zijn. Wa is uw budget mischien?
En troost u, toen ik begon moest ik 2 ŕ 3 seizoenen hopen da ik niet failliet ging, ik kon nie eens andere renners kopen of het moest onder de 40k zijn als ik eens goed had gereden en de cyclist lonen nog niet betaald waren.

PM mij anders eens om welke cyclists het gaan, want te hoge bedragen kunnen ook duiden op valse transfers om vrienden/dubbele accounts geld te geven en als je dat report wordt die hun account gekilled(zonder waarschuwing Twisted Evil ).

Overigens vallen prijzen in feite nog mee hoor, hangt echt van het moment af.

Ik heb voor Winston Santio maar 3000 betaald, wa echt wel een koopje is, ok, hij heeft geen hoge primary stats, maar hij is al 325k waard in transfervalue, dus die gaat bij alles dicht zijn om te poppen en al wa xp en excellent secondary skills.

Transfervalue: $325,980.00
Primary skills Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 2
Mountain: 1 Time trial: 1
Secondary skills Steering: 19 Balance: 16
Experience: 2 Leadership: 1

Vasa
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 31
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van dukeman zo aug 31, 2008 11:50 am

Die met lage primary skills zijn meestal zo goedkoop, zelfs wanneer ze 18-18 hebben voor secondary skills. Maar het probleem is da ik altijd denk da ik daar gene goeie renner van kan maken omdat ik maar een trainer heb die enkel het vlakke kan trainen. Moest die renner nu poppen naar 5 voor vlak. Dan ben ik er nog altijd weinig mee, want bij het minste bergske moet die al passen. Das mijn denkwijze en er zijn nu niet echt veel wedstrijden zonder steile kilometers. Dus denk ik er niks mee te kunnen doen.

Mijn tranferdenkwijze is:

1. waarde instellen: + 270.000 (d.w.z. goeie sec. skills)
2. leeftijd instellen: - 27
3. kijken of de ploeg van oorsprong een goeie jeugdscout heeft
4. zien hoe lang hij hem al heeft en hoe zich dat vertaald heeft in zijn skills

Maar nu zal het even gedaan zijn, want ik sta in de min...
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van dukeman zo aug 31, 2008 11:53 am

Georghe Mihaili (leeftijd 20) gezond en 100% fit.
Verdient € 2.764 per week.
Waarde: € 306.862
Vlak: 2 Afdalen: 1
Heuvels: 1 Sprinten: 2
Bergen: 2 Tijdritten: 3
Leiderschap: 1
Sturen: 19 Durf: 11

Dees heb ik gekocht voor € 12.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van Vasa ma sep 01, 2008 1:09 am

Ik zoek zelf meestal gewoon onder de 22 zodat ik die kan optrainen. Als je een flat 20 trainer hebt, moet je die in mountain of hill beginnen trainen zodat die dat kan trainen eens zijn hoogste skill gehalveerd wordt, en zo moette ook wisselen. Ik heb bijvoorbeeld ongeveer een seizoen nu op mountain getrained, maar binnen 5 weken wordt da gehalveerd en train ik weer op flat. Daardoor ga ik toch een paar renners hebben die 4/5 mountain hebben en +8 flat waardoor die beter meekunnen in alles en voornamelijk rondes.

Vasa
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 31
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van dukeman ma sep 01, 2008 1:12 pm

Voor alle duidelijkheid: mijnen trainer (20 flat) heeft nog 20 weken voor hij daalt in willekeurige vaardigheid.
Moet ik hem nu al beginnen trainen voor de bergen (dus 20weken x € 10.000 = € 200.000)
Dan zal hij 20 hebben voor mountain. En kan ik hem daar voor aanwenden?
Zit het zo?
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van Vasa ma sep 01, 2008 8:10 pm

Yup, zo zit het, al zou ik zorgen dat de skill die ge nadien wilt trainen maar op 19 staan, anders is het willekeurig dat die halveerd, en als ge hoopt op mountain is da pijnlijk.
Als het u nie uitmaakt zou ik naar 20 trainen.

Vasa
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 31
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van dukeman ma sep 01, 2008 8:27 pm

Ah, als ik bijvoorbeeld op de dag van halvering op zowel flat als mountain op 20 sta, dan kan het goed zijn da ni flat, maar mountain gehalveerd wordt.

Is het altijd de hoogste skill die gehalveerd wordt? Zo bijvoorbeeld als ik 20-flat en 19-mountain sta, dan is het altijd flat dat gehalveerd wordt.

Of kan het goed zijn dat je bv. 2 hebt voor mountain en 20 voor flat, da die mountain gehalveerd wordt en naar 1 zakt?
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van Vasa ma sep 01, 2008 11:25 pm

normaal de hoogste voor zover ik de regels heb gelezen. Als je meerdere skills op zelfde niveau hebt gaat het daartussen willekeurig.

Vasa
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 31
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van dukeman di sep 02, 2008 3:43 pm

Vasa schreef:normaal de hoogste voor zover ik de regels heb gelezen. Als je meerdere skills op zelfde niveau hebt gaat het daartussen willekeurig.
oke, das wat ik wou horen
Merci!
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van dukeman wo sep 10, 2008 5:38 pm

Yup, eerste zege van het seizoen is al binnen.
Mijne rassprinter maakt het voorlopig niet waar in Parijs-Nice, maar mijnen aantrekker die het vankeer eens zelf mocht proberen, heeft het hem dan toch gedaan. De eerste rit gewonnen in de Tirreno-Adriatico. Ik had hem op 95% gezet, en da heeft blijkbaar geloond.

Voorlopig ook tweede in divisiestand en promotie lijkt haalbaar.
Al zitten er toch een paar stevige concurrenten tussen...
Niks moet, alles mag!
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Peloton Game - Online Cycling Manager - Pagina 2 Empty Re: Peloton Game - Online Cycling Manager

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum