Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hervormingen Belgisch voetbal

+8
RSCA
Delirium
djourik
Fiatagri
Sprokkel
Canarus
dukeman
Fcb
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hervormingen Belgisch voetbal - Pagina 2 Empty Re: Hervormingen Belgisch voetbal

Bericht van Nathan za aug 09, 2008 5:21 pm

Als er nu al wedstrijden worden uitgesteld omda er 2 spelers wegzijn, wa ga da dan zijn als Belgie zich kwalificeert voor het WK?
En de jeugd? ik zie da nie zitten voor in de zomer wedstrijden te spelen en in de winter vrij te zijn .....
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hervormingen Belgisch voetbal - Pagina 2 Empty Re: Hervormingen Belgisch voetbal

Bericht van Canarus za aug 09, 2008 7:23 pm

dan kan ik in de zomer veel naar het voetbal gaan kijken ^^ ik zie da wel zitten Razz
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Hervormingen Belgisch voetbal - Pagina 2 Empty Re: Hervormingen Belgisch voetbal

Bericht van Fiatagri za aug 09, 2008 7:43 pm

Toen ik nog voetbalde, wou ik altijd voetballen. In de winter, zomer,... maakte mij niets uit. Ik keek tegen het seizoenseinde altijd op, ik haatte da.

Ne gewone mens die op een fabriek werkt heeft per jaar ook maar een week of 2-3 verlof dus die goedbetaalde voetballers die elke dag om 10 uur op de club moeten zijn en efkes wa trainen moeten het ook maar stellen met 3 weken verlof voor mijn part.

Een EK of WK duurt 3 weken + voorbereiding. Als ge de competitie een maand of iets meer stillegt, moet da volstaan. Anders ligt het tijdens de winterstop ook zo lang stil.

Meestal komen veel spelers op een WK uitgeblust aan de start. Ze hebben er net een lange competitie opzitten. Dan zoude ook da probleem nimeer hebben.

Voor mij hoeft het ni, maar kwil maar zeggen: voor alles is er een oplossing.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hervormingen Belgisch voetbal - Pagina 2 Empty Re: Hervormingen Belgisch voetbal

Bericht van Nathan za aug 09, 2008 8:12 pm

Ik bedoel hier nie mee dat ik niet graag voetbal, ik wil zelf ook zoveel mogelijk voetballen maar ik ben nog nie echt een goedbetaalde voetballer + in de zomervakantie zouk et toch wel leuk vinden voor nekeer op reis te gaan, mijn ouders moeten nu al speciaal begin Juli op reis gaan omdak vanaf half juli moe beginnen trainen, waar da ik speel is nie trainen of op reis tijdens het seizoen = nie spelen ....
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hervormingen Belgisch voetbal - Pagina 2 Empty Re: Hervormingen Belgisch voetbal

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum