Rode duivels
+12
hottentotter
Brikie
Driller
Fcb
Sonic89
djourik
Fiatagri
dukeman
koen1982
Canarus
Berrerat
Nathan
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Rode duivels
Sorry ze, ma da slaagt dus op niks he. Da heeft totaal niks met elkaar te maken. Ge weet zelf ook da Stijnen slecht is op hoge ballen en dus ontwijkt ge maar het onderwerp...
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Knap resultaat van Belgie, nu zien dit vast te houden. Jammer voor jullie dat ge niet in zo'n makkelijke poule zit als wij. Zou toch leuk zijn als jullie je weer plaatsen moet ik zeggen.
Delirium- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08
Fiatagri schreef:Sorry ze, ma da slaagt dus op niks he. Da heeft totaal niks met elkaar te maken. Ge weet zelf ook da Stijnen slecht is op hoge ballen en dus ontwijkt ge maar het onderwerp...
Ik denk dat iedereen zo al wel heeft toegegeven dat Stijnen beter moet worden op hoge ballen, dus wat zegt gij nu?
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
Driller schreef:Fiatagri schreef:Sorry ze, ma da slaagt dus op niks he. Da heeft totaal niks met elkaar te maken. Ge weet zelf ook da Stijnen slecht is op hoge ballen en dus ontwijkt ge maar het onderwerp...
Ik denk dat iedereen zo al wel heeft toegegeven dat Stijnen beter moet worden op hoge ballen, dus wat zegt gij nu?
jah, qua oude koe kan dat alvast tellen
kijk, stijnen is zeker niet goed op hoge ballen maar 1 tegen 1 is hij de beste is belgiëen op zijn lijn moeilijk te kloppen. zelfs met het nadeel van niet goed te kunnen reageren op hoge ballen dan nog vind ik hem de beste keeper van belgië. het is eigluk een schande dat die jongen geen keeper van het jaar is geworden. zoeen seizoen heb ik weinig keepers al weten spelen...
Turaci moet wel een 2de kans krijgen begot! Zijde gulie allemaal zo vol vna Swerts dan ofwa??? Zwaanst na ni e! Duffe was inderdaad ni goe, mor me de gabi was't veel beter, zeker in aanvallend opzicht!
Misschien speelt dieje goei matchen in de serie A, mor dieje krijgt van mij toch hetzelfde eticketje als Van Buyten ze. Ni goe in de fanion van het vaderland. ANDER EN BETER!
Misschien speelt dieje goei matchen in de serie A, mor dieje krijgt van mij toch hetzelfde eticketje als Van Buyten ze. Ni goe in de fanion van het vaderland. ANDER EN BETER!
Sprokkel- Opkomend talent
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Wa is het toch plezant om gelijk te krijgen he. Stijnen ook los onder den bal zien doorgaan?
2 verloren punten mag hij op zijn naam zetten.
2 verloren punten mag hij op zijn naam zetten.
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Stijnen neemt dan ook de schuld op zich,maar hem verantwoordelijk stellen voor het puntenverlies vind ik vergezocht.Beetje betere afwerking en niemand sprak erover.Stijnen gaat nooit goed zijn op hoge ballen,maar dan moeten de verdedigers hem maar uit de nood helpen bij zulke situaties en daar wringt het schoentje bij club.
kurt- Opkomend talent
- Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08
kurt schreef:Stijnen neemt dan ook de schuld op zich,maar hem verantwoordelijk stellen voor het puntenverlies vind ik vergezocht.Beetje betere afwerking en niemand sprak erover.Stijnen gaat nooit goed zijn op hoge ballen,maar dan moeten de verdedigers hem maar uit de nood helpen bij zulke situaties en daar wringt het schoentje bij club.
Ik denk nie da de verdedigers stijnen in die situatie konnen en mogen helpen, die bal was perfect voor te plukken (als keeper weet ik dat) en voor stijnen weg te boksen maar zo serieus onder de bal doorgaan dan trek ik mijn twijfels ... ge ziet hem "los" roepen, de verdedigers zien hem komen en houden hun in en ij gaat eronderdoor ....
akkoord,maar ze staan met 3 man bij Depetter en hij kan nog binnentikken.dat was wat ik bedoelde,inderdaad als hij los roept moeten ze eraf blijven ,maar moet ook de mandekking blijven.
kurt- Opkomend talent
ik vind het alleszins een lullige goal. als brugge op voorsprong komt is het een hele andere wedstrijd zijn de petter na de match en gelijk had hij.
toch wel pech in de afwerking met twee doelpogingen op het doelhout. tja, met de twee inhaalmatchen staan we virtueel nog altijd gelijk met standard en anderlecht alleen die punten dan binnenhalen!
toch wel pech in de afwerking met twee doelpogingen op het doelhout. tja, met de twee inhaalmatchen staan we virtueel nog altijd gelijk met standard en anderlecht alleen die punten dan binnenhalen!
kurt schreef:akkoord,maar ze staan met 3 man bij Depetter en hij kan nog binnentikken.dat was wat ik bedoelde,inderdaad als hij los roept moeten ze eraf blijven ,maar moet ook de mandekking blijven.
Ik egef die 3 man 100% gelijk, waarschijnlijk verwachten ze als stijnen los roept, dat hij de bal heeft en dat die mandekking niemeer nodig is ....
Ik heb het niet gezien, maar als een keeper 'los' roept, dan is het toch niet zo dat de verdedigers niet meer op hoeven te letten? Ik geloof dat die aanvaller ook 'los' kon horen maar hem er wel in werekt...
Delirium- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 73
voetbal spelen op topniveau dat is 90 minuten volle concentratie en meestal nog een minuut of twee drie extra. dus ge kunt nooit zomaar mandekking opgeven terwijl de bal nog in de zestien circuleert. iedereen moet paraat staan voor die bal van de lijn te keren, een schot af te blokken, uitverdedigen of mss zelfs counter opstarten. in dit geval van brugge is het zowel de schuld van stijnen als van de verdedigers.
maja, ge kunt daarop blijven doorbomen maar de stand blijft gelijk.
maja, ge kunt daarop blijven doorbomen maar de stand blijft gelijk.
Je mag daar als verdediger toch nooit 100% zeker van zijn.
Hetzelfde Bv. met buitenspel,als je denkt dat het buitenspel is moet je toch ook niet stoppen met spelen.
We kunnen blijven discussieren natuurlijk.
100% gelijk dat het een blunder is van Stijn,maar op dat niveau mag je van de verdediging toch wat meer verwachten.
Hetzelfde Bv. met buitenspel,als je denkt dat het buitenspel is moet je toch ook niet stoppen met spelen.
100% gelijk dat het een blunder is van Stijn,maar op dat niveau mag je van de verdediging toch wat meer verwachten.
kurt- Opkomend talent
ik zeg niet dat ze niet meer moeten opletten maar zo'n bal verwacht enn verdediger niet ... maar whatever, tblijft 1-1
kurt schreef:Je mag daar als verdediger toch nooit 100% zeker van zijn.
daar komt het helemaal op neer zoals ik bedoel maar dan korter
jammer van die spaanse goal
ale, nog 45 min goe spelen en nog een een goalke maken en we stunten
ale, nog 45 min goe spelen en nog een een goalke maken en we stunten
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
onverdiend verloren! België speelde fenomenaal! op die manier vind ik het niet erg dat ze verliezen. jammer dat de scheids die goal van fellaini afkeurde. voor hetzelfde geld staat onze duivels nu eerstes in de groep!
op die manier ben ik een grote fan van onze duivels! hopelijk tegen kleinere landen even goed!
op die manier ben ik een grote fan van onze duivels! hopelijk tegen kleinere landen even goed!
hopelijk zijn ze vertrokken op hun elan...
djourik- Medebeheerder
jah, dat zat ik ook te denken. maar ik denk dat ze zo goed waren doordat ze zeer gemotiveerd waren, de resultaten al meevielen en dat de grasmat spanje toch wat in de problemen bracht in het begin.
alleszins, als belgië zou speelt dan gaan ze altijd naar zuid-afrika!
alleszins, als belgië zou speelt dan gaan ze altijd naar zuid-afrika!
awel tis te hopen, want een wk zonder de belgen trekt op nie veel
djourik- Medebeheerder
Berematch, de sfeer waar ik keek was fenomenaal goed, prachtig ingeleefd en meegeleefd.
Kompany man van de match, Vertonghe ook beregoed en VDB heeft mij ongelooflijk verrast.
We hadden moeten winnen maja
Hopelijk kunnen we zo verder spelen en naart WK gaan
Kompany man van de match, Vertonghe ook beregoed en VDB heeft mij ongelooflijk verrast.
We hadden moeten winnen maja
Hopelijk kunnen we zo verder spelen en naart WK gaan
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: