Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Champions League

+12
djourik
wompie
Brikie
kurt
Sonic89
Canarus
dukeman
RSCA
koen1982
bjokkieb
Delirium
Nathan
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Fiatagri do aug 14, 2008 9:26 pm

Tja, dit was toch wel DE mogelijkheid om een voorsprong te pakken. Met 0-0 naar Liverpool gaan is ni simpel.
Ik moet wel zeggen, diee penalty van Dante was 1 van de slechtst getrapte penalty's da ik ooit gezien heb...
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van koen1982 do aug 14, 2008 9:48 pm

Ik vind dat Standard heel goed heeft gespeeld alleen hebben ze geen goal gemaakt, waar ze wel recht op hadden.
Maar ja op Anfield zal het wel andere koek zijn. Dan zal Liverpool wel een paar versnellingen sneller spelen
koen1982
koen1982
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 41
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Master Yoda do aug 28, 2008 1:00 am

BATE Borisov haalt de CL-groepsfase.

Menig paars-wit hart zal bloeden, want BATE Borisov heeft Levski Sofia gewipt en haalt de groepsfase van de CL.

Nog vreemde eenden.

BATE Borisov wordt niet de enige onverwachte naam in de groepsfase. Ze verloren wel met 1-0 bij Olympiakos, maar de Cyprioten van Famagusta hadden de heenmatch al met 3-0 gewonnen. Het is voor het eerst dat een ploeg uit Cyprus de groepsfase haalt.

Bazel uit Zwitserland mag eveneens aanschuiven aan de vetpotten, ook de Denen uit Aalborg stoten door.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van djourik do aug 28, 2008 11:31 am

tja... de russen zijn in aantocht.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van kurt do aug 28, 2008 8:20 pm

Zonet geloot voor de groepsfase,zitten enkele leuke groepen in,PSV heeft zwaar geloot vind ik.

Champions League - Pagina 3 15407512sy9

kurt
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van dukeman do aug 28, 2008 8:30 pm

Mooiste groep vindt ik toch wel groep H. Daar zullen Real Madrid en Juventus de nodige moeite hebben met Zenit. Wie punten verliest tegen BATE mag zijn boeltje pakken.

Groep D is ook niet mis natuurlijk. Ik hoop dat Marseille zichzelf kan overtreffen, maar dat zal niet gemakkelijk zijn. Atletico Madrid is een sterke ploeg met een schitterend spitsenduo Aguero-Forlan. En PSV presteert altijd. Ik hoop dat Liverpool hun verdiende loon krijgt.

En voor Bayern en Lyon wordt het ook moeilijk om Fiorentina te bekampen. Met Mutu hebben ze natuurlijk een absolute topspeler. Mooi ook voor Toni om tegen zijn ex-ploeg de bakens te verzetten.

Voor de rest lijkt het duidelijk wie door zal gaan.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Canarus vr aug 29, 2008 4:55 am

daar heb ik niet veel meer aan toe te voegen, alleen dat groep c nog spannend gaat worden.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Delirium zo aug 31, 2008 10:42 pm

Zware loting voor ons inderdaad. Ik hoop van ganser harte dat liverpool het niet haalt inderdaad. Belangrijkste blijft toch dat wij het wel halen Very Happy

Liverpool favoriet op papier, de andere drie lijken gelijkwaardig voor de 2e plek. Liverpool ben ik al geweest, dus denk dat ik mijn centen uit ga geven aan een trip naar Marseille of Madrid. Marseille is in 1 dag te doen met de auto, dus ik denk dat dat het wordt.

We moeten minstens 3e zien te worden zodat we na de winter doorbekeren. Nu zeg ik: laat maar komen, het zal gaan spoken in Eindhoven!

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Delirium wo sep 10, 2008 2:23 pm

Het begint inmiddels wel weer te kriebelen, die CL blijft toch iets speciaals. Dinsdag tegen Atletico zal er toch een resultaat neer gezet moeten worden, anders gaat het al meteen heel erg lastig worden. Ik verwacht wel een leuke pot aangezien ik twee aavallend spelende ploegen verwacht.

Inmiddels zijn de vliegtickets naar MAdrid voor de 5e speelronde ook binnen Smile De enige betaalbare optie was nog vliegen vanaf PArijs, maar is nog altijd te doen.

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Canarus wo sep 10, 2008 4:43 pm

ik wil ook eens een cl-match van brugge zien. maja alsde geen abo hebt is da redelijk lastig voor daaraan te geraken. 1 keer had mijn pa de kans om naar waterloo te rijden voor twee kaarten maar het was nie haalbaar. verder heeft al twee keer een wachtrij van meer dan vijf uur roet in het eten gegooid...

maja, kga dan maar op nederland naar psv kijken.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Delirium vr sep 12, 2008 7:47 pm

Een wachtrij van 5 uur? Is er in belgie geen centraal ticket systeem ofzo?

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Master Yoda za sep 13, 2008 1:31 pm

Als ge een abonnement hebt is het zo moeilijk niet om aan tickets voor de Europese matchen te geraken. Ik heb de laatste 7-8 jaar toch alle europese thuismatchen van Club kunnen gaan zien. De abonees hebben voor europese matchen voorrang en zijn daardoor dus zeker van een ticket. De prijzen vallen ook goed mee, als we CL speelden betaalden we 90 euro voor de 3 thuismatchen tesamen (dus 30 euro per match). Voor de Uefa-cup is dat rond de 25 euro.

Volgende week ga ik voor het eerst mee naar een Europese uitmatch. 85 euro voor Bern (ticket + bus) valt heel goed mee. En hopelijk keren we met een overwinning terug zodat er zeker goed gefeest kan worden.

Van in de competitie weet ik dat er op uitmatchen veel meer sfeer is, op Europese uitmatchen zal dat nog stukken beter zijn.


Laatst aangepast door Master Yoda op wo sep 17, 2008 9:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Delirium za sep 13, 2008 2:50 pm

Dat klinkt inderdaad herkaanbaar Yoda. Bij uitwedstrijden is de sfeer doorgaans stukken beter. Heb ook alweer een vliegtripje naar Atletico geboekt, werkt zwaar verslavend:P Mijn 3 CL tickets kosten trouwens maar 80 euro, recht achter de goal. Al moet ik zeggen dat PSV vorig jaar in de uefa cup wel erg hoge prijzen hanteerde voor onder meer een potje tegen Helsingborgs.

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Canarus za sep 13, 2008 4:24 pm

ik weet het yoda maar ik heb geen abo en dan is de situatie echt helemaal anders. dan moet ge echt er snel bijzijn. brugge is niet voor niet de populairste in belgië Wink spijtig genoeg is da al in mijn nadeel geweest.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Delirium ma sep 15, 2008 3:35 pm

Ons stadion zit morgen weer eens niet vol met de CL. Zoals meestal met de groepswedstrijden worden lang niet alle dure plekken verkocht, mocht nog iemand interesse hebben hoor ik het wel Wink Smiddags voor de wedstrijd kun je in de stad een gezellige drukke massa aantreffen bij de kroegen waar een echte voetbalsfeer hangt, en na etenstijd vertrekt de dronken massa naar het stadion om herrie te maken. Man ik kan zo bij het office touristique aan de slag Cool

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Master Yoda wo sep 17, 2008 9:27 pm

Deze nacht vertrekken richting Zwitserland en als ik eerlijk mag zijn, ik verwacht dat de wedstrijd een heel moeilijke klus wordt. Het is best dat we die mannen niet onderschatten (tis geen grote naam maar remember Brann Bergen).

Der zal toch een niveau hoger gespeeld moeten worden dan de zaterdag, want dat was wel heel triestig. Ik lees dan ook met veel plezier dat Geraerts aan Leko zal vervangen in het team want onze Kroaat speelde een dramatisch slechte wedstrijd. Het komt er morgen ook op aan om onze kansen wel af te maken. Want ge moogt dan al de betere ploeg zijn en veel meer balbezit hebben (en daar verwijst onze Jacky altijd graag naar) maar als ge de kansen niet afmaakt kunt ge natuurlijk ni winnen.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Delirium za sep 20, 2008 12:22 pm

Kansloze nederlaag voor ons helaas. Erg sterke ploeg toch dat Atletico. Ik denk dat wij met Marseille uit moeten maken wie in de UEFA overwinteren mag. We hebben in ieder geval de cash van de CL al binnen, daarna mooi paar ronden UEFA cup zou leuk zijn.

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Champions League - Pagina 3 Empty Re: Champions League

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum