Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toekomst Onside Elf & Pronoleague

+12
RSCA
Nathan
koen1982
kurt
wompie
Fiatagri
foempe
Canarus
djourik
jason1985
dukeman
Fcb
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welk spel wil jij absoluut verder gezet zien op Onside?

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Vote_lcap69%Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Vote_rcap 69% 
[ 11 ]
Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Vote_lcap31%Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Vote_rcap 31% 
[ 5 ]
Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Vote_lcap0%Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 16
 
 
Enquête gesloten

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus di jul 22, 2008 1:06 pm

Nathan schreef:
Idd, Ik heb iets bedacht voor het ook wat leuker te maken, in plaats van 1 grote competitie zou ik er 3 a 4 pakken en werken met promoties en degradaties, anders als ge zoals mij zijt maakte al na speeldag 2 geen kans meer en dan doede u best ook niemeer ....

daz een feit, wie direct uitgeteld is voor de prijzen gaat er niet veel tijd meer in steken. gevolg: slecht enkelen gaan veel bezig zijn met hun ploeg voor de eindoverwinning.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fiatagri di jul 22, 2008 8:35 pm

Ge kunt toch nog altijd meedoen in den beker dan. En derbij ge moet maar zien da ge bij de eersten zijt he.
Als ge int begin vannachter staat, kunde nog altijd veel plaatsen winnen. En hier op de site ist toch altijd plezant als ge voor den 1 of anderen kunt eindigen en dieen daar dan mee confronteren Smile

Als ik na speeldag 2 laatste sta, dan haal ek gewoon alles uit de kast en probeer nog zoveel mogelijk plaatsen te winnen. Als ge het dan al opgeeft, dan zijde ne loser(en ik haat losers Wink ).
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus di jul 22, 2008 11:09 pm

idd, quiters zijn gelijk aan losers. ik geef ook nooit op maar ik merk wel dat ik meer bezig ben met iets als ik er goed voorsta dan dat ik laatste sta en ik weet dat andere mensen het in dat laatste geval gaan laten afweten.

ik weet dat het de ambitie is om veel mensen naar de site te halen en ik vind dat je daarvoor de onside 11 zo aantrekkelijk mogelijk moet maken.

het spel mag bijvoorbeeld niet alleen gaan om de eerste plaats want als er 30 deelnemers zijn dan zijn er 29 losers. op een of andere manier moet je ervoor zorgen dat bvb de 20ste plaats een verschil maakt met de 22ste plaats.

allé het is moeilijk uit te leggen maja. we kunnen aannemen dat de onside 11 doorgaat ten koste van de prono (op dit moment toch maar ik zie dat niet veranderen) dus we kunnen al wat brainstormen over wat vernieuwingen voor de onside 11. ik ga daar ook eens over nadenken.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fiatagri wo jul 23, 2008 7:13 pm

Da moet helemaal ni vernieuwd worden.
Ik zeg het: hier op de site gaat het om de eer. En ik ga het bv heel plezant vinden om voor Sprokkel en co te eindigen(omgekeerd hetzelfde natuurlijk). Als hij dan 7e wordt en ik 6e, dan is da toch geslaagd. Daarvoor moet ge ni 1e worden.

@Canarus
Allé ge wilt dus zeggen: als er 18 eersteklasseclubs zijn dan zijn de laatste 17 clubs allemaal losers... Dan is uw clubtje de laatste jaren wel een fameuze losersclub Very Happy

Er zijn zoveel dingen om voor te strijden:
-1e plaats
-top 3
-top 10
-geen laatste worden
-volgend seizoen rechtstreeks in de poules zitten voor de cup
-voor 1 of andere user eindigen
-speeldag winnen
-1 van de nevenklassementen winnen
-...

En dan is er de cup zelf nog.

Ik denk da da wel volstaat zeker???
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van djourik wo jul 23, 2008 7:39 pm

wel fiat, schoonder kun de het nie zeggen
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van dukeman wo jul 23, 2008 8:37 pm

Awel, ik ga voor de zoveelste keer de fiat en zijne anderlechtcompagnon tegenspreken. Ik wil liever een klassesysteem. Ik blijf in ieder geval, ook wanneer ik bij de laatste sta, strijden voor elk plekje. Maar ik weet dat dat zeker niet voor iedereen geldt. En dat neem ik ze ook niet kwalijk. Als ge bv. in de bus van het peloton zit, dan gaat ge ook niet i.p.v. 158ste nog rap naar voor sprinten om toch nog 99ste te worden. Daar hangt niks meer aan vast. Dat is precies hetzelfde procédé dat hier ook gebeurt wanneer uitzicht op een degelijke eindklassering kleiner wordt. De motivatie wordt minder en een mens laat al eens makkelijk de moeite om zijn opstelling nog in te dienen of eventjes te gaan opzoeken wie geschorst of geblesseerd is. Heel menselijk toch.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van djourik do jul 24, 2008 12:32 am

dukeman schreef:Awel, ik ga voor de zoveelste keer de fiat en zijne anderlechtcompagnon tegenspreken. Ik wil liever een klassesysteem.

tgaat hier niet tussen anderlecht en clubsupporters he.

persoonlijk vind ik 1 klasse leuk omdat ge dan met iedereen u kan meten. maar ik ga ook toegeven wanneer er 2 klassen zouden zijn, het ook leuk is om te strijden tegen de degradatie of proberen in 1ste te geraken. meerdere klassen vind ik minder.

maar mijn voorkeur gaat uit naar 1 klasse.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Nathan do jul 24, 2008 1:03 pm

Ik volg dan weer dukeman, het wordt dan meer een combinatie van de pronoleague met de onside 11.
Als ik nu laatste eindig .. ja, dan ben ik gwn laatste maar als ik bv in 1ste klasse zit en ik eindig laatste dan degradeer ik.
Daarom ben ik voor dukeman zijn idee.
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fiatagri do jul 24, 2008 7:29 pm

Dan hebde 2 keer mensen die bij de laatsten zijn en die het minder interessant gaan vinden.
Vind gij het leuk om van 1e naar 2e te degraderen? Bij die gaat het dan ook minder plezant worden. En degene die vlug uitgeteld zijn voor promotie naar 1e, die gaan er dan ook nimeer voor gaan.
Zo kunde ook vannalles opnoemen.

Moestte nu met 40 deelnemers zitten, dan kunde eventueel het opdelen in 2 klasse's. Maar daar gaan we hier toch nooit aan geraken.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van dukeman do jul 24, 2008 9:02 pm

Dan kunde de budgetverhoging ook ineens inpakken, want als ge al met minder geld moet beginnen dan iemand anders, wordt het nog moeilijker om een plaats in de bovenste regionen op te eisen. Minder motiverend dus! Dat is net hetzelfde als een soort degradatie, dan toch in een mindere mate. Maar daarbij komt één belangrijk voordeel. Bij 2 klassen start iedere deelnemer op gelijke voet en heeft het gelijke kansen om te promoveren / degraderen. Ieder competitief iemand gaat er tot op het einde alles aan doen om niet te degraderen of om juist wel te promoveren, en daar gaat het om. Of heb ik het mis? Oké, niemand degradeert graag, maar ze hebben wel tot het laatste alles gegeven om het af te wenden. En als het dan toch gebeurt, ça y est. Volgende keer beter!
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus do jul 24, 2008 9:19 pm

degraderen opent nu eenmaal de uitdaging tot het promoveren het seizoen daarachter. meer dan 2 klasses moeten er idd niet zijn maar 2 zou toch zeker overwogen moeten worden.

om op fiat te reageren ('een fameuze losersclub'), iets wat trouwens heel buiten de kwestie valt maar toch weer wordt aangehaald ten vervelens toe.
in onze voetbalcompetitie hangt er iets vast aan de eerste vier plaatsen wat betekent dat je niet echt verliest maar toch 'iets' wint. anderzijds is de tweede altijd de beste van de losers, brugge was dus tweede beste van de losers vorig seizoen en ik leg mij daar bij neer. point

nu terug on topic: ik zou opteren voor 2 klasses van 10 ploegen. moesten er meer deelnemers zijn dan kunnen die klasses altijd uitgebreid worden. andere optie is een soort van voorbereidende klasse (een soort van wachtlijst) waar je kan promoveren naar de 2de klasse. zo kan je die mensen ook laten meedoen en toch de 2 klasses behouden zoals ze zijn (10 of 12). moesten er dan mensen zijn die ermee stoppen kunnen die ook uit deze voorbereidende klasse genomen worden (bvb nr 3 en 4).
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van djourik do jul 24, 2008 10:15 pm

voor we hier verder op ingaan, zou het interessanter zijn moesten we weten met hoeveel we zijn.

als we maar met een stuk of 16 zijn, zie ik het nut niet van meerdere klasses te maken.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Sprokkel do jul 24, 2008 10:57 pm

das eigelek het enige echt zinnige antwoor dak hier de 10 laatste antwoorden effe rap lees.

Wa veur nen belachelijke praat is da nu toch da ge na 2 dagen al niks nimmer kunt winnen en dan uw ploegmor wa laat verkommeren??? Da is da toch gewwon een teken da ge de verkeerde keuzes hebt gemaakt of gewoon "iets minder begaafd" zijt kwa voetbalkennis! Dan zulde waarschijnlek vanachter in de rij gestaan hebben toen ze het voetbalverstand uitdeelden, mor dan stonde misschien wel vanvoor toen ze de neuzen of de flieters uitdeelden e! ( Luc Nilis stond zeker en vast vanvoor bij de neuzen!)

Efkes serieus: 2 klassen is redelijk zot vinnek, het oude systeem van 7-8 speeldagen, met nen beker ala C.L. is meer dan goed genoeg. Met de prono is't systeem op den duur ook gewon terug back 2 basic gegaan e, of da was in ieder geval nu toch de bedoeling isn't it?

Ge begint nu allemaal weer op hetzelfde bedrag, den FC heeft gezegd datter nimmer zoveel extra budget kan verdiend worden, dus die grote verschillen gaan er ook uitgaan. het zaller gewoon op aan komen wie de juiste inschattingen gemaakt heeft, en wie zen reet heeft laten kaalplukke door gazettepraat en onzinverkopende successupporters!

Ikzelf blijf rotsvast geloven in het talent van Sprokkel junior als assistent coach. Dieje begint serieus te babbelen ( russisch voor gevorderden), is op zijn 1 1/2 reeds perfect 2-voetig me een balleke en is zeer kritisch! Z'n favoriete woord met stip op 1: Nee.

De vragen met al op voorhand gekende antwoorden luiden dan ook: worden de mauvaios blancs kampioen: NEE! Worden de zielige blauwkes kampioen: NEE! Zijde gij de papa zijnen dikke vriend??? En toen hebbek em in z'n bed gestoke...

Hij zei me dan ook da jova ni blijft, mor soms gelovek em toch ni 100%...


SWAT: de zatte 11 ( blijf da toch den beste naam vinden ze) moeten gewoon blijven zoals ze zijn.

PS: der kan toch ne moderator het pronospel delegeren? Dan is everybody happy, want de 2 toppers blijven bestaan...
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van dukeman vr jul 25, 2008 10:47 am

Ge ziet toch zelf ook wel dat de eerste speeldag bv. 18 mensen hun opstelling ingeven terwijl er dat op de laatste nog maar pakweg 6 zijn. Denkt gij da da plezant is om alles nog uit te rekenen, wanneer ge weet dat sommigen er niet eens de tijd insteken hier een fatsoenlijke opstelling neer te planten. Denkt eens eerst na voorda ge alle gegeven voorstellen afdoet als zever. Da van u kan ik moeilijk een voorstel noemen, want er sta geen enkel zinnig argument in om da probleem op te lossen, isn't?
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Nathan vr jul 25, 2008 12:27 pm

1 Ding van de sprokkel vinnek wel nog een goed idee, gwn de pronoleague ook trg organiseren, we hebben 2 beheerders en 3 moderators, ik denk dadde mee 5 man wel 2 spellekes kunt organiseren, ik zou het doodgraag doen maar ik weet van mijzelf vanaf het schooljaar begint dak ocharme 3 uurkes per week achter mijnen computer ga zitten.
En ge moet da nie alleen doen é, ge kunt ook nekeer afwisselen zoals bv de ene week doe de dukeman de zatte 11 en de andere week de fcb, terwijl de fiat en de djourik dan de prono doen, gunder moet hte dan zelf maar bespreken maar ik vind dit de beste uitweg, en als de mods dan nie willen dan kunde nog altijd iemand die geen functie heeft aanspreken.
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus vr jul 25, 2008 1:39 pm

we moeten idd weten met hoeveel we gaan zijn maar ik schat een 20-tal deelnemers. dat is zeker haalbaar op deze site. daarmee dat twee klasses ook haalbaar zijn. ma bon, als er veel tegenstanders zijn voor dat idee dan is het voor ook goed dat alles blijft zoals het was en dat de twee spellen terug worden georganiseerd.

het enigste wat ik hier probeer te bereiken is dat we een leuke wedstrijd hebben die genoeg volk lokt en dat het ook leuk blijft. alles wat ik hier voorstel is maar wat brainstormen, er zitten dus ook nadelen aan verbonden waart ik mss over heb gekeken maar dat is toch de bedoeling van dit topic?

ipv voorstellen af te breken, kom zelf met een degelijk voorstel.

eerlijk gezegd wil ik eens weten wat fcb ervan denkt nadat hij hier alles heeft gelezen. op vlak van ervaring is er niemand die een beter oordeel kan vellen dan hij.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fiatagri vr jul 25, 2008 7:52 pm

Ten 1e: Canarus, gij zijt toch ne komiek ze. 'degraderen opent nu eenmaal de uitdaging tot het promoveren het seizoen daarachter'
Als er ooit 1 ploeg gedegradeert is met de reden om het volgende seizoen de uitdaging aan te gaan om te promoveren, dan moogde mij die toch ne keer tonen ze... Goe bezig!
Ten 2e: Canarus, efkes ulle 7e plaats vergeten 2 jaar geleden?
En ten 3e:
Met een voorstel afkomen? WTF? Ons 'voorstel' is gewoon alles laten zoals het was. Gulder maakt hier problemen en wilt verandering.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus vr jul 25, 2008 8:02 pm

1: verdraai mijn woorden niet, ik bedoel dus als iemand degradeerd dan heeft die automatisch de uitdaging om het volgende seizoen eerstes te worden en terug naar de 1ste klasse te geraken. dus pas na dat de degradatie een feit is is de uitdaging er, logisch toch? :s

2: wat heeft dat er weer mee te maken? als ge dan toch zo graag roept dat brugge eens niet bij de eerste twee stond op het einde van het seizoen maak dan dat je goeie informatie hebt daarover. brugge werd 6des en niet 7des. vrij bruin moet ik zeggen Razz

3: stilstaan is achteruit gaan. het is niet om hij het goed vindt dat iedereen dat moet vinden. ik vind dat er verbetering mogelijk is om het spel nog leuker te maken en ik ben niet alleen. mss een teken dat er mss wel iets mag veranderen?

ik hoop dat ik daarmee antwoord op u soms volstrekt nutteloze prietpraat.
de groeten!
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Nathan za jul 26, 2008 12:12 pm

ik ben het 100% eens met canarus, de drang om te promoveren is er altijd (buiten in 1ste klasse maar daar speelde kampioen, iets veel mooier)
En fiat, ik zou het op prijs stellen dadde nie telkens begint van Club Brugge is slecht en Anderlecht is beter.
Kga et mss cru zeggen maar da kan mij nu nekeer geen reet schelen, tga ier over de toekomst van de onside 11 en nie over anderlecht, brugge, standard of whatever.
Dus fiat en derest, gedraagt under nekeer.
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van djourik za jul 26, 2008 1:35 pm

den jongsten van de bende krijgt hier weliswaar haar op zijn tanden Very Happy maar hij heeft gelijk. ale, van dat laatste deel he.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus za jul 26, 2008 2:00 pm

ondanks alles dat er hier gezegd is wacht ik nog altijd op het oordeelkundig brein van den fcb. zonder hem kunnen we hier nog lang discuteren, mss tijd dat er iets beslist wordt en dan kunnen we da nog verder veranderen, aanpassen of zo laten gelijk dat we willen.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Clary za jul 26, 2008 7:48 pm

Geef mij ook maar de Onside 11, zoals het eerste antwoord hier al duidelijk stelde : als ge wilt pronostikeren op de uitslagen van wedstrijden, kan ik u ook direct vijf sites geven waar ge da kunt doen.

Voor de Onside 11 vindt ge niet rap een alternatief.

Geldprijzen ... gohja ... iedereen wilt natuurlijk graag iets winnen, maar gezien de kleinschaligheid hier zie ik dat niet echt als een noodzaak. Zeker niet als het uit de zak van de beheerder moet komen.
Clary
Clary
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus za jul 26, 2008 8:14 pm

wat ben ik met een prono waar er 1000 mensen (en mestaal veel meer) aan meedoe en waar de kans op eerstes winnen of kampioen worden van de site heel klein is? dat trok mij zo aan in de prono. je meten tegen mensen dat je 'kent' en de kans dat je iets bereikt is veel groter.

daarom dat ik voorstander blijf van de prono.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Clary za jul 26, 2008 9:09 pm

Der heeft hier nochtans ne keer nen onnozelaar heel Europa geklopt met een EK-ploegje ... Laughing
Clary
Clary
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus zo jul 27, 2008 2:40 am

ja maar hoe groot is de kans Razz
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus ma jul 28, 2008 1:59 pm

het nieuwe topic van nathan (pronoweb) doet me aan iets denken. we maken gewoon een paar klasses aan en geven die elk een nummer. zo houden we gewoon de pronoleague op een andere site en hier zeveren we erover samen met wat sattistiekjes die iemand vrijwillig berekent (dat hoeft eigluk niet maar het is altijd leuk natuurlijk).

eigluk een simpel en logisch idee maar ge moet erop komen Razz
merci nathan!
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van dukeman ma jul 28, 2008 5:09 pm

Da is eigenlijk nog ni zo'n slecht gedacht. Da kan gemakkelijk geregeld worden en de pronostiekleague blijft verderbestaan. Als we de competitie in 4 hakken en met het deelnemersveld hetzelfde doen, dan komt da in de sacoche. Goei gedacht, Cana.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus ma jul 28, 2008 6:58 pm

nu alleen kijken hoe dat daar allemaal in zijn werk zit enzo. wss moeten we daarvoor wel iemand aanduiden die zich daarmee bezig houdt.

wat ik me afvraag:
- wordt er automatisch een klassement opgemaakt per team?
- hoe gaan we dat dan doen voor een eventuele beker?
- hoeveel deelnemers per klasse
- ... (waar ik nu niet kan opkomen Razz)
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van dukeman ma jul 28, 2008 7:30 pm

Alles wordt in ieder geval automatisch berekend. Voor de rest is het luisteren naar voorstellen. Ik zou gaan voor een drietal klasses met elk een 6 tot 8 deelnemers. Voor den beker zoude gewoon kunnen loten te beginnen bij de deelnemers aan de derde klasse.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus ma jul 28, 2008 7:58 pm

alleszins, het definitieve voorstel moet op tafel liggen voor dat de competitie begint. we mogen ook niet vergeten dat de eerste speeldag niet compleet is met die uitgestelde matchen maar daar vinden we wel iets op zeker.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague - Pagina 2 Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum