Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toekomst Onside Elf & Pronoleague

+12
RSCA
Nathan
koen1982
kurt
wompie
Fiatagri
foempe
Canarus
djourik
jason1985
dukeman
Fcb
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welk spel wil jij absoluut verder gezet zien op Onside?

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Vote_lcap69%Toekomst Onside Elf & Pronoleague Vote_rcap 69% 
[ 11 ]
Toekomst Onside Elf & Pronoleague Vote_lcap31%Toekomst Onside Elf & Pronoleague Vote_rcap 31% 
[ 5 ]
Toekomst Onside Elf & Pronoleague Vote_lcap0%Toekomst Onside Elf & Pronoleague Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 16
 
 
Enquête gesloten

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fcb di jul 08, 2008 2:19 am

Voila, zoals beloofd een woordje uitleg over de toekomst van de Pronostiekleague en de Onside Elf. Niet echt fantastisch leuk nieuws om te melden, maar er zit voor mij weinig anders op...

Tkomt eigenlijk gewoon op het volgende neer: ik heb slechts tijd om één van de twee spelletjes verder te zetten. Tis echt niet te doen om van beide spelletjes alles op te starten, iedere week de punten bij te houden, enz. Als student had ik daarvoor tijd genoeg, maar als werkende medemens (met een toch nog iet of wat sociaal leven Smile) is zoiets eigenlijk niet haalbaar.

Maar goed, vandaar dé grote vraag: welke van de twee? Ik denk dat het het meest veilige en eerlijke is dat ik iedereen daarover laat meebeslissen. Vooraleer ge uw mening gaat spuien en uw stem gaat uitbrengen nog eventjes de twee spelletjes over hoe ik ze zou organiseren.

_____________________________________________________________
Pronostiekleague

Zoals reeds in een ander topic aangehaald: de structuur blijft dezelfde (nl het pronostiekeren op 10 wedstrijden, aan de hand van de juiste score). Ook de klasse-indelingen en het bekertornooi blijft gewoon zoals ge het al jaar en dag gewoon zijt.

Eigenlijk gewoon back to the roots. Niet teveel nevencompetities meer (dus geen buddyklasse of champions league meer). Hoogstens nog een soort supercup, naast de reguliere competitie en cup.

Onside Elf

Hier moet ik wel wat meer uitleg over geven. Ik heb de voorbije dagen wa liggen nadenken over een aantal nieuwe aspecten in het spel:

De opzet blijft behouden: ge "koopt" een kern van 18 spelers uit de Jupiler League, selecteert iedere speeldag daarvan 11 basisspelers die voor u punten scoren tijdens die speeldag. De puntenindeling is volgens mij ook wel goed. Maar goed, de exacte puntenindeling is eerder een detail en nu nog niet héél belangrijk.

Ik zou er ook wel voor willen zorgen dat de budgetten na 1 of 2 seizoenen niet te ver meer uit elkaar liggen. Daarom zou ik voorstellen om iedereen ieder seizoen een nieuwe kern te laten samenstellen, zonder rekening te houden met uw vorige kern. Enige manier om wat meer budget te krijgen voor het volgende seizoen, is door budget "bij te verdienen" (speeldag winnen, eindpositie, etc). Maar dus geen "meerwaarde" meer voor spelers die in waarde zijn gestegen. Indertijd heb ik die regel ingevoerd omdat ik zo ervoor wou zorgen dat deelnemers jonge spelers zouden kopen aan een lage prijs die ze dan een aantal seizoenen in hun kern zouden houden, waardoor ze met winst zouden kunnen doorverkocht worden. Uiteindelijk is toch gebleken dat quasi niemand zoiets ook effectief deed. Vandaar: na ieder seizoen uw team buitenkieperen, en een nieuw team maken op basis van het startbudget (dat voor iedereen gelijk is), aangevuld met wat extra verdiend budget.

En dan, mss wel het leukste voor jullie Smile Ik heb besloten om een beloning te geven aan de winnaar van een Onside Elf-seizoen. Stel u daar niet teveel bij voor, tgaat om een héél beperkte geldsom (10 a 20 euro) die ik op uw rekening overschrijf. Om het heel plat te zeggen, das om jullie eigenlijk gewoon te lokken :p Het exacte bedrag zou ik laten afhangen van jullie: hoe meer deelnemers, hoe hoger. Again, das om jullie aan te sporen om deel te nemen en misschien zelfs om wa reclame te maken bij vrienden/andere sites/... . Ik had gedacht aan het volgende:

0 - 15 deelnemers: 5 euro voor de winnaar
16 - 20 deelnemers: 10 euro voor de winnaar
21 - 25 deelnemers: 15 euro voor de winnaar
26 - 30 deelnemers: 20 euro voor de winnaar

30 deelnemers is het maximum aantal deelnemers. Kzeg het, het zijn geen grote bedragen maar tis toch leuk als ge iéts zou krijgen als winnaar. Mss dat ik ook voor de bekerwinnaar nog iets voorzie, maar da zijn ook allemaal details die pas belangrijk worden als jullie ook effectief voor de Onside Elf kiezen.
_______________________________________________

Voila, tis aan jullie om hier jullie stem te laten horen. Eind deze week neem ik de beslissing: onside elf of pronostiekleague. Nu, los van wat de beslissing is: als iemand (of meerdere personen) zich graag willen inzetten om het andere spel over te nemen, da zou uiteraard schitterend zijn. Alleen heb ik er geen tijd meer voor...

Ik hoop ook wel dat er wat respons komt op dit topic. Een 15-tal stemmen vind ik zelfs een soort minimum om überhaupt een van de twee op te starten... Maar da zal wel geen probleem zijn zeker Smile
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van dukeman di jul 08, 2008 9:49 am

Ik stem voor de Onside Elf. Ik vind dat spel gewoon veel leuker, en pronostieken doe ik al op pronoweb of op unibet (en ik werk toch met lichte stijging Very Happy). Daar zijn dus mijn inziens sites genoeg voor. Maar probeer maar eens een online alternatief te vinden voor een soort van Onside Elf. Da vindt ge dus ni of in ieder geval heel moeilijk. Nu ook nog ne geldbonus aan vast hangt, ben ik er helemaal voor te vinden. Niet dat dat noodzakelijk is voor mij, maar voor andere deelnemers te lokken is het een goed idee van den fcb.

De voldoening bij een overwinning is toch groter dan bv. als ge een paar 1'kes en 2'kes invult op een invulpapierke. En uiteindelijk per toeval de overwinning in uwe klasse kunt pakken. Nee, dan denk ik dat er voor de Onside Elf meer voetbalkennis nodig is en dat is toch waar het hem om draait, allee voor mij dan toch. Wie droomt er eens niet om de Fiat ne neus te zetten? Maar mijn stem is dus duidelijk.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van jason1985 di jul 08, 2008 10:33 am

Volledig eens met Dukeman.

Kvind de onside elf véél origineler, en volgens mij - want da zal toch ook de bedoeling zijn - gaan er veel meer mensen nauw betrokken zijn bij dat spel dan bij de pronostiek. En da betekent meer berichten enz.

Wat het ook wordt, ik zal erbij zijn!

jason1985
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 6
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van djourik di jul 08, 2008 12:01 pm

ik kies ook voor de onside 11 Very Happy

t is maar een ideeke he, maar als we nu eens allen samen 50 cent of 1 euro inleggen... zo gaan we een groter winstpotteke krijgen.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus di jul 08, 2008 1:31 pm

wel ik kies voor de pronostiek.

het oerspel van dit forum toch wel. het meest simpele waar er ook ivm de onside elf veel minder werk aan is (tenzij fcb mij hier ff corrigeert).

onside elf vind ik ook leuk maar niet zo leuk dat ik daarvoor de prono opgeef.

allé ik kan het maar zeggen, kga blijkbaar niet veel steun krijgen :d
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van foempe di jul 08, 2008 4:12 pm

Geef mij dan ook maar liefst onside 11.

alleen de geldprijs vind ik erover.
foempe
foempe
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 68
Leeftijd : 54
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fiatagri di jul 08, 2008 7:14 pm

Onside 11 natuurlijk. Toch wel een zalig spel.

Maar waarom iemand anders niet de prono laten organiseren? Als Canarus da toch zo graag doet...
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van wompie di jul 08, 2008 7:38 pm

ik ga vr de prono, maar het ander mag ook van mij
wompie
wompie
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 128
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://nl.netlog.com/_platte

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van kurt di jul 08, 2008 7:56 pm

Zijn de vroegere editie nog ergens te zien?
Misschien kan ik dan een beter beeld vormen van hoe het allemaal in zijn werk gaat.

kurt
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fcb di jul 08, 2008 8:18 pm

Downloadlink naar de laatste seizoenen van Onside Elf (toen nog Zatte Elf) en de Pronoleague, daar kunt ge u een beeld vormen van de twee spellekes:

Onside Elf - Seizoen 4

Pronostiekleague - Seizoen 10
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus di jul 08, 2008 8:40 pm

we zouden echt een kleine pronosite moeten hebben ofzo. maar wie heeft daar verstand van. ik alleszins niet.

versta mij nie verkeerd, ik vind ze alletwee leuk maar die lichte voorkeur voor de prono is vooral op het feit dat het ondermeer met een klasse-systeem is en er dus de uitdaging is van het promoveren en niet te degraderen. dan samen met een bekersysteem waar iedereen tegen iedereen kan uitkomen. dat vind ik heel wat leuker dan 1 grote competitie. mss de onside 11 veranderen in een klasse-systeem. dan denk ik dat ge een nog leuker iets hebt.

allé tis mijn bescheiden mening maar. toch het overwegen waard.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van jason1985 di jul 08, 2008 8:56 pm

Onside Elf in klassevorm is mss ook een optie die het overwegen waard is...

Maar mss is het wel stom om een succesformule (die de onside elf in het verleden toch geweest is) te gaan omgooien. In één grote groep kan iedereen met dezelfde ambitie aan de start komen, das ook wel iets goed.

jason1985
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 6
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van koen1982 di jul 08, 2008 9:14 pm

Ik deel de mening van Canarus
Het plezante aan de pronostiek vond ik het klassesysteem waar je de kans op stijgen en dalen had, dat maakt het toch spannender.
Als er dan toch gekozen moet worden, kunnen we het beste van de spelletjes met elkaar combineren. Dus een Onside 11 meteen klassesysteem.

Ik zou het jammer vinden als 1 v/d 2 spelletjes zou verdwijnen. Er moet toch iemand zijn die FCB hierbij kan bijstaan ?? (hiervoor dienen toch mods Question )
Voor mij hoeft er niet elke week een hele bladzijde analyse geschreven worden bij een speeldag van de prono en van de onside 11. Voor mij is enkel de uitslag genoeg.

Dat voorstel van dit geldprijs, hoeft van mij niet. Als het er toch moet komen, moet dat zeker niet betaald worden uit de zak van FCB.
Op mijn werk organiseer ik een competitie van de Gouden 11.
Iedereen betaalt 0.50 euro per speeldag. Deze som wordt uitgekeerd aan de speeldagwinnaar.
Voor het eindklassement leggen we 5 euro in de pot. Van deze pot wordt 50% uitgekeerd aan de winnaar, 30% aan de 2de en 20% aan de 3de.
Zoiets zouden we hier ook kunnen doen.

Allé das mijn mening
koen1982
koen1982
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 41
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fiatagri di jul 08, 2008 9:20 pm

We hebben toch ook de cup bij de onside 11 en daar zitte in poules van 4, dus...
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fcb di jul 08, 2008 9:20 pm

Iemand verplichten om een bedrag - hoe klein ook - te geven, wil ik nie doen. Daarbij, tis ook onmogelijk e: we hebben hier geen fysiek contact met elkaar en ik denk nie da iedereen zit te springen om zo'n bedrag over te schrijven.

Tis ook nie de bedoeling dat het echt een spel om geld wordt. De beloning is gewoon iets extra, maar mag nooit de hoofdbedoeling worden van het spel.

Wat misschien wél een optie is, is om de mensen zelf te laten kiezen. Diegene die 5 euro betaalt, maakt naast de standaardbeloning (die van mij komt) ook nog eens kans op de grote prijzenpot. Maar da vind ik ook al redelijk ver gaan.

Wat de klasse-indeling van de onside elf betreft: zoiets is alleen echt interessant als er minstens 20 deelnemers zijn (10 per klasse).

Maar hoe dan ook, laat ulder ideëen maar de vrije loop Smile
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus wo jul 09, 2008 12:45 am

wat die geldprijs betreft, ik hoef daar geen geld voor te krijgen. zolang dat er maar een bannerke ofzo komt te staan is da al lang goe. Cool
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Nathan wo jul 09, 2008 10:14 am

Ik stem op de pronoleague omdat ik daar het best in ben en omdat ik dat het leukst vind maar de onside elf begonnek ook beter in te worden en leuker te vinden, kan der nie iemand van de moderators (of zelfs 2 afwisselend) fcb helpen? Bv. de fiat doe de een week de pronoleague, de dukeman de andere week, enz .....

Trouwens die geldprijs fcb, kvinnet een mooi gebaar maar kzou al tevreden zijn mee een bannerke (nie dak ooit ga winnen ma kom Smile)
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van dukeman wo jul 09, 2008 11:17 am

Den fcb weet da als het de Onside 11 wordt, dat ik dat mee met hem zal organiseren en in goei banen leiden. Hier komt denk ik toch ook wel het meeste werk bij kijken. Ik heb het zelf al efkes gedaan en daar kruipt toch heel wa werk in, da moete ni onderschatten. Over de tijd die ge in de pronoleague steekt, kan ik mij ni uitspreken.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van RSCA wo jul 09, 2008 1:02 pm

Echt wel de zatte elf... Klasse-systeem mag wel, maar enkel als er minstens 20 deelnemers zijn.

Voor de pronostiek zijn er genoeg andere alternatieven (tenzij iemand anders die wil organiseren hier)
RSCA
RSCA
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 40
Registration date : 31-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus wo jul 09, 2008 4:06 pm

wat ik zo spijtig vond aan de onside elf is net het feit dat de competitie te groot was. 1 winnaar en 20 deelnemers in de zelfde reeks zorgt er nu eenmaal voor dat de motivatie na 2 speeldagen bij sommigen al ver te zoeken is omdat ze toch niet meer meedoen voor de hoofdvogel. 10 per reeks is idd beter maar ik denk eerder aan 8 per reeks. blijft genoeg om matchen te spelen en het blijft leuk.

da topic doet mij hier denken aan de kamer of de senaat ofzo Razz
beetje lobbyen en onderhandelen Very Happy
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Fcb wo jul 09, 2008 4:18 pm

Ge moest is weten wat er achter de schermen allemaal gebeurt Wink
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Vasa wo jul 09, 2008 7:58 pm

Ik stem voor de gewone pronostiekcompetitie. Het onside elf systeem is te veel werk voor mij. Ik hou graag in de gaten welke ploegen goed bezig zijn enzo, maar om te gaan moeten bijhouden wie goed speelt en goed gaat spelen is er voor mij echt over.

En het klassesysteem was ook erg leuk natuurlijk, vooral ook dat er meer dan 2 waren. Smile

Maja, ben blijkbaar in de minderheid.

Vasa
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 31
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus wo jul 09, 2008 8:18 pm

kvind dat er enkel een beslissing moet gemaakyt worden mits een twee derden meerderheid. zo lijkt mij het eerlijkst Smile
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Nathan wo jul 09, 2008 8:26 pm

Canarus schreef:kvind dat er enkel een beslissing moet gemaakyt worden mits een twee derden meerderheid. zo lijkt mij het eerlijkst Smile

Ik gebruik mijn Veto !!!! Smile
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus wo jul 09, 2008 8:56 pm

Nathan schreef:
Canarus schreef:kvind dat er enkel een beslissing moet gemaakyt worden mits een twee derden meerderheid. zo lijkt mij het eerlijkst Smile

Ik gebruik mijn Veto !!!! Smile

gij zijt 15, jij hebt nog geen veto Laughing
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van kurt wo jul 09, 2008 8:56 pm

Fcb schreef:Downloadlink naar de laatste seizoenen van Onside Elf (toen nog Zatte Elf) en de Pronoleague, daar kunt ge u een beeld vormen van de twee spellekes:

Onside Elf - Seizoen 4

Pronostiekleague - Seizoen 10

Bedankt Fcb,zien er mij alletwee leuke spelletjes uit.
Zal zichzelf wat moeteen uitwijzen in het begin,maar ik doe zeker mee.
Een keuze maken gaat niet voor mij,sluit mij aan bij de meerderheid

kurt
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Master Yoda vr jul 11, 2008 7:35 pm

Ik heb altijd meer plezier beleefd aan de Onside 11. Als dat zou verdwijnen zou ik het echt jammer vinden. Door middel van zo'n spel kijkt ge ook anders naar de matchen van kleindere ploegen omdat ge dan toch begint te hopen dat uw spelers die speeldag eens veel punten gaan opleveren.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Sprokkel do jul 17, 2008 10:31 pm

't Werd precies weer heel hogen tijd dak menneige hier noggis kom manifesteren precies!

Met een kindje dat in zijne PRUBERTEIT ( peuterpuberen) komt en een kindje dat zowat elke pap/dikkingsmiddel/medicijn vakkundig weet weg te zetten onder de noemer: hier ben ik allergisch voor, is't nimmer zo simpel om alle dagen online alles te kome lezen en hierop mee te stemmen en/of te overlopen.

Toch blijf ik hier af en toe is binnespringen ( die klein gaste gaan het toch ni blijven uithangen hoop ik!) en ik wil mij daarom van vor in het peleton van de zatte-onside 11 zetten.

Da spel is en blijft een supergraaf ding! Tis gratis, wat tegenwoordig al redelijk ver te zoeken valt, en ik denk datter veel zijn die zich daar rot mee amuseren. ne geldprijs als bonus hoeft voor mij ook ni zeun, zeker ni als dieje uit uwen zak moet komen. Denk dat da nooit de bedoeling is geweest van iemand hier om da spel te commercialiseren.

Als er dan toch ne pot moet komen dieje te winne valt, dan bennek eerder voorstander van inschrijvingsgeld in de vorm van 1€ per deelnemer, en de winnaar krijgt daar een deel van, den bekerwinnaar de rest.
Sprokkel
Sprokkel
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Canarus ma jul 21, 2008 8:38 pm

als je mensen laat betalen voor een spel dan gaan er afhaken. liever geen geldprijs en dan ook geen inschrijvingsgeld.

beetje eer voor de winnaar is het enigste dat ik verwacht.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Nathan di jul 22, 2008 10:51 am

Canarus schreef:als je mensen laat betalen voor een spel dan gaan er afhaken. liever geen geldprijs en dan ook geen inschrijvingsgeld.

beetje eer voor de winnaar is het enigste dat ik verwacht.

Idd, Ik heb iets bedacht voor het ook wat leuker te maken, in plaats van 1 grote competitie zou ik er 3 a 4 pakken en werken met promoties en degradaties, anders als ge zoals mij zijt maakte al na speeldag 2 geen kans meer en dan doede u best ook niemeer ....
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst Onside Elf & Pronoleague Empty Re: Toekomst Onside Elf & Pronoleague

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum