Frank De Bleeckere
+9
djourik
Fiatagri
wompie
Fcb
Sonic89
dukeman
koen1982
kurt
Johnny English
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Frank De Bleeckere
Frank De Bleeckere werd aangeduid voor de wedstrijd Rusland - Zweden (woensdagavond). Een mooie match met een pak inzet: de UEFA vertrouwt hem duidelijk.
Maakt hij kans op de finale?
Maakt hij kans op de finale?
Johnny English- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 11
Registration date : 25-05-08
Re: Frank De Bleeckere
k'hoop het voor hem,maar vrees dat Nederland de finale zal spelen en dan mag hij het vergeten.
kurt- Opkomend talent
- Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08
Ik vind dat hij zijn eerste wedstrijd vlekkeloos heeft gefloten en één van de betere scheidsrechters is van het EK.
Dus als het van mijn afhangt mag hij zeker de finale fluiten
Dus als het van mijn afhangt mag hij zeker de finale fluiten
koen1982- Opkomend talent
- Aantal berichten : 182
Leeftijd : 42
Registration date : 28-05-08
Waarom mag De Bleeckere de final ni fluiten als Nederland die haalt? En waarom mag Bussaca, een zwitser met italiaanse roots wel Frankrijk - Italië fluiten. Dat stel ik dan toch ook in vraag.
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08
Ik vind het niveau van de scheidsrechters wel goed op het EK.
Ze zitten wel meestal goed qua beslissingen, al zijn er hier en daar wa mindere prestaties of keuzes. (zoals Italië - Roemenië)
De Bleeckere heeft da wel goed gedaan, en mag van mij zeker de finale fluiten. Had hij op het WK geen kwartfinale gefloten?
Ze zitten wel meestal goed qua beslissingen, al zijn er hier en daar wa mindere prestaties of keuzes. (zoals Italië - Roemenië)
De Bleeckere heeft da wel goed gedaan, en mag van mij zeker de finale fluiten. Had hij op het WK geen kwartfinale gefloten?
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08
dukeman schreef:Waarom mag De Bleeckere de final ni fluiten als Nederland die haalt? En waarom mag Bussaca, een zwitser met italiaanse roots wel Frankrijk - Italië fluiten. Dat stel ik dan toch ook in vraag.
Omwille van de samenwerking tss Belgie en Nederland op het vlak van scheidsrechters. Aangezien De Bleeckere enkel matchen in Holland floot afgelopen seizoen mag hij geen match van Holland fluiten.Heeft hij zelf gezegd in een interview.
Leuke quote nog van Lehmann
“Hoe kan het dat een scheidsrechter zonder Champions League-ervaring deze wedstrijd mocht leiden”, fulmineerde Lehmann als reactie op de rode kaart van Schweinsteiger. Kleine op:merking: De Bleeckere floot al 29 keer op het kampioenenbal. Overigens was de rode kaart voor Basti Fantasti wel terecht.
kurt- Opkomend talent
Duitsers waren gewoon gefrustreerd...
Correcte match van De Bleeckere, maar er zijn nog scheidsrechters die a) hoger aangeschreven zijn en b) ook goed gefloten hebben. Finale lijkt mij iets te hoog gegrepen. Halve finale is wel mogelijk denk ik.
Correcte match van De Bleeckere, maar er zijn nog scheidsrechters die a) hoger aangeschreven zijn en b) ook goed gefloten hebben. Finale lijkt mij iets te hoog gegrepen. Halve finale is wel mogelijk denk ik.
Ik vind dat ze strenger mogen zijn. Als ik de acties Makelele bekijk, die moest al lang geschorst worden. mehmet aurelio moet ook strenger bestraft worden!
Ik vind toch da DeBleeckere alle kleine foutjes in het nadeel van Duitsland floot.
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Geen finale voor De Bleeckere ,die eer gaat naar de Italiaan Rossetti.
Maar hij mag toch de mooiste van de 2 halve finales fluiten ,nl. Spanje - Rusland
Maar hij mag toch de mooiste van de 2 halve finales fluiten ,nl. Spanje - Rusland
kurt- Opkomend talent
Toch één Belg die meetelt op Internationaal niveau. Wie weet had hij de finale wel kunnen fluiten als Italië gewonnen had van Spanje.
Op het vorig WK mocht hij een kwartfinale fluiten, nu een halve finale. Logisch dat hij op het WK 2010 in Zuid Afrika de finale mag fluiten
Op het vorig WK mocht hij een kwartfinale fluiten, nu een halve finale. Logisch dat hij op het WK 2010 in Zuid Afrika de finale mag fluiten
koen1982- Opkomend talent
- Aantal berichten : 182
Leeftijd : 42
Registration date : 28-05-08
tenzij onze rode duivels zich plaatsen voor de finale op het wk...koen1982 schreef:Toch één Belg die meetelt op Internationaal niveau. Wie weet had hij de finale wel kunnen fluiten als Italië gewonnen had van Spanje.
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
djourik schreef:tenzij onze rode duivels zich plaatsen voor de finale op het wk...koen1982 schreef:Toch één Belg die meetelt op Internationaal niveau. Wie weet had hij de finale wel kunnen fluiten als Italië gewonnen had van Spanje.
we hebben het nu niet over het moddervoetbal he
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
Driller schreef:djourik schreef:tenzij onze rode duivels zich plaatsen voor de finale op het wk...koen1982 schreef:Toch één Belg die meetelt op Internationaal niveau. Wie weet had hij de finale wel kunnen fluiten als Italië gewonnen had van Spanje.
we hebben het nu niet over het moddervoetbal he
Pakt da manneken zijnen droom nekeer nie af
Frankieboy pakt naast de finale oemdat de turke dor nog kans oep make!
da vinnek wel de meest belacvhelijke rede die ge kunt krijge oem ni oep het hoofdpodium te meuge staan! Amol oemdat die mafkeze deur hunne rooie ginge na hun verlore match tege de zweden. Dor kon de ref niks on doen, mor ze pakken hem nu wel de finale af.
Corrupten boel, zelfs de schijtrechterbond! uefa, maffia!
da vinnek wel de meest belacvhelijke rede die ge kunt krijge oem ni oep het hoofdpodium te meuge staan! Amol oemdat die mafkeze deur hunne rooie ginge na hun verlore match tege de zweden. Dor kon de ref niks on doen, mor ze pakken hem nu wel de finale af.
Corrupten boel, zelfs de schijtrechterbond! uefa, maffia!
Sprokkel- Opkomend talent
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
Goede match gefloten, mocht in de eerste helft wel eens gel gegeven hebben makom
dienen ene tackle moest geel zijn, maar ja... frank en zijn team waren super.
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Hij had deze zondag moeten fluiten en niet die puit van ne Rosetti. Die fluit voor het minste. Haalt het tempo uit een match. Franck de Bleeckere was overduidelijk de beste ref dit EK.
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08
eens zien of frank zijn goddelijke europese status kan bevestigen hier in belgië. kheb hem al slecht zien fluiten en ik stond er lettelijk met mijn neus op...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: