Games (PC)
+8
wompie
djourik
Sonic89
Brikie
Nathan
Fcb
dukeman
Canarus
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Games (PC)
Welke games spelen jullie allemaal? dit topic is ook bedoeld om de nieuwste games te viewen en te reviewen, games aan te raden, doorgeven hints en cheats, etc...
have fun!
have fun!
Re: Games (PC)
PES 2008 en hou je vast, CM 01/02 met de bijgevoegde update natuurlijk.
Blijkbaar kan geen enkel spel mij afhouden van CM, want ik geraak het bij PES grondig beu dat iedereen altijd Barcelona, Inter of Brazilië neemt. Met respectievelijk Eto'o, Ronaldinho, Zlatan en Adriano zijn die toch nooit af te stoppen met een team als Fiorentina of Rusland. Twee keer kan je ze misschien nog tackelen, maar de derde keer kunnen ze gegarandeerd alleen op de goal af. Dat verveelt al snel. En dan komt er nog eens bij dat de lag (lees: bugs) vroeger verschrikkelijk was, maar nu toch al veel beter. Maar nu zitten er ook overal cheaters en dat is heel frusterend.
Blijkbaar kan geen enkel spel mij afhouden van CM, want ik geraak het bij PES grondig beu dat iedereen altijd Barcelona, Inter of Brazilië neemt. Met respectievelijk Eto'o, Ronaldinho, Zlatan en Adriano zijn die toch nooit af te stoppen met een team als Fiorentina of Rusland. Twee keer kan je ze misschien nog tackelen, maar de derde keer kunnen ze gegarandeerd alleen op de goal af. Dat verveelt al snel. En dan komt er nog eens bij dat de lag (lees: bugs) vroeger verschrikkelijk was, maar nu toch al veel beter. Maar nu zitten er ook overal cheaters en dat is heel frusterend.
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08
ik speel fifa manager 08, ik heb CM ook nog gespeeld maar al snel was het duidelijk dat FM veel leuker was en ook tactisch iets meer heeft. football manager heb ik eigluk nog nooit gespeeld dus da zou ik eens moeten testen.
voor de rest speel ik alleen echt Counter-Strike: Source (CSS) intensief.
voor mij echt wel de beste first person shooter dat er is. ik heb zelfs samen met vrienden een clan ScrewCrew (ScrewCrew).
voor de rest speel ik niet echt iets.
voor de rest speel ik alleen echt Counter-Strike: Source (CSS) intensief.
voor mij echt wel de beste first person shooter dat er is. ik heb zelfs samen met vrienden een clan ScrewCrew (ScrewCrew).
voor de rest speel ik niet echt iets.
Football manager is toch wel hét van het als managergame. Fifa Manager heb ik ooit nog eens geprobeerd, maar al snel opgegeven.
Traditionele aankopen ieder jaar: de nieuwe FIFA en de nieuwe FM. Niet dat ik ze veel speel (vooral fifa raak ik snel beu), maar tis zoiets als kerstmis. Tkomt ieder jaar terug.
Traditionele aankopen ieder jaar: de nieuwe FIFA en de nieuwe FM. Niet dat ik ze veel speel (vooral fifa raak ik snel beu), maar tis zoiets als kerstmis. Tkomt ieder jaar terug.
fifa heb ik na een paar versies opgegeven want er veranderde te weinig naar mijn zin. dat het nu verbeterd is trek ik mij niet aan, eens gestopt is altijd gestopt
ik heb footbaal manager al zien gespeeld worden maar ik hoor vooral dat het op bepaalde vlakken zwaar moet onderdoen voor fifa manager. ik ga ze echt eens moeten vergelijken als ik fcb hier zo hoor.
ik heb footbaal manager al zien gespeeld worden maar ik hoor vooral dat het op bepaalde vlakken zwaar moet onderdoen voor fifa manager. ik ga ze echt eens moeten vergelijken als ik fcb hier zo hoor.
Ik heb nu Ages Of Empires 3, een taktisch 'oorlog' spelleke waar dat het de bedoeling is uw eigen beschaving te bouwen, een leger en derest uitroeien
Vree wijs als ge online speelt
Ben geweldige fan van Mafia en hoop dat hier toch ooit een vervolg op komt en ook far cry blijft geweldig. Fifa ook tof maar ben niet echt goed online.
Brikie- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 58
Registration date : 26-05-08
Net Cycling manager 07 gekocht vo 15euro in Game mania, ni da'k da zoveel speel ma kvin da wel eens plezant. (kzou er alleszins nooit 50 euro vo uitgeven).
Kspeel ook vooral shooters en racegames. (far cry vond ek ook geweldig)
Verder speel ik vooral Enemy Territory, nu minder in teamverband, maar vroeger eigenlijk elken dag minstes 2uur
Maja ik koop tegenwoordig eerder games op de PS3. Thangt er eigelijk van af welke genre het is, een shooter is leuker op pc terwijl een race game toch plezanter is op ps3
Kspeel ook vooral shooters en racegames. (far cry vond ek ook geweldig)
Verder speel ik vooral Enemy Territory, nu minder in teamverband, maar vroeger eigenlijk elken dag minstes 2uur
Maja ik koop tegenwoordig eerder games op de PS3. Thangt er eigelijk van af welke genre het is, een shooter is leuker op pc terwijl een race game toch plezanter is op ps3
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
ik heb maar één game voor de pc : command & conquer. kblijf da goe vinden, voor de keren ik speel op de pc.
kspeel wel 2 online spellekes : hattrick en ikariam
kspeel wel 2 online spellekes : hattrick en ikariam
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Nathan schreef:Ik heb nu Ages Of Empires 3, een taktisch 'oorlog' spelleke waar dat het de bedoeling is uw eigen beschaving te bouwen, een leger en derest uitroeien
Ik speel da ook al jaren, hebde ook de uitbreidingen al van de Warchiefs en de Asian Dynasty?
Pro Evolution Soccer 4 life !!!
Berrerat- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 49
wompie schreef:Nathan schreef:Ik heb nu Ages Of Empires 3, een taktisch 'oorlog' spelleke waar dat het de bedoeling is uw eigen beschaving te bouwen, een leger en derest uitroeien
Ik speel da ook al jaren, hebde ook de uitbreidingen al van de Warchiefs en de Asian Dynasty?
Nee, ik weet nie wadde daar mee moe aanvangen, als ge wilt geef ik u een paar linkskes waarmee ge da kunt downloade ....
Ma wa moede daar eigenlijk mee doen? Krijgde dan extra volkeren, gebouwen, missies, .... ???
ik speel voornamelijk rally games :de Colin Mcrae reeks,Richard Burns rally
Football manager 2008 heb ik ook,maar raak dat snel beu
Football manager 2008 heb ik ook,maar raak dat snel beu
kurt- Opkomend talent
- Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08
Nathan schreef:wompie schreef:Nathan schreef:Ik heb nu Ages Of Empires 3, een taktisch 'oorlog' spelleke waar dat het de bedoeling is uw eigen beschaving te bouwen, een leger en derest uitroeien
Nee, ik weet nie wadde daar mee moe aanvangen, als ge wilt geef ik u een paar linkskes waarmee ge da kunt downloade ....
Ma wa moede daar eigenlijk mee doen? Krijgde dan extra volkeren, gebouwen, missies, .... ???
ik heb ze al dus moet ze ni downloaden e
Ja ge krijgt 3 Indiane volken en 3 Oosterse volkeren met extra missies bij elk uitbreidingspakket. Die Oosterse zen zo ni men ding maar die Indiane zen men favorietjes ze
Eigelek enkel Hattrick
Voor de rest wel een paar Nintendo consoles staan en de pc natuurlijk met wa spellekes, ma daar speel ik nog maar zelden op.
Als ik nog iets speel op pc is het FIFA 2005 (laatste versie die ik heb)
Beste pc spel dat ik heb gespeeld is Divine Divinty (jaja een Belgische RPG)
Voor de rest wel een paar Nintendo consoles staan en de pc natuurlijk met wa spellekes, ma daar speel ik nog maar zelden op.
Als ik nog iets speel op pc is het FIFA 2005 (laatste versie die ik heb)
Beste pc spel dat ik heb gespeeld is Divine Divinty (jaja een Belgische RPG)
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
Haha das een goeie vraag Nathan
PRecies gene fanatieken gamer?
Kheb me daarjust ne nieve pc besteld se
PRecies gene fanatieken gamer?
Kheb me daarjust ne nieve pc besteld se
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
ik heb AOE III hier ook liggen. ik kan spijtig genoeg nie online spelen want de versie is 'te oud' ofzo. echt dikke zever want hou kan da nu te oud zijn. alleszins, mijn versie ondersteunt geen online gaming
ik zit te wachten op GTA IV op pc maar hoe lang nog?
Canarus schreef:ik heb AOE III hier ook liggen. ik kan spijtig genoeg nie online spelen want de versie is 'te oud' ofzo. echt dikke zever want hou kan da nu te oud zijn. alleszins, mijn versie ondersteunt geen online gaming
ge moet mss updates vant een oft ander installere
ja, normaal ziede bij et menu ergens updates installeren, da moede doen en daana kunde peisek online kome.
Spelen er hier nog Age of Empires?
Ik heb hier age of empires II(the age of kings) liggen. Kunde daarmee online spelen en hoe moet ge da dan doen?
Da is het enigste spel da ik heb voor de pc. Voor de rest speel ek van tijd nog is op spellekes op jippii, bomberman vind ek wel nog plezant.
Ik heb hier age of empires II(the age of kings) liggen. Kunde daarmee online spelen en hoe moet ge da dan doen?
Da is het enigste spel da ik heb voor de pc. Voor de rest speel ek van tijd nog is op spellekes op jippii, bomberman vind ek wel nog plezant.
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Nope, vroeger wel, maar nooit fanatiek.
Ik vind het nu wa kinderlijk, geef mij maar gewoon is tegen een balleke stampen.
Ik vind het nu wa kinderlijk, geef mij maar gewoon is tegen een balleke stampen.
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Registration date : 27-05-08
Fiatagri schreef:Spelen er hier nog Age of Empires?
22 jaar en Bomberman .... tja als ge et leuk vind
Bij AOE 2 wetek nie ofdadde online kunt spelen maar AOE 3 is online zkeer een aanraader
ik speel da heel weinig ma als ek echt niks te doen heb... Ik zeg het, kheb maar 1 spel op mijn pc, dusja veel keuze is er ni. Ik geef daar in ieder geval geen geld meer aan.
Fiatagri- Medebeheerder
spellekes gelijk bomberman is altijd goe voor de leute met een aantal personen erbij.
nog zo een spelleke is mario kart.
nog zo een spelleke is mario kart.
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Welja, da vind ek ook. Da is tenminste een spel da ge me een paar mensen die ge kent via internet kunt spelen.
Fiatagri- Medebeheerder
moet beginnen cssen fiat kzeg het u, tis een spel met voldoening. zeker alsde iedereen van de tegenstand afknalt in 1 ronde. css kost 26 euro in game mania, vrij goekoop ^^
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: