Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

+4
Fiatagri
djourik
Sonic89
Fcb
8 plaatsers

Ga naar beneden

Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Vote_lcap39%Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Vote_rcap 39% 
[ 9 ]
Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Vote_lcap48%Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Vote_rcap 48% 
[ 11 ]
Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Vote_lcap9%Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Vote_lcap4%Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 23
 
 
Enquête gesloten

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Fcb di jun 10, 2008 2:18 pm

Vanochtend een (voor sommigen niet meer) verrassend persbericht: Tom Boonen werd bij een controle buiten competitie betrapt op het gebruik van cocaïne. De wielrenner werd nog niet in verdenking gesteld, maar samen met de verhalen die vorig seizoen de ronde deden, lijkt het spreekwoord "waar rook is, is vuur" misschien wel op zijn plaats.

Op menselijk vlak is dit uiteraard een heel spijtige zaak, maar wat nu met zijn carriére? Een schorsing kan hij in principe niet krijgen voor druggebruik in het privé-leven, maar het mag duidelijk zijn dat dit schadelijk is voor het vormpeil en het imago. Overigens, de geruchten doen al de ronde dat Boonen Quickstep zal verlaten...

Wat denk jij hiervan?
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Sonic89 di jun 10, 2008 2:28 pm

Ik hoop dat dit niet nefast zal zijn vo zijn carriere want er zijn er zovelen die et doen en omda de media besloten eeft om dit openlijk te make zit em me de gebakke pere.

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van djourik di jun 10, 2008 2:51 pm

quick step zal hem wel ontslaan anders gaan ze nie mee kunnen gaan in den tour.

zijn carrière is nog nie gedaan, wel een ferme deuk erin! en wie weet was het maar bij die ene keer. we zullen het nooit weten...
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Fiatagri di jun 10, 2008 6:17 pm

Tis wel ni 1 keer da da manneke een fout begaat he. Te snel rijden, dronken rijden, cocaine pakken, pedofilie :-) ,...
Het is mss nog geen geval VDB maar het gaat toch in die richting.

Kheb het al ne keer gezegd, Bij Quick Step pakken ze allemaal doping.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Sonic89 di jun 10, 2008 6:21 pm

Fiatagri schreef:Tis wel ni 1 keer da da manneke een fout begaat he. Te snel rijden, dronken rijden, cocaine pakken, pedofilie :-) ,...
Het is mss nog geen geval VDB maar het gaat toch in die richting.

Kheb het al ne keer gezegd, Bij Quick Step pakken ze allemaal doping.

Wa is de link me doping?

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Berrerat wo jun 11, 2008 2:06 pm

De Ronde van Frankrijk zal er wel alles aan doen om Tom Boonen niet te laten meedoen!
Berrerat
Berrerat
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Canarus wo jun 11, 2008 3:29 pm

ik ben fan van quickstep en ik hoop dat ze hier gewoon doorkomen. redelijk hypocriet van boonen publiekelijk aan de schandpaal te hangen terwijl er echt wel veel mensen zijn die coke snuiven. thoort gewoon bij het bv-wereldje waar ze toch genoeg geld hebben voor zoeen dingen.

bij mijn weten is hij niet betrapt op doping en was het buiten wedstrijdverband dus van mij mag ie verder rijden. dat ze hem zouden weigeren uit de tour is bullshit want landis en rasmussen mochten ook meedoen en die zaten wel aan den dope. zo zie ik het.

wss gaat het wel helemaal anders uitdraaien...
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Driller wo jun 11, 2008 9:05 pm

Em mag ni mee naar den Tour...
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Canarus wo jun 11, 2008 9:11 pm

tja, was te verwachten, khad eigluk gehoopt dat ze een uitzondering gingen maken.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Vasa do jun 12, 2008 12:33 am

Tjah, hij moet nu achteraf nie komen blijten. Iedereen doet voor mijn part wat hij wil, maar als je een profesioneel wielrenner bent, kan je toch beter 2 keer nadenken voor je zoiets doet.

Hij zal even nie mogen meedoen aan wat wedstrijden, mischien niet voor de rest van het seizoen, maar ik vermoed dat hij er volgend seizoen wel weer zal staan.

Vasa
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 31
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB? Empty Re: Wordt Tom Boonen een tweede geval-VDB?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum