Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mededeling

+9
Canarus
Sonic89
Fcb
Delirium
RSCA
Nathan
Fiatagri
djourik
Seba
13 plaatsers

Ga naar beneden

Mededeling Empty Mededeling

Bericht van Seba di jun 03, 2008 8:35 pm

Iooo,

keb ier een bericht van mijn broer voor al wie et interesseert Smile

Io,

Kmoest iets laten horen en kwil nie de mysterieuzen uithangen of zo Smile

Keb dus geen zin ne meer in onside.. Da eeft een paar redenen:

- Wa fcb mij en ons gelapt eeft kan ek nie vergeten, en ik snap nie da al de rest da helemaal nie erg vindt.. Ik eb mij echt ongerust gemaakt, kben zelfs op google beginnen zoeken naar info over em! =p Had da echt nooit gedacht van em op diene moment, dus dacht ek echt dat er iets erg was gebeurd.
K, tis nu nie et einde van de wereld ma kan et echt nie vergeten.. Hoe da wij zijn taken ebben mogen overnemen en alles terug op gang ebben gebracht, daar gaat ij nogal licht over vin ek.

- Toen dak nog vol overgave de site aant helpen recht ouden was, begon de motivatie toch rap te minderen as ge beseft da ge 2 uur bezig zijt aan iets da mss door 5 man gelezen wordt. Da ist mij echt nie waard.

- Onside eeft echt geen toekomst vrees ek.. As ge geen toevoer krijgt van nieuwe users dan lukt da gwoon nie, tenzij ge tevreden zijt met et selecte trouwe clubje van.. 10 man? En et probleem is dak ier echt geen oplossing voor zie, anders wast iets heel anders geweest..

Voila, sry voor de trouwe users waar dak mij echt me geamuseerd eb en tot later hoop ek!


Grtz,

Ronny

Seba
Seba
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 31
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van djourik di jun 03, 2008 9:16 pm

ieder heeft zijn recht van mening zeggen.

in die 2 laatste punten kan ik inkomen... maar dat is gene reden om nie meer in te loggen en plezier te makenn al is het maar voor een beperkt aantal. en der gaan er wel users bijkomen denk ik.

en met da eerste deel ga ik niet akkoord, t is tenslotte fcb zijn prive-leven....

misschien werd er een fout gemaakt doordat alleen fcb beheerder was maar ik denk dat dat beginnersfouten waren. wie mist niet he.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Fiatagri di jun 03, 2008 9:49 pm

Ik had het wel gedacht da het Ronny heel diep zat, ik hoorde da inder tijd al. Kmoet eerlijk zijn, ik had het er ook heel moeilijk mee en kheb nog enigste dagen gewacht voor ik mij hier registreerde. Ik wou eerst wachten tot als ek zag da Ronny zich registreerde, maar uiteindelijk had ik dees wel verwacht.

Heel spijtig natuurlijk van de Ron, nog nen Anderlechtsupporter minder en ook ene die altijd veel voor de site deed.

Tja, ik denk da hij da hier nog wel zal lezen dus: Ron, komaan jong, we gaan ons toch ni laten kelderen door enigste Chinezen zeker :d
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Nathan wo jun 04, 2008 2:23 pm

Khad nie gedacht dak et ooit ging zeggen maar kgeef de fiat gelijk Wink

Ik heb fcb ook al gezegt wat ik ervan vond maar ik blijf op onside, ik doe mijn best voor leden aan te trekken en als iedereen da een beke doe ga da ier nog goekomen...
Kvinnet enorm jmmr dadde vertrekt ronny, khoop dadde u nog bedenkt ...
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van RSCA wo jun 04, 2008 3:53 pm

Pff, ik vind het echt niet nodig om fcb zijn publiekelijk proces hier te maken. Dieje gast heeft zich (al heb ik da zelf niet meegemaakt, de periode voor onside) al jaren ingezet, belangeloos wel te verstaan. En dan ziet ge wat ge altijd ziet met zo'n mensen: op den duur wordt dat geen plezier meer, maar een verplichting. Mensen beginnen u op te eisen, zijn zelfs kwaad op u als ge even geen zin meer hebt...

En ik weet waarover ik spreek, ik heb het vroeger ook allemaal eens gedaan op andere sites (zowa spelletjes georganiseerd). Ik heb er echt een degout van gekregen, net daardoor. Ik heb dat ongeveer anderhalf jaar gedaan, ben er dan mee gestopt en heb een hele scheldtirade aan verwijten in mijn mailbox gekregen. Daaraan ziet ge... Het waren trouwens net de mensen die altijd maar lustig liggen te profiteren van uw werk zonder één woord van dank, die dan plots menen dat ze het recht hebben om u die dingen te vertellen. En meestal niet op de meest vriendelijke manier.

Nu goed, ik denk dat niemand fcb écht iets verwijt, maar in ieder geval: ik ben al lang blij dat hij terug is. Want meestal gebeurt dat niét.

Ik heb het al ergens gezegd: fcb heeft géén verplichtingen tov ons.
RSCA
RSCA
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 40
Registration date : 31-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Delirium wo jun 04, 2008 4:12 pm

Ik denk ook dat er iets te zwaar getild wordt aan deze kleine community. Iedereen was ZV zat en de optie die geboden werd was goed aangezien we met een klein groepje weer een functionerend forum kregen.

Dat em opeens verdwijnt is misschien inderdaad wat vreemd, maar het is niet je levenspartner die zomaar de deur uitloopt he.

Of het forum echt toekomst heeft is natuurlijk lastig te zeggen, maar dat zien we vanzelf wel. Verder respect voor fcb en de anderen die zich hier inzetten!

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van djourik wo jun 04, 2008 4:42 pm

idd RESPECT!!

hetgeen fcb (en oa fiat en zijn crew) doen, zou ik nooit kunnen.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Nathan wo jun 04, 2008 4:51 pm

Idd, had het er zelf ook lastig mee maar zoals RSCA zei, hij heeft geen verplichtingen tegenover ons é.
ij kon evengoed weggebleven zijn .....
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Fcb wo jun 04, 2008 5:13 pm

Mja, khad al zoiets gedacht... En om eerlijk te zijn verschiet ik er zelfs van dat er niet meer mensen zijn die dezelfde mening toegedaan zijn als Ronny (ale, waarschijnlijk heeft 90% van die mensen hier die mening wel, maar niet dat die zo doorweegt om niet meer te komen).

Ik begrijp voor de volle 100% dat ge de manier waarop onside.be aan zijn einde is gekomen niet kunt verkroppen, ik zou waarschijnlijk hetzelfde reageren in uw plaats. Akkoord, het feit dat ik alleen beheerder was, was een beginnersfout (die ik nu niet meer ga maken) maar natuurlijk was dat geen enkel probleem geweest als ik gewoon gebleven had, of op tijd gemeld had dat ik weg zou gaan. En das meer dan een beginnersfout natuurlijk.

Enige "excuus" dat ik hiervoor kan gebruiken is het feit dat die periode voor mij één zwart gat was. Een aantal weken voordien is het spaak gelopen met mijn vriendin (hetgeen exact een jaar voordien gebeurd was, is te diep blijven hangen bij mij en heeft da tussen ons een onoverkomelijke breuk geschept in de relatie). Normaal gezien had ik anders nooit toegehapt toen ze mij bij ING vroegen om "volgende week woensdag naar China te vertrekken voor vier maanden". Maja, een nieuwe levensomgeving, tzou mss helpen om hetgeen een jaar eerder gebeurd was te vergeten (is trouwens niet gelukt, maar da terzijde). Op dieje moment moet ge alles beginnen regelen, nog afscheid gaan nemen van heel wa mensen, een pak dossiers afwerken opt werk, enz. Totaal geen tijd gehad om in die vijf dagen op de site te komen, maar das niet erg want "ginder heb ik tijd genoeg". Maar goe, China is een heel mooi land maar internet is iets wat ge daar nog altijd niet te makkelijk vindt (zeker ni in het proviciestadje waar wij zaten). Zelfs op kantoor daar waren 75% van de sites geblokkeerd. Met dank aan de enkelingen die een halfblote vrouw als avatar hebben wss Smile Maar goed, ook hotmail enco waren geblokkeerd dus tzal daar wel niet aan liggen. De rest kunt ge lezen in de boodschap die ik geplaatst heb op de frontpage.

Soit, excuses zijn wat ze waard zijn: héél weinig. Ik wil mezelf ook niet goedpraten ofzo. Ik vind het knap dat sommigen mij hierboven verdedigden door te zeggen dat "mijn privé-leven van mij is en niemand anders daar zaken mee heeft", en das ook wel waar. Maar ik weet dat da niet het probleem is bij ronny enzo. Als ik gewoon op een deftige manier afscheid had genomen, had er geen probleem geweest. RSCA, ik kan mij inbeelden dat als ge ooit werk in iets gestoken hebt en daar stank voor dank kreeg, da zoiets enorm demotiverend moet zijn. Maar, hand op het hart, ik heb in die 2 a 3 jaar héél weinig slechte reacties gekregen of reacties waaruit bleek dat de grens tussen "vrijwillig iets organiseren" of "publiek bezit zijn" overschreden werd. En als er al eens een slechte reactie tussen zat, zal het zeker niet van iemand zijn die zich hier al geregistreerd heeft. Ik weet best wel dat het werk gewaardeerd wordt door iedereen hier.

Wa mij er trouwens toe brengt: mss heeft ronny wel gelijk als hij zegt dat ik nogal licht ga over de periode waarin zij het boeltje overgenomen hebben. Ik heb de meeste van hen wel eens bedankt in een mailtje, maar das inderdaad nogal "mager". Anyway, die mensen hebben hoe dan ook mijn respect want het is dankzij hen dat er toch nog wel wat volk is teruggekomen (en dat ze hier ook wel trouw blijven voorlopig). Ik had mij trouwens voorgenomen om die mensen nog wa meer te bewieroken, maar tpunt is eigenlijk dat de site hier meteen redelijk begon te draaien en dat er weinig negatieve reacties waren op mijn vertrek. Dan is het natuurlijk menselijk om gewoon verder te gaan en die oude koeien niet meer uit de gracht te halen. Blijkbaar is er toch nog wat frustratie, awel, kben blij dat ge ze neergepend hebt.

Wat ik doodjammer vind, is het feit da Ronny beslist heeft om niet meer te komen. Indertijd, bij zattevrienden en onside.be, was Ronny diegene die ik het eerst aansprak met ideëen over een nieuwe pronoformule, over de overstap van zv naar onside, etc. En das niet toevallig, ik wist wel waarom ik hem aansprak: hij wist waarover hij sprak, gaf opbouwende kritiek en heeft mij enorm geholpen bij de ontwikkeling van onside.be. Als nu juist die persoon wegvalt, is da natuurlijk dubbel jammer. Waarschijnlijk is het net daardoor dat ge u zo "gepakt" voelt, en da versta ik wel. Ik hoop in ieder geval dat ge u bedenkt en hier toch langskomt. En da meen ik. Het hoeft niet per se als moderator te zijn (al mag da natuurlijk), als gewone user zijt ge ook méér dan welkom e.

Wat de andere opmerkingen betreft: das idd een probleem van kleinschalige sites, maar ik denk dat de ploeg die hier nu zit in de loop van de jaren toch bewezen heeft om redelijk hecht te zijn. Ik zie niet snel mensen afhaken. En als er dan nog wa nieuwe namen bijkomen (da hoeft niet met tien per dag te zijn), kunnen we best wel op een gezapig tempo groeien. Maar goe, das allemaal toekomstmuziek. We zien wel wat de tijd brengt... .
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Sonic89 wo jun 04, 2008 5:28 pm

Ik geef Nathan en Delirium wel gelijk.
Het waren wel bange dagen, maar ik weet hoe meoilijk het is om zoiets te zeggen. Ik heb het namelijk zelf meegemaakt (al was ik niet de enige mod natuurlijk). Het beste is toch om iets te alten weten blijkt achteraf, niemand lijkt dit kwalijk te nemen en niemand is ongerust. Maja da zijn vijgen na pasen he....

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Canarus wo jun 04, 2008 6:41 pm

erg spijtig da ron niemeer komt maar tis te begrijpen. ik kan zeggen dat ik ook toch enige tijd heb gestoken in zv omtrent de spelletjes en om fcb wat te ontlasten en idd, op den duur wordt het een sleur maar als de waardering daarvoor komt maakt dat toch veel goed.

anderzijds, fcb kon dat niet voorzien dat hij naar chine ging waar veel sites geblokkeerd zijn. toch een vrij geldig excuus om niet van u te laten horen gedurende een bepaalde tijd. wat we allemaal niet mogen vergeten is dat fcb al sinds dat ik op zv kwam de patron en de trekker was van een groot forum en dat is blijven doen doorheen de jaren. enig respect is dus op zijn plaats. er zijn hier weinig mensen die aan zijn knieen komen...

voor de rest, het hoeft echt niet meer zo druk te worden als in de tijd van zv want dat was op den duur ook nie meer plezant. een weekje niet inloggen en je mocht 100 posts lezen en dan is de goesting snel over.

anyway, ik hoop hier gezellig verder fun te kunnen maken en aan wat spelletjes mee te doen. hopelijk hebben we geen opvallende vermisten meer :p (ja, fcb heeft ook mij doen verschieten want ik kwam ook af en toe nog eens op de vorige onside).

dus, voor mij is vergeten en vergeven als er al iets echt te vergeven valt Wink

R.E.S.P.E.C.T voor fcb en alle andere die in zv/onside hun tijd hebben gestoken!
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Seba wo jun 04, 2008 7:38 pm

Ik heb zowa dezelfde mening als mijn broer ma ietsken minder erg dus kzal wel user blijven ma nie echt super actief Smile
Seba
Seba
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 31
Registration date : 28-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Master Yoda wo jun 04, 2008 8:11 pm

Heel spijtig, en ik hoop dat hij zich na verloop van tijd hier toch nog gaat aanmelden want het is wel iemand die ook veel voor Onside gedaan heeft.

Het lijkt mij wel het beste dat we dus nu meer als één beheerder aanstellen (2 is genoeg) voor in het geval dat ...

Net als alle andere leden was ik ook ongerust in de periode dat fcb wegbleef, maar ik vind niet dat we ons moeten gaan "moeien" met iemand zijn privé-leven.

Na het foutlopen bij onze Onsidesport, vreesde ik voor het bestaan van Onside. Ik had er mij eigenlijk al bij neergelegd dat Onside definitief verleden tijd was. Chapeau voor fcb, die hier opnieuw zijn tijd wou insteken en met iets nieuws kwam en ook omdat hij er nog de moed voor vond nadat hij ons toch in de steek gelaten had (ik bedoel da laatste ni zo cru als het klinkt hoor Wink) waardoor hij waarschijnlijk toch wel verscheidene negatieve reacties verwachtte.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Delirium do jun 05, 2008 5:03 pm

Ik denk inderdaad dat het grootste deel van de harde kern hier wel zal blijven kijken. Het is daarvoor wel van belang dat er een beetje zinvolle discussies blijven lopen.

Maar al met al is dit gewoon een aardig forumpje voor erbij voor de meesten, afgezien van degenen die er veel tijd in steken. (sad but true). Daarom zal iets als een meeting ook nooit van de grond komen lijkt me.

Delirium
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Canarus do jun 05, 2008 5:44 pm

delirium laat als eerste het woord 'meeting' vallen Razz

tja, ik wil wel ooit eens meeten maar dat gaat nooit goed zijn voor iedereen...
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Nathan do jun 05, 2008 8:36 pm

Ik ben in de grote vakantie bijna altij beschikbaar voor een meeting maar da is off-topic Smile Smile

trg ontopic, Ik begrijp ronny wel een beetje maar zijn reactie (mee alle respect) vind ik een klein beetje overdreven, akkoord fcb is vertrokken zonder iets te zeggen maar Als ge te horen krijgt dadde binnen een week naar China vertrekt zouk toch ook eerst alles regelen en in China pas trg op internet komen en das nu zuust pech dat er daar geen internet is want anders zout er gwn niks gebeurt zijn.
Tis nu gebeurd, alles is trg goed (buiten ronny) en ik hoop dat het zo zal blijven en ik hoop natuurlijk van harte dat de ronny trg komt ...
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Fiatagri do jun 05, 2008 8:56 pm

Tja, bij mij is het vergeven, maar niet vergeten...

Maar ik vind toch ook da we nog moeten groeien. Tis nu den 1e keer da we ne vaste naam hebben die aantrekking heeft, daar moeten we toch iets mee doen zeker. Tis dermee da ik het topic reclame heb geopend maar veel reactie komt daar ni...
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Nathan do jun 05, 2008 9:01 pm

ik doe wa dak kan ....
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Clary do jun 05, 2008 9:05 pm

Zeg gasten, tis maar Internet hoor Very Happy Zo freaken omdat de oorspronkelijke organisator plots van de aardbol verdwenen was, komaan !

Ik waardeer zeker het werk dat gedaan werd voor de prono's : eerst fcb, dan zijn opvolgers, nu weer fcb, ook weer bijgestaan door anderen, ...

Ik kom hier gewoon om wat te zeveren, een prono'tje te spelen en that's it. Als et hier stilvalt, then so be it. Der zijn erger dingen int leven hoor, vraag maar aan fcb.

Dus in plaats van hier de rekening te maken van bepaalde personen, doe gewoon mee met de spelletjes, zevert wa mee, ongeacht wie het in gang steekt. Respecteer gewoon het werk dat anderen doen, ook al is het maar Internet.

En als het stilvalt, dan valt het stil hé ja, ge gaat wel andere dingen vinden om uw ei kwijt te kunnen hoor !
Clary
Clary
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Fiatagri do jun 05, 2008 9:12 pm

Ja, maar ge moet daar ook wel efkes bijdenken da we de eerste maand(en) altijd hebben gedacht da Fcb terugkwam en da we die spellekes en de site hebben verdergzet in eerste instantie voor hem, want hij wist da hij op ons kon rekenen. En als ge dan ineens te horen krijgt da hij u eigenlijk gewoon in de steek liet(we wisten ni da hij ni via internet in China ons kon bereiken), dan krijgt ge wel een slag in uw gezicht. Bij den ene is die wa harder aangekomen dan bij den andere...
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Brikie do jun 05, 2008 10:17 pm

Awel ik sluit me aan bij Clary.
Toch niks om je druk om te maken, wees gewoon blij dat Fcb terug is rendeer
Brikie
Brikie
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 58
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Clary vr jun 06, 2008 5:51 pm

Fiatagri schreef:Ja, maar ge moet daar ook wel efkes bijdenken da we de eerste maand(en) altijd hebben gedacht da Fcb terugkwam en da we die spellekes en de site hebben verdergzet in eerste instantie voor hem, want hij wist da hij op ons kon rekenen. En als ge dan ineens te horen krijgt da hij u eigenlijk gewoon in de steek liet(we wisten ni da hij ni via internet in China ons kon bereiken), dan krijgt ge wel een slag in uw gezicht. Bij den ene is die wa harder aangekomen dan bij den andere...

Tbelangrijkste is da degenen die spellekes verderspeelden iedereen's werk apprecieerden. Uiteindelijk spelen we toch voor het plezier ? Awel, OOK dankzij u hebben we dus ons plezier gehad Wink
Clary
Clary
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van dukeman ma jun 09, 2008 9:51 am

Zeg, waar zit de ludo eigenlijk?
Ik zien die hier ni meer.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Canarus ma jun 09, 2008 3:48 pm

wie is ludo?
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van dukeman ma jun 09, 2008 5:31 pm

Canarus schreef:wie is ludo?
Da was ne soortgenoot van ons.
Ik denk da die zelfs is den dubbel hee gepakt in de zatte elf.
Ja, als ge nen bruggesupporter zij, dan kende iet van voetbal he Laughing
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van djourik ma jun 09, 2008 7:38 pm

dukeman schreef:
Canarus schreef:wie is ludo?
Da was ne soortgenoot van ons.
Ik denk da die zelfs is den dubbel hee gepakt in de zatte elf.
Ja, als ge nen bruggesupporter zij, dan kende iet van voetbal he Laughing

die bruhhelingen kennen toch schoon kluchtjes e scratch
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Canarus ma jun 09, 2008 8:04 pm

tja, blijven lachen é djourik.

soortgenoten zijn altijd welkom!
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Fiatagri di jun 10, 2008 6:31 pm

@Dukeman
Doe mij ni over mijn palmares beginnen he ;-)
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mededeling Empty Re: Mededeling

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum