Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Club Brugge KV

+9
Driller
kurt
Sonic89
Master Yoda
Nathan
Fcb
dukeman
Fiatagri
Canarus
13 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Fiatagri di jul 01, 2008 6:11 pm

Sonck is wel nen Belg he die hier al gespeeld heeft, da scheelt hem wel wa. Hij heeft hier dan ook familie he.

Maar kom, Polak wou ook eerst ni komen en nu wil hij hier nimeer weg dusja...
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Master Yoda di jul 01, 2008 9:04 pm

Koen Daerden: kijkoperatie maar geen nieuw letsel

Bij de medische check-up in Leuven is bij Koen Daerden deze ochtend geen nieuw kraakbeenletsel vastgesteld, maar enkel een lichte aanwas ter hoogte van zijn oorspronkelijk letsel. Er werd meteen een kijkoperatie uitgevoerd waarbij de aanwas werd weggenomen. Daerden moet nu twee weken alle activiteit vermijden, waarna hij kan starten met fietsen en naar het eind van zijn derde herstelweek toe ook de looptraining kan hervatten. Naar volledige wedstrijdfitheid toe wordt door de medische staf van Club op acht weken gemikt.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus wo jul 02, 2008 8:53 pm

eindelijk daerden terug op het veld! laat ons hopen dat zijn loopbaan bij club nu echt kan beginnen.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van hottentotter do jul 03, 2008 10:07 am

Hij is pas over 2 maanden terug fit. En ik ben eens benieuwd of hij ooit nog terug op zijn oude niveau kan komen, want hij is wel heel lang uit geweest.
Ik snap nog altijd niet dat Brugge toen zoveel geld heeft geboden want iedereen wist dat hij de knieën van een 50-jarige had. Dat had de toenmalige fysio zelfs in de krant gezegd.

hottentotter
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 35
Registration date : 27-05-08

http://www.weerstandzonhoven.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Sonic89 do jul 03, 2008 9:24 pm

ZOu Emile Mpenza de spits kunnen worden waar CLub zo naar op zoek is?
Hij mag weg bij City, en er doen geruchten de ronde dat Devroe morgen naar Manchester gaat. Dus waarschijnlijk om met Emile te praten.
Vinden jullie Emile een goede spits voor Brugge? (als dit bevestigd wordt natuurlijk) Kdenk persoonlijk wel dat hij een meerwaarde kan zijn voor Brugge.

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus do jul 03, 2008 9:57 pm

tis een speler die beter is dan het belgisch niveau. alleen, emile is nen speciale, ook qua blessures. maar het kan best zijn dat hij brugge kampioen maakt met 20 goals. alles kan bij die gast maar tduurt nooit lang Razz

van mij mag hij komen alstie niet te veel kost.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van dukeman vr jul 04, 2008 10:55 am

Canarus schreef:tis een speler die beter is dan het belgisch niveau. alleen, emile is nen speciale, ook qua blessures. maar het kan best zijn dat hij brugge kampioen maakt met 20 goals. alles kan bij die gast maar tduurt nooit lang Razz

van mij mag hij komen alstie niet te veel kost.

Hij zou gratis mogen vertrekken bij City. Maar als je qua salaris moet opboksen tegen Ipswich Town, dees jaar gepromoveerd naar de Premier League, dan is het zo goed als onmogelijk om Emile naar Brugge te halen. En hij is geen Buffel, die graag een stap terug zet. Dus ik geloof er niet echt in, al had ik er net als de Sonic wel aan gedacht.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Master Yoda vr jul 04, 2008 12:43 pm

@ Sonic : K heb dat gerucht ook gehoord dat Devroe naar Manchester zou gaan om te onderhandelen over ne speler. Maar k weet ni wat ik er van moet geloven.

En als het al zou kloppen zou het wel voor Emile zijn? Der werden de laatste tijd verschillende spitsen van City aan Club gelinkt en ook daar geloof ik ni veel van, maar wie weet ....

Feit is wel dat City graag wou samenwerken met Club maar de laatste tijd hoor ik daar niets meer van.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus vr jul 04, 2008 7:45 pm

een samenwerking zie ik altijd zitten, kan voor onze competitie alleen maar voordelen beiden vindek.

ik ben nog altijd ( :s) in blijde verwachting voor een nieuwe speler...
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Fiatagri vr jul 04, 2008 8:52 pm

Ja, ge hebt 2 jaar geleden nog eens allemaal zo zitten wachten... Very Happy Geen enkelen kwam der bij. En efkes geleden een toptransfer: Geert De Vlieger. Tis toch altijd lachen he met die Bruggelingen.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van dukeman vr jul 04, 2008 10:21 pm

Ik vind dat we Mbaye Leye moeten halen van den Essevee.
Das een topspits en klaar voor den top.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Sonic89 za jul 05, 2008 12:13 pm

Vargas blinkt uit in eerste oefenduel

vr 04/07/08 - Club Brugge heeft in zijn eerste oefenwedstrijd Koksijde met 2-6 verslagen. Nieuwkomer Ronald Vargas liet zich meteen in positieve zin opmerken. Ook Bergen, Kortrijk en KV Mechelen wonnen vandaag hun oefenduels.
Na vijf minuten opende de Venezolaan al de score met een vrije trap.

Ook daarna zorgde Vargas voor spektakel, met een paar technische nummertjes. De international lag ook aan de basis van de 1-3 van Salou.
Vorig seizoen hield de vierdeklasser Club nog op 1-1, maar nu stond het bij de rust al 1-4.
Na de pauze scoorde het spitsenduo Sonck-Djokic nog elk één keer.
Zondag speelt Club zijn tweede oefenmatch op het veld van KV Oostende.

Koksijde (IV) - Club Brugge 2-6

Goals: 5' Vargas 0-1, 6' Verdonck 1-1, 17' Capon 1-2, 20' Vargas 1-3, 45' Simaeys 1-4, 47' Vandendriessche 1-5 (pen), 53' Djokic 2-5, 85' Sonck 2-6

Club (1e helft): Stijnen, Ciman, Simaeys, Van Ruyskensvelde, De Loof, Vargas, Geraerts, Meeus, Chavez, Salou, Capon.

Club (2e helft): De Vlieger, Vermeulen, De Mets, Alcaraz, Evens, Jeffrey, Clement, Leko, Dirar, Djokic, Sonck.
(Bron: Sporza.be)

Twil nog niks zegge, maar het is wel al een goed teken Very Happy

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus za jul 05, 2008 1:42 pm

de echte eerste test is voor mij de brugse metten. als ze daar dik spelen dan heb ik er een goed oog in voor de rest van het seizoen.

kga naar aalter-club gaan kijken, kzal hier mijn bedenkingen wel neerpennen Wink
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Master Yoda za jul 05, 2008 3:13 pm

K ben gisteren gaan zien en die goal van Vargas was de moeite, zo mag hij nu bij Club elke vrije trap nemen Very Happy

de 2-6 was een mooie score maar verdedigend mag er toch wel wat bijkomen, want onze defensie vond ik toch ni zo sterk.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus za jul 05, 2008 4:32 pm

van wat ik in de gazet las was de verdediging idd het zorgenkindje. paar misverstanden en mistasten wat als gevolg heeft dat er twee ballen achter onze keeper viel. zou niet mogen tegen een vierdeklasser maar anderzijds is het de eerste echte match. er is ook een totaal gebrek aan automatismen met die nieuwe mannen erbij (of met de spelers die anders nooit spelen).

het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken, ik kan enkel zeggen dat het een goed gevoel heeft dat ze duidelijk winnen, meer niet.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Master Yoda vr jul 11, 2008 8:27 pm

Interview met Devroe.

Sportmanager Luc Devroe beseft dat een bijkomende spits geen overbodige luxe zou zijn

Luc Devroe is aan zijn tweede seizoen als sportmanager van Club Brugge bezig. Volg je het allemaal niet zo van nabij, zou je zelfs denken dat hij de job in Brugge al langer uitoefent. Dat heeft veel te maken met de voortdurende aandacht van de media voor zijn persoon, en zijn doen en laten. Daar heeft hij mee moeten leren leven…


“Of ik het als een last ervaar? Helemaal niet! Onlangs vroeg iemand of dat hectische gedoe mij soms niet de strot uitkwam? Die man zal het wel goed met mij voorhebben, maar wat is hectisch? Dat hangt van mens tot mens af hé. Mij heeft het alvast nog nooit gestoord. Ik kan ermee om. Ik vind het zelfs leuk.”

“Uiteraard is het soms zwaar, ook voor mijn gezin dat mij meer dan vroeger –ook met die vele buitenlandse opdrachten- moet missen. Mar dat maakt nu eenmaal deel uit van de job. Zo simpel is het!”

Je opdracht bestond er recent in om de pijnpunten van vorig seizoen weg te werken. Het gebrek aan voetballend vermogen op de flanken, aan creativiteit, aan snelheid van uitvoering moest verholpen worden. Is het je ook gelukt?

“Op papier wel. Maar het is uiteraard nog té vroeg om er ons nu al een beeld van te kunnen vormen. We moeten ook gespaard blijven van blessures. Vorig jaar waren liefst vijftien spelers meer dan een maand out en ook dat heeft een rol gespeeld. In die optiek hoop ik nu op een relatief vlug herstel van Elrio van Heerden en Koen Daerden zodat alle posities zeker dubbel bemand zijn.”

“Dat Ronald Vargas en Nabil Dirar voldoen aan het profiel om de creativiteit op de flanken op te vijzelen, is een feit. Onze mogelijkheden zijn nu groter zodat het niet langer enkel van Leko zal afhangen. Johan Boskamp zei het op een ludieke manier, maar wie ben ik om hem tegen te spreken dat het vorig seizoen mogelijks wel iets té gemakkelijk was om op ons te verdedigen…”

In welk opzicht verschilde dit transferbeleid van vorig seizoen?

“In mijn eerste jaar was het vooral nodig om de kern te vernieuwen en grote kuis te houden. Het betekende dat er een zestal spelers bijkwamen. Ook nu vervoegen er weer zes nieuwkomers naast twee beloften, de kern. Twaalf nieuwe spelers in twee jaar is veel, maar het was nodig. In realiteit moet je het als topclub ieder jaar met twee ŕ drie nieuwe maar sterke pionnen kunnen stelen. Dat is ook de basis waarop we in de toekomst wensen verder te bouwen. Trouwens met uitzondering van De Vlieger en Evens trokken we allemaal jonge mannen aan tussen 18 en 22 jaar.”

In aanvallend opzicht hebben spitsen als Salou, Djokic en Sonck straks ook iets goed te maken. Waarbij een bijkomende spits geen overdreven luxe zou zijn?

“Onze spitsen hebben allemaal hun betere momenten gehad, maar die waren te kort. Sonck is goed begonnen, maar na zijn blessure had hij het lastig en heeft hij het willen forceren. Dat is hem niet gelukt. Al zie ik hem straks toch opnieuw een niveau hoger acteren. Salou is redelijk goed geëindigd. Ik blijf erbij dat hij tegen Brann Bergen niet slecht heeft gespeeld. Als hij thuis een van de vele kansen weet te benutten, gaan we altijd door en volgt misschien wel de kentering.”

“Djokic? Tot Nieuwjaar deed hij het niet slecht, maar hij ging nadien met de ploeg ten onder. Het zal nooit een wereldvoetballer zijn, maar door zijn mentaliteit was hij in de eerste ronde een nuttige schakel in de wederopstanding van Club. Ondertussen is Capon ook weer een jaartje ouder en een stuk wijzer geworden en ik verwacht ook veel van Chavez, die ongetwijfeld een talent is, maar anderhalf jaar met blessureleed had af te rekenen. De aanvoer naar de spitsen moet straks ook beter. Dat was vorig seizoen soms maar mager en moet nu beter kunnen.”

Al dringt zich niettemin een nieuwe aanvaller op om risico’s te vermijden?

“We gaan niet overhaast te werk, maar een spits moet er inderdaad eigenlijk bij. Recent was ik nog in Zweden omdat de competitie daar bezig is, maar straks gaan ze ook in Denemarken en in Noorwegen opnieuw van start. Veel hangt af van de vraagprijs.”

Ook niet even aan Thomas Buffel gedacht?

“Die naam is gevallen, ja. Maar na de knieletsels van Daerden en Chavez was er sowieso dat tikkeltje schrik. Hij heeft ook de laatste twee jaar bijna niet gespeeld terwijl het financieel plaatje toch ook niet min was. Ik zal je zelfs meer zeggen: er is bij Club geen enkele speler die een contract heeft zoals Buffel bij Cercle. Honderd procent zeker! Met Sonck, die altijd beter is als hij in steun mag spelen van een diepe spits, zou hij ook niet complementair zijn geweest.”
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Master Yoda do jul 17, 2008 4:19 pm

Club Brugge haalt jong talent in Amerika

Club Brugge heeft een opmerkelijke transfer gedaan. Blauw-zwart haalde één van de grootste Amerikaanse talenten naar het Jan Breydelstadion.
Club lijfde Bobby Wood in. Wood is nog maar 16 jaar maar geldt nu al als één van de grote talenten uit Amerika. Hij zal de komende maanden met de beloften van Club Brugge spelen.

De tiener was vorig seizoen nog actief bij Bayern München en hoewel hij opnieuw in Duitsland aan de slag kon, koos Wood voor Club Brugge.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van dukeman za aug 02, 2008 2:12 pm

Jacky is ni tevreden met de spitsen die rondlopen bij Club. Ze zijn ni efficiënt genoeg volgens hem en daar verschiet ik toch wel enigszins van da hem da openlijk zegt. Akpala en Sonck zijn toch allebei al topschutter geweest in België. Chavez en Capon zijn nog jong en moeten nog torinstinct ontwikkelen. Djokic maakt vorig jaar 3 goalen in een heel seizoen en dan volgens mij nog 2 tegen Brussels. Dan moette volgens mij u conclusies trekken Brugge zijnde en die gast zo snel mogelijk verkopen. Dien heeft vorig jaar al veel te veel gespeeld. Inpakken en wegwezen, rechtstreeks terug naar Belgrado. Ik zal bijleggen voor zijn ticketje.

Ik hoop dat ze nog een andere optie overwegen en een stevige bonk naast Akpala of Sonck neerplanten. Brugge heeft nood aan nen targetman, zeker als ge vanachter van die vrachtwagens hebt staan waarbij het een halve dag duurt eer ze gedraaid zijn en ne pass hebben gegeven. En der moet toch iemand zijn die de voorzetten van Dirar,Vargas en Leko binnenkopt. Oké, Sonck is geen slechte kopper, maar tegen Juhasz en Onyewu wint hij het nooit van zijn leven. Een Tomou was volgens mij ni kwaad geweest, maar die zit nu op het Kuipke. Afwachten denk.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus za aug 02, 2008 2:44 pm

dat zijn straffe woorden van jacky. dat hij zegt dat hij zeker nog een grote spits ofzo erbij wil, akkoord maar als hij zoeen dingen zegt dan haal je de moraal van je spitsen naar beneden. ofwel wil hij ze mss prikkelen...
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van dukeman za aug 02, 2008 2:54 pm

Canarus schreef:dat zijn straffe woorden van jacky. dat hij zegt dat hij zeker nog een grote spits ofzo erbij wil, akkoord maar als hij zoeen dingen zegt dan haal je de moraal van je spitsen naar beneden. ofwel wil hij ze mss prikkelen...

De Jacky heeft het ni me zoveel woorden gezegd ze, da heb ik gedaan. Embarassed
Maar ik heb wel gelezen da hem er ni content over was en da ze voorlopig te plat zijn voor de goal.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus za aug 02, 2008 2:57 pm

dat vind ik ook, geen echte goalgetter op het eerste zicht en zoals je al zei geen oerdegelijke kopper a la clement in de spits. maja, dirar en vargas gaan de torens van verdedigers wel voorbij dribbelen met een pana!
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van dukeman za aug 02, 2008 3:09 pm

Canarus schreef:dat vind ik ook, geen echte goalgetter op het eerste zicht en zoals je al zei geen oerdegelijke kopper a la clement in de spits. maja, dirar en vargas gaan de torens van verdedigers wel voorbij dribbelen met een pana!

Laten we hopen. Maar ik vind dat we naast een spits ook nog een centrale annex rechterverdediger moeten hebben. Met Kluko, Simaeys en Alcaraz ben ik tevreden, maar Ciman vind ik een risico. Ik had liever een Martijn Monteyne gezien, maar ja... Ik wil ni weten hoeveel den Beerschot daarvoor zou vragen.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus za aug 02, 2008 7:45 pm

dukeman schreef:
Canarus schreef:dat vind ik ook, geen echte goalgetter op het eerste zicht en zoals je al zei geen oerdegelijke kopper a la clement in de spits. maja, dirar en vargas gaan de torens van verdedigers wel voorbij dribbelen met een pana!

Laten we hopen. Maar ik vind dat we naast een spits ook nog een centrale annex rechterverdediger moeten hebben. Met Kluko, Simaeys en Alcaraz ben ik tevreden, maar Ciman vind ik een risico. Ik had liever een Martijn Monteyne gezien, maar ja... Ik wil ni weten hoeveel den Beerschot daarvoor zou vragen.

als akpala al drie miljoen kost... ge zout op den duur alleen maar buitenlanders kopen gelijk anderlecht.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus za aug 02, 2008 8:00 pm

Fiatagri schreef:
eruit in europa tegen valerengen of smorebrod of zoiets... waar is uwen trots dan??

ffkes een grappuge citaat aanhalen Wink ahahahaha tongue
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Master Yoda zo aug 03, 2008 2:05 pm

@ Duke: Ciman vond ik ook een risico. Maar nu ik hem enkele keren zien spelen heb (ook al zijn het "maar" oefenmatchen) geloof ik toch dat we ook met hem een goede tranfer gedaan hebben. Is zowiezo al stukken beter dan Priske. Hij komt ook dikwijls mee naar voor en heeft geen schrik in de duels. Enkel zijn voorzet kan nog beter.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus zo aug 03, 2008 3:10 pm

dat heb ik ook gemerkt, zijn voorzetten is het punt waaraan hij moet werken maar voor de rest is hij idd beter dan priske. hij geraakt tenminste aan de doellijn van de tegenstander met de bal (natuurlijk maar in een oefenmatch maar kom). voor de rest ga ik mij niet uitspreken of hij een goeie transfer is of niet, dat is aan hem om dat op het veld te bewijzen.


jammer genoeg ga ik vanavond niet naar de brugse metten kunnen kijken. hoogstwss moet ik werken.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Fiatagri di aug 05, 2008 3:11 am

@Canarus
Volgens mij wordt de kwalificatie nog altijd gespeeld over 2 wedstrijden en volgens mij is er nog maar 1 van de 2 afgelopen.

Laat ons nog eens verder praten na woensdag.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus di aug 05, 2008 1:07 pm

ja, akkoord en ik hoop dat anderlecht er met de schrik vanaf komt. ik vind het gewoon zeer geestig dat hermanneke zijn woorden tegenkomt die hij vorig seizoen uitsprak over brugge en genk.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Fiatagri di aug 05, 2008 7:03 pm

Kijk, zoveel weet ge ervan... Twas Jacobs die da gezegd heeft.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Canarus di aug 05, 2008 8:07 pm

herman zal het dan eens herhaald hebben... alleszins het was een stem die voor heel anderlecht opging dus maakt het voor de rest niet echt uit wie het zei.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Club Brugge KV - Pagina 3 Empty Re: Club Brugge KV

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum