Reclame
+6
Johnny English
Driller
djourik
koen1982
Nathan
Fiatagri
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Reclame
Best ook nog eens nadenken over hoe we nog meer leden kunnen aantrekken. Nu is er tenminste een duidelijke sitenaam en het is denk ek wel een naam die aantrek heeft.
Op Hattrick kunt ge bv al deze site als homepage zetten. En op andere forums eventueel een verwijzing naar deze site zetten in uw onderschrift.
Nog andere ideen?
Op Hattrick kunt ge bv al deze site als homepage zetten. En op andere forums eventueel een verwijzing naar deze site zetten in uw onderschrift.
Nog andere ideen?
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Re: Reclame
In de EK finale allemaal mee onzen bloten opt veld lopen en op onze rug schrijven WWW.ONSIDE-SPORTS.COM .... een beke moeilijk zkr?
Wel Nathan als gij dat doet, zouden we dat volgende keer met z'n allen eens kunnen doen. We moeten eerst eens onderzoeken wat het effect ervan is
koen1982- Opkomend talent
- Aantal berichten : 182
Leeftijd : 42
Registration date : 28-05-08
kzien hem al lopen met zijne snicker hahahaha
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08
Tis hier wel de bedoeling om serieuze dingen te bespreken en voor te stellen he...
Want ik hoop da we wel aan wa meer leden gaan geraken. 30-40 leden vind ik weinig, zeker als den helft hier alleen maar af en toe eens komt zien.
Want ik hoop da we wel aan wa meer leden gaan geraken. 30-40 leden vind ik weinig, zeker als den helft hier alleen maar af en toe eens komt zien.
Fiatagri- Medebeheerder
Tja, ik probeer nu binnen te geraken op het grootste downloadforum in Belgie en als ik daar binnengeraak zallek is vragen aan de beheerder of ik reclame mag maken maar ik kan niets beloven ...
shouts/blogs op netlog?
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
Nie meteen de meest galante oplossing, maar ik ga vanaf nu een beetje reclame maken op belgiumsoccer. Misschien kunt ge van dat soort websites (die ik zeker niet beter vind dan onside), wel wa volk weghalen...
Johnny English- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 11
Registration date : 25-05-08
Wa reclame maken op netlog vind ek geen slecht gedacht. Tegenwoordig zit iedereen daarop. Als ge ergens daar bij ne voetbalclan aangesloten zijt, mss is vragen om daar ne link te mogen zetten ofzo.
Fiatagri- Medebeheerder
fiat heeft soms wel schitterende invallen
Ik zal vanavond of morgen nen clan maken van onside zoda iedereen die intresse eeft nekeer kan zien é
Ik zal vanavond of morgen nen clan maken van onside zoda iedereen die intresse eeft nekeer kan zien é
@Nathan
Me ne priveclan gade geen leden aantrekken ze...
Maakt daar nen open clan van aja en maakt daar wa reclam voor op netlog en zorgt dan da daar ne link opstaat naar deze site.
Me ne priveclan gade geen leden aantrekken ze...
Maakt daar nen open clan van aja en maakt daar wa reclam voor op netlog en zorgt dan da daar ne link opstaat naar deze site.
Fiatagri- Medebeheerder
of mss gewoon een profiel aanmaken voor onside ipv een clan?
en dan met dat profiel op andere profielen langsgaan enz?
en dan met dat profiel op andere profielen langsgaan enz?
Driller- Opkomend talent
en zo zie direct wie slim en slimmer is
djourik- Medebeheerder
Idd, mijn clan heeft niet bepaald veel succes ....
Profielnaam= Onside of Onside11
wachtwoord= .... Ik denk dat de moderators dat gaan beslissen
Profielnaam= Onside of Onside11
wachtwoord= .... Ik denk dat de moderators dat gaan beslissen
@Nathan
Gade gij da aanmaken?
Kiest gij dan het wachtwoord aja.
Gade gij da aanmaken?
Kiest gij dan het wachtwoord aja.
Fiatagri- Medebeheerder
Als gunder da wilt gaak da doen maar tga wel zijn voor wanneer ik trg ben van reis, rond 8-9 juli bennek trg dus ten laatste tgn 11 juli zal da wel gemaakt zijn peisek ....
Keb op reis nen gast van 18 jaar kunnen overhalen om eens een kijkje te nemen
Tzal voor rond 13 -14 juli zijn, hij is nen basketter bij Kortrijk en volgt de andere sporten ook.
Tzal voor rond 13 -14 juli zijn, hij is nen basketter bij Kortrijk en volgt de andere sporten ook.
De langverwachte netlogpagina van onside is KLAAAAAR
http://nl.netlog.com/onside11
Als je de inlognaam en het wachtwoord wilt hebben moet je het vragen aan de mods en als je nog goeie foto's van onside hebt, gelive ze naar mij door te sturen.
http://nl.netlog.com/onside11
Als je de inlognaam en het wachtwoord wilt hebben moet je het vragen aan de mods en als je nog goeie foto's van onside hebt, gelive ze naar mij door te sturen.
opmerkingen:
- verander die leeftijd is, 15 jaar komt wa jong over
- stel dat is open voor iedereen, niet enkel voor aanvaarde vrienden, daardoor missen er veel het profiel he, omdat ze er ni opkunnen
- verander die leeftijd is, 15 jaar komt wa jong over
- stel dat is open voor iedereen, niet enkel voor aanvaarde vrienden, daardoor missen er veel het profiel he, omdat ze er ni opkunnen
Driller- Opkomend talent
We blijven hier onder de 40 leden he jongens... da vind ek toch wreed weinig ze.
Kheb al eens gekeken op google. Als ge daar iets zoekt zoals battle of the babes(wat er volgens mij toch redelijk wat zoeken) dan komt ge als eerste uit bij onze 1e site van Onside. Zulke dingen zouden we hier dus moeten hebben he. Waar de mensen naar zoeken op google en ze hier terechtkomen.
Binnekort zal er dus wel weer nen botb komen.
En maakt eens wa reclame bij ulder kameraden he...
Kheb al eens gekeken op google. Als ge daar iets zoekt zoals battle of the babes(wat er volgens mij toch redelijk wat zoeken) dan komt ge als eerste uit bij onze 1e site van Onside. Zulke dingen zouden we hier dus moeten hebben he. Waar de mensen naar zoeken op google en ze hier terechtkomen.
Binnekort zal er dus wel weer nen botb komen.
En maakt eens wa reclame bij ulder kameraden he...
Fiatagri- Medebeheerder
Das geen slecht gedacht. We waren op de vorige Onside nog met een buitenlandse editie bezig van de battle of the babes. Misschien deze nog verderzetten? Of met een nieuwe starten? Dat laatste draagt toch mijn voorkeur en ik zou opnieuw kiezen voor een editie met Belgische babes zoals de eerste editie. Dat spreekt volgens mij bij de meeste toch meer aan.
Master Yoda- Moderator
- Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08
misschien een apart topic over het vrouwelijk schoon en daar de botb houden en dan kan er nog babes gepost worden.
maar ik zou er wel op toestaan om geen bloot te posten. ale af en toe een tet kan geen kwaad maar ik wil het hier zeker niet den zv-tour op willen gaan...
maar ik zou er wel op toestaan om geen bloot te posten. ale af en toe een tet kan geen kwaad maar ik wil het hier zeker niet den zv-tour op willen gaan...
djourik- Medebeheerder
Kheb eens gaan zien op de oude site's. Deze mensen missen we hier nog:
-Ludo
-Ronny(maar da verhaal kennen we)
-Biesman
-Basher
-Gantoise
-Beroe
-Romeo744
-leenbeesje
En der zijn der nog ma die kwamen er ni zoveel of deden aan geen prono's mee.
Als der iemand er hiervan persoonlijk kent, vraagt dan is of ze komen zien he. Of als iemand ze op 1 of andere manier kan bereiken....
-Ludo
-Ronny(maar da verhaal kennen we)
-Biesman
-Basher
-Gantoise
-Beroe
-Romeo744
-leenbeesje
En der zijn der nog ma die kwamen er ni zoveel of deden aan geen prono's mee.
Als der iemand er hiervan persoonlijk kent, vraagt dan is of ze komen zien he. Of als iemand ze op 1 of andere manier kan bereiken....
Fiatagri- Medebeheerder
kheb juist reclame gemaakt op hattrick, ale een nieuwsbrief rondgestuurd in een federatie. we zijn daar met 77 leden.
djourik- Medebeheerder
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: