EKonside
+14
Delirium
Canarus
shearer
Master Yoda
foempe
djourik
Driller
Fiatagri
Sgt. Peppa
wompie
Nathan
Fcb
dukeman
Sprokkel
18 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Delirium- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 73
Registration date : 26-05-08
Re: EKonside
wompie schreef:We zitte aan 16, wa nu?
we zitten vol he en wachten tot den 1ste match zeker
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Ik denk dat er elke dag nen update komt waar da de groepen die voltallig zijn ingedeeld worden in poules. Daarop is het nu wachten denk ik. Da zal dus in de loop van morgen moeten gebeuren. Ik vermijd liever de fiat.
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08
De fiat kregt van mij z'n eerste kletse tege zen reet!
25 years didn't kill us, it made us STRONGER!!!!!!
25 years didn't kill us, it made us STRONGER!!!!!!
Sprokkel- Opkomend talent
- Aantal berichten : 142
Leeftijd : 45
loop maar niet te hard van stapel beste sprokkel
djourik- Medebeheerder
Nja, ik ben dus diene gelukkigaard die als 17e erbij is gekomen hé
Clary- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 36
@Sprokkel
Allé, ge moogt fier zijn. Ge hebt u naast Lierse gezet met uw Standard, 1 keer kampioen in 25 jaar. Chapeau...
Probeer nu eens 29 keer in 100 jaar.
@Dukeman
Da kunde nu nog ni zeggen, ge hebt mijn ploeg nog ni gezien. Ik ben er helemaal ni zeker van, maja ik kan nog wisselen na de 1e ronde he.
Allé, ge moogt fier zijn. Ge hebt u naast Lierse gezet met uw Standard, 1 keer kampioen in 25 jaar. Chapeau...
@Dukeman
Da kunde nu nog ni zeggen, ge hebt mijn ploeg nog ni gezien. Ik ben er helemaal ni zeker van, maja ik kan nog wisselen na de 1e ronde he.
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Fiatagri schreef:@Sprokkel
Mennen beste, wij staan het langst onafgebroken in de eerste divisie, ons palmares telt misschien minder kroontjes, maar des te meer vuur en passie. De 7 vette jaren zen aangebroken schat!
on topic: en toch leggek u tusse mijnen boterham!
Ik heb wel zo den indruk da we ni in zo'n poulesysteem gaan terechtkomen, mor gewoon allemaal in 1 competitie spelen zoals de zatte 11... Of is mijnen indruk verkeerd?
Ja, aangezien er al 17 spelers in de competitie zitten, is dat denk ik misschien wel de uiteindelijke formule van de league. Zou ik wel een beetje spijtig vinden.
dukeman- Moderator
kheb ook liever poule met knoch-out maarja nu kan iedereen blijven meedoen tot op het einde, daz leuk voor iedereen
hehe, en na 1 speeldag lag canarus eruit
djourik- Medebeheerder
Ni waar ze, canarus.
Ik had gelezen da ge werd onderverdeeld in groepen zoals op het EK. En idd, de geplaatste acht kwamen tegenover elkaar te staan tot aan de finale. Maar ook degene die 3de en 4de eindigde in hun poule, mochten nog strijden voor plaatsen 9 tot en met 16. Dus ge zou minstens tot aan de kwartfinales kunnen meedoen. Maar da is maar wa ik gelezen heb. Hoe het werkelijk zit, weet ik niet.
Ik had gelezen da ge werd onderverdeeld in groepen zoals op het EK. En idd, de geplaatste acht kwamen tegenover elkaar te staan tot aan de finale. Maar ook degene die 3de en 4de eindigde in hun poule, mochten nog strijden voor plaatsen 9 tot en met 16. Dus ge zou minstens tot aan de kwartfinales kunnen meedoen. Maar da is maar wa ik gelezen heb. Hoe het werkelijk zit, weet ik niet.
dukeman- Moderator
ik geloof sterk in mijn team, moogt allemaal proberen mij uit te schakelen
allé dan maar poule maar wat gebeurd er met die 17de?
allé dan maar poule maar wat gebeurd er met die 17de?
Ja èj, mijn excuses dak et hier ambetant maak hé
Clary- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 36
Clary schreef:Ja èj, mijn excuses dak et hier ambetant maak hé
van mij mag iedereen meedoen ze, clary! maar kvraag het mij gewoon af hoe ze dat gaan fixen.
@Sprokkel
Met vuur en passie koopt ge gene zak.
Met vuur en passie koopt ge gene zak.
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
Delirium- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 73
inderdaad, normaal gaat da vanaf nu. Kzen al goe begonne: jankulovski en ujfalusi ne clean sheet...
Mededeling: dieje rus me zennen bangelijke naam zal worschijnlek ni kunne spelen op het EK. das ni alleen een streep door dieje mens zen rekening, mor oek deur die van mijn ploeg. De speeldag is nog mor zust begonne of ik moet al gon transferere...
Fiat: das een feit, dor koopte ginne zak mee. Mor ik zenner wel fier oep, en fierheid is dan wer ni te koop e ;-)
Mededeling: dieje rus me zennen bangelijke naam zal worschijnlek ni kunne spelen op het EK. das ni alleen een streep door dieje mens zen rekening, mor oek deur die van mijn ploeg. De speeldag is nog mor zust begonne of ik moet al gon transferere...
Fiat: das een feit, dor koopte ginne zak mee. Mor ik zenner wel fier oep, en fierheid is dan wer ni te koop e ;-)
idem, quaresma staat er ook bij mij in -_-.
mss dat carvalho iets goedmaakt. dan heb ik nog rozehnal die vandaag toch 0 houdt maar dan weer altintop die wss geen punten pakt.
mss dat carvalho iets goedmaakt. dan heb ik nog rozehnal die vandaag toch 0 houdt maar dan weer altintop die wss geen punten pakt.
En dan haalt em Nuno Gomes eraf, ik denk das goe vr Quaresma, en dan zettem Nani derop, ongelofelijk
Carvalho doe een goei zaak das al zeker, hopelijk vandaag wa sjans me de Duitsers
Carvalho doe een goei zaak das al zeker, hopelijk vandaag wa sjans me de Duitsers
D-day voor mij. Duitsland en Kroatië in actie.
Gisteren vond ik het spijtig dat Barnetta ni gescoord had, Bosingwa toch nog ne cleansheet.
Dus redelijke start.
Gisteren vond ik het spijtig dat Barnetta ni gescoord had, Bosingwa toch nog ne cleansheet.
Dus redelijke start.
dukeman- Moderator
Ik heb pech, Frei out met blessure en die stond in mijn ploeg
koen1982- Opkomend talent
- Aantal berichten : 182
Leeftijd : 42
Registration date : 28-05-08
Ik heb precies nu iets door in 't spel: uwen kapitein pakt altijd dubbele punten. Dus het slimste is elke dag uwen kapitein te wisselen denk en een speler te kiezen dieje die dag speelt.
Ik denk toch dat dat kan...maar ben niet helemaal zekers als ge dan punten ofzo verliest.
ps. Tja, nu heb ik mijnen tactiek wel verklapt.
Ik denk toch dat dat kan...maar ben niet helemaal zekers als ge dan punten ofzo verliest.
ps. Tja, nu heb ik mijnen tactiek wel verklapt.
shearer- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 5
koen1982 schreef:Ik heb pech, Frei out met blessure en die stond in mijn ploeg
ik leef met u mee
djourik- Medebeheerder
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 2 van 6