Forum Index
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Forum Index
Komt 'voetbalspelletjes' en mijn sportclub terug?
Als er je iets niet aanstaat of je wil iets veranderen aan de index kun je dat hier kwijt
Als er je iets niet aanstaat of je wil iets veranderen aan de index kun je dat hier kwijt
Re: Forum Index
Mijn sportclub... zo'n overdonderend succes was da nu ook niet de vorige editie e.
Bij "in de kantine" misschien nog een onderdeel "spelletjes" (zowel voetbal als andere). Een apart forum voor voetbalspelletjes is niet echt nodig denk ik.
Bij "in de kantine" misschien nog een onderdeel "spelletjes" (zowel voetbal als andere). Een apart forum voor voetbalspelletjes is niet echt nodig denk ik.
Fcb schreef:Mijn sportclub... zo'n overdonderend succes was da nu ook niet de vorige editie e.
Dat is een goed idee.
Mja, op zich ging het in die rubriek niet om het feit of het een groot succes was, maar gewoon om een beetje ruchtbaarheid te kunnen geven aan je sportvereniging. Wat toch wel leuk is als je een sport doet die niet van even veel aandacht geniet als voetbal.
Vasa- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 31
Registration date : 28-05-08
Vasa schreef:Mja, op zich ging het in die rubriek niet om het feit of het een groot succes was, maar gewoon om een beetje ruchtbaarheid te kunnen geven aan je sportvereniging. Wat toch wel leuk is als je een sport doet die niet van even veel aandacht geniet als voetbal.
Dat is ook een goed punt, Ik weet niet wat jullie ermee deden maar ik las elk verslag en sportvereniging die er gepost werd.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: