Algemeen Atletieknieuws
+3
Sonic89
koen1982
Nathan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Algemeen Atletieknieuws
Usain Bolt loopt wereldrecord op 100 meter
De Jamaïcaan Usain Bolt heeft in New York de 100 meter gelopen in 9,72 seconden. Dat is goed voor een nieuw wereldrecord.
Bolt knijpt twee honderdsten van een seconde af van het vorige record. Dat stond op naam van Asafa Powell en werd op 9 september gelopen in Italië.
De rugwind bedroeg 1,7 meter per seconde. Bolt was in de wedstrijd sneller dan de Amerikanen Tyson Gay en Darvis Patton. (www.gva.be)
Hoeveel heeft die gast nu weer gepakt ???
De Jamaïcaan Usain Bolt heeft in New York de 100 meter gelopen in 9,72 seconden. Dat is goed voor een nieuw wereldrecord.
Bolt knijpt twee honderdsten van een seconde af van het vorige record. Dat stond op naam van Asafa Powell en werd op 9 september gelopen in Italië.
De rugwind bedroeg 1,7 meter per seconde. Bolt was in de wedstrijd sneller dan de Amerikanen Tyson Gay en Darvis Patton. (www.gva.be)
Hoeveel heeft die gast nu weer gepakt ???
koen1982- Opkomend talent
- Aantal berichten : 182
Leeftijd : 42
Registration date : 28-05-08
Ik loop op school 8.35 op 60 m en seba 7.50 op 60 m ... we zitten der peisek nie ver naast
Kvin ni da ge direct moet zegge da em heeft gepakt hoor.
Hij had vrij veel rugwind en de pistes en spikes verbeteren constant.
Zolang hij niet betrapt wordt, is hij toch clean?
Hij had vrij veel rugwind en de pistes en spikes verbeteren constant.
Zolang hij niet betrapt wordt, is hij toch clean?
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08
Ja das waar zolang je niet gepakt wordt ben je clean, maar zie naar het proces rond Jones en Montgommery. Toen ze hun medailles en WR behaalden, zijn ze ook niet gepakt. En nu blijkt dat ze niet clean waren he Het is dus de kunst die producten te nemen die nog niet opgespoord kunnen worden
Oké, ik heb dus nog nooit van die gast gehoord en die heeft nu weer het WR op de meest befaamde afstand van het hele atletiekwereldje verbetert. Ik stel mezelf dan toch ook vragen.
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08
Tja er zijn er zoveel van wie je twijfelt of ze wel clean zijn.
Ze worden dikwijls ni betrapt om dan later alles kwijt te zijn, maar kdenk dat als ik bij elke prestatie aan doping moet denke ek nimmer naar sport kijk in de toekomst
Ze worden dikwijls ni betrapt om dan later alles kwijt te zijn, maar kdenk dat als ik bij elke prestatie aan doping moet denke ek nimmer naar sport kijk in de toekomst
Sonic89- Opkomend talent
Als ge weet da vorige records gelopen zijn mee doping in ulder lijf, dan moogde ui toch wel ké vragn beginnen stellen als die records op een 'cleane' manier verbeterd worden...
Da's meer en meer t'probleem é. De mensen pikken da nie meer en beginnen dan af te haken. Ma wie maakt er dan de sport kapot? De bonden die dopingcontroles laten uitvoeren, zodat het 'eerlijk' blijft vo iedereen. Of de atleten die zogezegd van hun sport houden, ma het toch ma kunnen halen van anderen door doping te gebruiken.
K'vind da ze da in't wielrennen vré goe hebben aangepakt. Zo een charter laten ondertekenen, en als ge betrapt wordt onmiddelijk een jaarloon boete betalen. Ge moet ze treffen waar het hen t'meest zeer doet!!
Sonic89 schreef:kdenk dat als ik bij elke prestatie aan doping moet denke ek nimmer naar sport kijk in de toekomst
Da's meer en meer t'probleem é. De mensen pikken da nie meer en beginnen dan af te haken. Ma wie maakt er dan de sport kapot? De bonden die dopingcontroles laten uitvoeren, zodat het 'eerlijk' blijft vo iedereen. Of de atleten die zogezegd van hun sport houden, ma het toch ma kunnen halen van anderen door doping te gebruiken.
K'vind da ze da in't wielrennen vré goe hebben aangepakt. Zo een charter laten ondertekenen, en als ge betrapt wordt onmiddelijk een jaarloon boete betalen. Ge moet ze treffen waar het hen t'meest zeer doet!!
Tom Compernolle is gisteren overleden na een ongeval
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=K11T7MH2
RIP
Niet te geloven eigenlijk ,alle andere inzittenden zijn slechts lichtgewond.
http://www.sportwereld.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=K11T7MH2
RIP
Niet te geloven eigenlijk ,alle andere inzittenden zijn slechts lichtgewond.
kurt- Opkomend talent
- Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08
Spijtige zaak
RIP
RIP
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08
ik ken dien tom zelfs nie. van atletiek weet ik weinig af.
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Jammer
Hij was toch een van de betere lopers van de laatste jaren
Hij was toch een van de betere lopers van de laatste jaren
Inderdaad spijtig, hij was nu geen wereldtop maar het is toch een mensenleven he, en oud was hij ook nog ni.
RIP Tom
RIP Tom
Sonic89- Opkomend talent
Vandaag heeft ons uithangbord van de Belgische (vrouwelijke) atletiek, Kim Gevaert, bekend gemaakt dat dit de laatste zomer is van haar carrière. Misschien loopt ze nog deze winter enkele wedstrijden om zich dan meer te focussen op haar gezin (die wel eens zou kunnen uitbreiden)
Sonic89- Opkomend talent
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: