Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beker Van België

+2
Canarus
Nathan
6 plaatsers

Ga naar beneden

Beker Van België Empty Beker Van België

Bericht van Nathan di mei 27, 2008 6:32 pm

De titel zegt het allemaal, de finale is juist gespeeld.
Anderlecht de verdiende winnaar of hoe denk jij erover, hier kan je allemaal kwijt Wink
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Canarus di mei 27, 2008 7:24 pm

anderlecht is idd wel de verdiende winnaar gezien de sterke tweede helft.
jammer voor gent want ik had het ze graag gegund.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van dukeman di mei 27, 2008 9:22 pm

Weergaloos hakske van Boussoufa op die fluwele pass van Hassan. 'T is nog ni dikwijls gebeurd da ik da heb gezegd over Anderlecht, maar nu is het toch wel terecht. Spijtig voor Gent en spijtig dat die knal van Fadiga op de paal strandde.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Fiatagri vr mei 30, 2008 2:15 am

Man man man, wat een finale!! 2 aanvallende ploegen die er vol voor gingen, da was promotie voor het belgisch voetbal ze.

2-1 achter. Hassan komt erin (kzeg tegen mijne maat, ah Hassan erin, das goed voor 2 goals, kwas nog ni uitgesproken en twas al van da) en het liep direct veel beter. Die laatste goal was gewoon een pareltje. Wat een aanval, gewoon om met open mond naar te kijken en te bewonderen.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Fcb vr mei 30, 2008 10:53 am

Zeker een terechte overwinning, niks op aan te merken.

Gent had ik het ook wel gegund, twas hoe dan ook een chique finale.
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van djourik vr mei 30, 2008 2:28 pm

eigenlijk vind ik het wel een bikke spijtig dat hassan der nie meer gaat zijn.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Fcb vr mei 30, 2008 2:42 pm

boa, denk dat da voor anderlecht geen slechte zaak gaat zijn...

Hoe gaat ge in godsnaam Losada én Bousouffa én Polak én Hassan in één ploeg droppen? Dan moet ge al minstens 1 van die vier op de bank gaan zetten, en denk dat - gezien hun status - geen enkele van die mannen daar vrede mee gaat nemen. Vergeet ni, hassan bleef enkel en alleen rustig met zijn bankplaats de voorbije maanden omdat hij toch al wist dat hij wegging. Mocht hij nu nog blijven, had het allemaal zo simpel ni geweest.
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Fiatagri vr mei 30, 2008 3:18 pm

Wss hadden ze dan Losada ni gaan halen ze, als Hassan bleef. Of dan hadden ze mss Boussoufa laten vertrekken.

Tja, Hassan is toch een speler die ik nooit zal vergeten. Op die 2 jaar hier in Belgie heeft hij heel wat laten zien en heeft hij respect van vele supporters afgedwongen, ook van andere ploegen. Als ge da kunt, dan zijde ne groten!!
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van dukeman vr mei 30, 2008 3:53 pm

Ik loop daar ni hoog me op ze, met dien hassan.
Oké, hij kan shotten, maar altijd met zijn kuren. De arrogantie druipt er gewoon van af. Hij zou beter in zijn rol van bij Egypte zijn gekropen, maar daar voelde hij zich bij Anderlecht te goed voor. En 't is ook daarom dat hem ni verder is geraakt dan Besiktas en Anderlecht, want met alle respect, maar dat zijn nu niet écht de grootste clubs. Geef mij maar Boussoufa. Die gaat het volgens mij veel verder brengen.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Canarus vr mei 30, 2008 4:04 pm

kvond hem wel passen bij anderlecht qua arrogantie. dan heb ik ook liever boussoufa die tenminste weet waar hij vandaan komt en dat hij een veel moeilijker leven kon gehad hebben als allochtone jongen.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Fiatagri vr mei 30, 2008 4:19 pm

Efkes serieus zijn. Zet u eens in zijn plaats.
Ge zijt een God in Egypte, ge hebt 2 keer de Afrika Cup gewonnen(EK voor ons), ge zijt tot beste speler van da tornooi verkozen(de vorige keer) voor spelers als Drogba, Eto'o,...
En dan komde hier in het kleine Belgie en ze zetten u op de bank.
Sorry, maar dan moogde van mij ne keer vloeken. Terecht of onterecht.

Da Jestrovic arrogant was, geef ik gerust toe. Maar efkes serieus blijven in het geval van Hassan he. Vergeet ni da hij vorig seizoen een zeer groot aandeel had in de titel.

Het scheelt da Clubtje nooit arrogante spelers heeft he. Balaban kon er ook wa van en ik ken er nog ene... maar die is niet meer.

En het valt toch altijd op dat juist die spelers door hun eigen ploeg op handen worden gedragen en door de anderen als arrogant beschouwt worden.
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Canarus vr mei 30, 2008 5:06 pm

balaban werd op de handen gedragen voor zijn goals maar heus nie voor zijn karakter. ik en vele anderen hebben veel zitten vloeken op hem toen we die zagen slenteren over het veld.

het siert nu eenmaal eens mens dat gij ondanks alle succes nog altijd normaal blijft (daar bewonder ik kompany toch). hassan permiteerde het zich van te laat te komen en een persstop te doorbreken. wss is da nen vriendelijke mens maar soms steeg het hem wat naar zijn bol denk ik.

çois was ook zo tegen alles wat niet zijn club of ex-clubs was, kan ik best verstaan dajje hem arrogant vind maar tegen zijn eigen ploeg is die nooit ingegaan. daar zit het verschil hem denk ik.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Fcb vr mei 30, 2008 6:53 pm

Dat hij tegen de persstops van Anderlecht inging, vond ik anders wel geinig. Persstop is toch niets meer voor het jaar 2008...

Hassan is ongetwijfeld den beste voetballer die de voorbije jaren in Anderlecht gespeeld heeft. Maar hem op de bank zetten, had voor de ploeg echt nefast geweest. En zelfs als Losada ni zou komen, dan nog: Jacobs is niet echt Hassan-minded denk ik. En de winnende coach heeft altijd gelijk dusja.

Btw, de arrogantie van een Sterchele kunt ge absoluut niet vergelijken met de arrogantie van een Balaban/Hassan/Jestrovic. Sterchele was ne speler die de ploeg waar hij voor speelde op handen droeg. Voor den buitenwereld was da mss een tikkeltje erover, maar voor de eigen supporters is zoiets fantastisch. Er zijn er trouwens te weinig van zijn soort op onze velden vind ik. Alhoewel, Deschacht bv... Ni toevallig dat Deschacht degene is waar ik het meest respect voor heb bij den rsca Smile
Fcb
Fcb
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 135
Registration date : 25-05-08

https://onside.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Fiatagri vr mei 30, 2008 8:24 pm

Bwa ja, da hij zijn eigen ploeg op handen droeg is een feit. Maar hij daagde toch graag iedereen uit en hij deed zich ook vaak opmerken met gebaren die er serieus over waren...
Fiatagri
Fiatagri
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beker Van België Empty Re: Beker Van België

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum