vaarwel Paolo!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
vaarwel Paolo!
ik vind het enorm spijtig dat een renner als bettini geen contract kreeg bij quick-step of bij een andere ploeg.
voor zoeen mensen kijk je toch naar de koers! ik heb altijd gezegd dat als die kerel doping pakte dat ik niet meer naar de koers zou kijken, nu stopt hij gvd
moge het hem alleszins goed gaan in zijn verdere leven!
voor zoeen mensen kijk je toch naar de koers! ik heb altijd gezegd dat als die kerel doping pakte dat ik niet meer naar de koers zou kijken, nu stopt hij gvd
moge het hem alleszins goed gaan in zijn verdere leven!
Re: vaarwel Paolo!
Kvin het ook spijtig, vooral omda dieje stomme Schumacher dan uiteindelijk ni komt omda em betrapt is en qs met lege handen achterblijft. Hadden ze Bettini nu maar een contractverlenging van 1 jaar gegeve he...
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08
gedane zaken nemen geen keer. die schumacher mag voor mijn part gewoon niet meer koersen, net als de rest van die dopingmannen.
bettini is nie weggegaan bij quick step door schumacher he.
lefebvre en bettini gingen zakens doen, maar der sprong daar iets af en t was ruzie tussen de 2.
lefebvre en bettini gingen zakens doen, maar der sprong daar iets af en t was ruzie tussen de 2.
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
quick step wou wel geld investeren in schumacher en niet in bettini, een zeer domme beslissing achteraf gezien!
Misschien komt Bettini nog wel terug nu er een plaatsje vrij is bij Quickstep ?
koen1982- Opkomend talent
- Aantal berichten : 182
Leeftijd : 42
Registration date : 28-05-08
Da denk ek ni, maar het kan wel.
Kan em nog eens tussen de comebackers koersen (Landis, Vino, Basso, Armstrong en ntrlijk VDB )
Kan em nog eens tussen de comebackers koersen (Landis, Vino, Basso, Armstrong en ntrlijk VDB )
Sonic89- Opkomend talent
jah, er zijn idd weer veel mensen die terugkeren in het peleton. hopelijk krijgen we een leuke tour zonder al die doping maar dat zit er gewoon niet meer in denk ik! ondertussen is de opvolger van de fase 3 doping cera al gevonden. ben wel de naam vergeten maar ik pijs dat die nieuwe variant ook veel slachtoffers gaat maken in het peleton.
de comeback van VDB... deze keer gaat het hem lukken, ik voel het
maarja, hij zal weer brute pech hebben door een ziekte of zo iets
maarja, hij zal weer brute pech hebben door een ziekte of zo iets
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Was de naam van de nieuwe dope ni iets als Hematide?
Schijnt wel goe te werken he
Schijnt wel goe te werken he
Sonic89- Opkomend talent
ah da kan goe zijn, klinkt bekend cera werkt ook goed, duidelijk gezien in de tour.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: