Auto's, moto's, ...
+2
djourik
Nathan
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Auto's, moto's, ...
Moest ik 18 zijn en veel geld hebben, dan zouk den dienen toch kopen.
Wat een machine
veel sparen e nathan
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08
en dan nog... ken gene enkele verzekeraar die ene van 18 wil verzekeren met zo nen bak
djourik- Medebeheerder
djourik schreef:en dan nog... ken gene enkele verzekeraar die ene van 18 wil verzekeren met zo nen bak
Ik denk het wel ze, als da gastje genoeg afdokt.
En anders moet ge maar een constructie op poten zetten dat die verzekering op uw pa of ma zen/haar naam staat
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
ja, daz waar. ge moet da op iemand veilig zijn naam zetten, iemand die nog nooit een ongeluk heeft gehad
niet veel verzekeraars doen dit nog. mocht je ooit een ongeluk hebben en de verzekering staat op uw pa zijne naam en gij rijdt er altijd mee... dan zal de verzekering niet meer tussenkomen. tenzij je een heeeeele goeie verzekeraar hebt.Driller schreef:djourik schreef:en dan nog... ken gene enkele verzekeraar die ene van 18 wil verzekeren met zo nen bak
En anders moet ge maar een constructie op poten zetten dat die verzekering op uw pa of ma zen/haar naam staat
djourik- Medebeheerder
18 en veel geld... ofwel moette dan rijke ouders hebben ofwel moette de lotto winnen of ergens me louche zaakskes bezig zijn. In de andere gevallen ken ek er ni veel die op hun 18 al veel geld hebben.
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
djourik schreef:niet veel verzekeraars doen dit nog. mocht je ooit een ongeluk hebben en de verzekering staat op uw pa zijne naam en gij rijdt er altijd mee... dan zal de verzekering niet meer tussenkomen. tenzij je een heeeeele goeie verzekeraar hebt.Driller schreef:djourik schreef:en dan nog... ken gene enkele verzekeraar die ene van 18 wil verzekeren met zo nen bak
welja... mijne pa
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
driller zijn pa is dus verzekeraar
we weten dus ook direct waar we onze verzekeringen gaan afsluiten aangezien we driller als inside man hebben
we weten dus ook direct waar we onze verzekeringen gaan afsluiten aangezien we driller als inside man hebben
Fiatagri schreef:18 en veel geld... ofwel moette dan rijke ouders hebben ofwel moette de lotto winnen of ergens me louche zaakskes bezig zijn. In de andere gevallen ken ek er ni veel die op hun 18 al veel geld hebben.
OF Anderlecht supporter zijn, ge houdt toch wel geld over zonder tickets voor Europese wedstrijden
dit is mijne bak, maar dan donkergroen en met een paar deukskes die hij op parkeerterreinen heeft opgelopen(zal wel door vrouwen gebeurd zijn).
Delirium- Cafévoetballer
- Aantal berichten : 73
Delirium schreef:
OF Anderlecht supporter zijn, ge houdt toch wel geld over zonder tickets voor Europese wedstrijden
haha, tis de psv die het nog een oprakelt, ik was het net bijna vergeten. ahahaha
@Delirium
Tja, mss maar best. De laatste keer da wij samen met PSV in de Cl-groep zaten is da niet zo best afgelopen voor uw geliefde ploeg...
Tja, mss maar best. De laatste keer da wij samen met PSV in de Cl-groep zaten is da niet zo best afgelopen voor uw geliefde ploeg...
Fiatagri- Medebeheerder
- Aantal berichten : 457
Leeftijd : 38
Registration date : 30-05-08
hoe hete dat weer, ons voetbalspel : bloemkoolvoetbal...
djourik- Medebeheerder
Als ik MArk van Bommel mag citeren was het toch echt boerenkoolvoetbal...
Ik denk trouwens dat dat zo onderhand de laatste CL-overwinning was van Anderlecht, hoe lang is dat geleden? 2001 ofzo?
Ik denk trouwens dat dat zo onderhand de laatste CL-overwinning was van Anderlecht, hoe lang is dat geleden? 2001 ofzo?
Delirium- Cafévoetballer
dat was idd de tijd dat we super bezig waren in de cl, maar dat was niet de laatste deelname e.
waar is dien tijd.... (zucht, diepe zucht)
waar is dien tijd.... (zucht, diepe zucht)
djourik- Medebeheerder
Sja, auto's boeien me ook geen fuck, voetbal is belangrijk De zomerstop heeft veel te lang geduurd. Eerst die kut play offs waar wij nooit aan meedoen, dan die achterlijke oranjegekte, kut spelen met een saai toernooi en morgen spelen we eindelijk weer thuis
Delirium- Cafévoetballer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: