Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

+2
Canarus
dukeman
6 plaatsers

Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van dukeman za jul 26, 2008 6:51 pm

Vandaag een zwakke prestatie gezien van Cadel Evans. Als hij een tijdrit rijdt op maat van Christian Vandevelde, dan wint hij de tour. Dat is toch iemand die hij aan moet kunnen. We kunnen stellen dat Cadel Evans vandaag de Tour verloren heeft en niet dat Carlos Sastre hem gewonnen heeft. Cadel heeft hem niet op l'Alpe d'Huez verloren, maar vandaag in zijn eigen discipline. Hij was gewoon ronduit zwak voor zijn kunnen, zeker in een loodzware derde week van de tour waar hij normaalgezien de meeste punten pakt. Hij is ten onder gegaan aan de druk. Carlos Sastre was de minst slechte van een zwak tot matig pakket renners waarvan er geen één indruk kon maken in de bergen, tenzij Andy Schleck. Maar die kreeg dan weer een pak voor de broek door te weinig voeding tot zich te nemen in de afdaling naar Superbesse. We kunnen zeggen dat bij gebrek aan echte kampioenen Carlos Sastre zich mag tronen tot rondewinnaar. Ronduit ontgoocheling van mijn kant, niet omdat een Belgische ploeg kans maakte om de Tour te winnen en die niet genomen heeft, maar omwille van het ontstellend zwakke niveau van deze tour. Het enige lichtpuntje was Mark Cavendish, de enige echte kampioen met zijn 4 ritzeges. Ik ben vol verwachting tot wanneer een nieuwe grote rondekampioen opstaat. Even leek mijn verwachting ingelost te gaan worden door éné Ricardo Ricco, maar dat was valsspel. Op naar volgend jaar weder en beter. Ziehier mijn samenvatting van de tour als een ware desillusie.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Re: Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van Canarus za jul 26, 2008 8:16 pm

tja, ik ben blij dat de tour voor een keer spannend was en geen one man show a la armstrong of dat iemand wint omdat de vorige gele trui uit de koers werd genommen. al bij al een normale tour zonder echt spektakel maar met een verdiende winnaar.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Re: Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van djourik zo jul 27, 2008 10:37 am

op alpe dhuez moest evans vroeger gereageerd hebben dan was het tijdsverschil nie zo groot geweest. en gisteren was hij toch vre zwak.

jammer, khad het hem gegund. evans zal waarschijnlijk nooit den tour winnen, gelijk rominger indertijd.
djourik
djourik
Medebeheerder
Medebeheerder

Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Re: Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van Nathan zo jul 27, 2008 11:45 am

mooi samenvattingske dukeman en ik moet zeggen dadde gelijk hebt.
Nathan
Nathan
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 523
Leeftijd : 31
Registration date : 27-05-08

http://www.Warezws.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Re: Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van Sonic89 vr aug 01, 2008 3:28 am

Kdenk da em zo zwak gepresteerd heeft in de tijdrit - die hem de zege had moete bezorge- omdat em vermoeid was. CSC speelde het spel goed en viel telkens aan met 1 van de 3 klassementsrenners, en Cadel als favoriet moest er steeds achteraan. Kdenk da et voor de Cadel nooit zal lukken om de tour te winne :s , er loopt wel altijdiets mis voor hem.

Sonic89
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Re: Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van Brikie vr aug 01, 2008 8:50 pm

Cadel kan nie mee olé olé. Wel op zen bos gegaan al feestvierend in het Hard Rock Café Rolling Eyes zodat em nie meekan naar OS.
Al feestvierend in de limo, speciale lichtreclam laten maken, champagne a volonté, enz.....
En dit als verliezer....
Brikie
Brikie
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 58
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Re: Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van Canarus za aug 02, 2008 2:00 pm

Brikie schreef:Cadel kan nie mee olé olé. Wel op zen bos gegaan al feestvierend in het Hard Rock Café Rolling Eyes zodat em nie meekan naar OS.
Al feestvierend in de limo, speciale lichtreclam laten maken, champagne a volonté, enz.....
En dit als verliezer....

daar verwonderde ik mij ook over. en blijkbaar ligt hij ook niet zo goed in de groep bij lotto dus ik vraag mij af wie er daar nog allemaal was en of het eigluk leuk was Laughing
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Re: Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van dukeman za aug 02, 2008 2:37 pm

Cavendish heeft na Boonen ook weer Steegmans een neus gezet. Ik kan er echt ni bij da die uit het niks dit seizoen alles aan het winnen is wat er voor sprinters te winnen valt. Ik plaats hier dan weeral spontaan vraagtekens bij. Ik hoop da ik mij vergis, maar wa hem nu allemaal aan het doen is, lijkt mij van het goeie teveel.
dukeman
dukeman
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Re: Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van Brikie za aug 02, 2008 9:41 pm

die criteriums dienen tot niets, die zijn allemaal afgesproken wie van wie wint.
Brikie
Brikie
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 58
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre Empty Re: Winnaar TOUR 2008 - Carlos Sastre

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum