Franse Ligue 1
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Franse Ligue 1
vanavond speeldag 1
Rennes - Marseille 4-4
Sochaux - Grenoble 1-2
Nancy - Lille 0-0
Valenciennes - Saint-Etienne 1-0
Monaco - PSG 1-0
Auxerre - Nantes 2-1
Bordeaux - Caen 2-1
Le Havre - Nice 1-0
Le Mans - Lorient 0-1
Lyon - Toulouse (zon)
Heb gekeken naar Rennes tegen Marseille,leuk matchke moet ik zeggen.
Stond in '88 minuut nog 2-3 voor Marseille
doelpunten uit die match
6' Thomert 1-0 , 11' B. Koné 1-1 , 13' Ben Arfa 1-2 , 27' Niang 1-3 , 50' Thomert 2-3 , 89' Mandanda (own) 3-3 , 90' Grandin 3-4 , 90' Cheyrou 4-4
Rennes - Marseille 4-4
Sochaux - Grenoble 1-2
Nancy - Lille 0-0
Valenciennes - Saint-Etienne 1-0
Monaco - PSG 1-0
Auxerre - Nantes 2-1
Bordeaux - Caen 2-1
Le Havre - Nice 1-0
Le Mans - Lorient 0-1
Lyon - Toulouse (zon)
Heb gekeken naar Rennes tegen Marseille,leuk matchke moet ik zeggen.
Stond in '88 minuut nog 2-3 voor Marseille
doelpunten uit die match
6' Thomert 1-0 , 11' B. Koné 1-1 , 13' Ben Arfa 1-2 , 27' Niang 1-3 , 50' Thomert 2-3 , 89' Mandanda (own) 3-3 , 90' Grandin 3-4 , 90' Cheyrou 4-4
kurt- Opkomend talent
- Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08
zeker nu ze lyon hebben uitgedaagd in de media. tis lyon vs marseille voor de titel. eens zien of het ook echt zo gaat zijn op het einde.
Marseille heeft een goede zaak gedaan in Frankrijk. L'OM won vlot van Saint-Etienne en klimt zo naar de tweede plaats. Bordeaux verloor bij Nancy en staat nu derde.
De wedstrijd tussen Olympique Marseille en Saint-Etienne was de ontmoeting tussen twee van onze landgenoten.
Marseille-coach Eric Gerets zag zijn team een sterke wedstrijd spelen. Marseille domineerde en kwam op voorsprong via Cheyrou.
Saint-Etienne, met Kevin Mirallas in de basis, prikte echter meteen tegen via Gomis.
Nog voor de rust kwam Marseille op 2-1 via Ben Arfa, die een strafschop feilloos omzette.
Na de rust kwam L'OM niet meer in de problemen. De 54.000 toeschouwers zagen zelfs nog een doelpunt van Taiwo.
"We kunnen tevreden zijn", zei Gerets. "Voor de rust namen we wel veel risico's. We hadden soms wat geluk."
"Na de rust was het echter veel beter. Mijn spelers toonden karakter en amuseerden zich op het veld. Niet slecht voor een ploeg in crisissfeer, zoals ik overal las."
De wedstrijd tussen Olympique Marseille en Saint-Etienne was de ontmoeting tussen twee van onze landgenoten.
Marseille-coach Eric Gerets zag zijn team een sterke wedstrijd spelen. Marseille domineerde en kwam op voorsprong via Cheyrou.
Saint-Etienne, met Kevin Mirallas in de basis, prikte echter meteen tegen via Gomis.
Nog voor de rust kwam Marseille op 2-1 via Ben Arfa, die een strafschop feilloos omzette.
Na de rust kwam L'OM niet meer in de problemen. De 54.000 toeschouwers zagen zelfs nog een doelpunt van Taiwo.
"We kunnen tevreden zijn", zei Gerets. "Voor de rust namen we wel veel risico's. We hadden soms wat geluk."
"Na de rust was het echter veel beter. Mijn spelers toonden karakter en amuseerden zich op het veld. Niet slecht voor een ploeg in crisissfeer, zoals ik overal las."
koen1982- Opkomend talent
- Aantal berichten : 182
Leeftijd : 42
Registration date : 28-05-08
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: