Onside Sport & Prono
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorbereidingsduels seizoen 08-09

+7
Nathan
RSCA
Fiatagri
Master Yoda
bjokkieb
Canarus
Fcb
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van bjokkieb vr jul 25, 2008 10:44 pm

Woe 23/7 Oudenaarde - KV Mechelen 3-1 ????

Morgen 26/7 is het fandag op de Malinwa met 's avonds een match tegen
FC Metz
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Canarus za jul 26, 2008 1:46 am

het wordt ook altijd uitgelokt door 1 en dezelfde persoon...
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van bjokkieb za jul 26, 2008 10:44 am

Daar spreek ik me niet over uit, maar er zitten er hier wel een paar met een kort lontje
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Canarus za jul 26, 2008 2:02 pm

jah, ik ga altijd (of toch veel) reageren Razz zo ben ik nu eenmaal Very Happy
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van bjokkieb za jul 26, 2008 3:57 pm

Ja ma da bedoel ik ni, je mag reageren zoveel je wil he, maar sommigen kunnen gewoon geen kritiek verdragen over hun ploeg, al is het soms ironisch bedoelt.
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Canarus za jul 26, 2008 6:27 pm

wnnr kritiek onterecht is dan trap ge op mijn staart. trap ge op mijn staart dan ga je da geweten hebben Wink

om het topic terug op de rails te krijgen:

club speelt morgen tegen MSV Duisburg. een friendly in het teken van ishiaku die ondertss naar keulen is vertrokken. ondertussen zit salou er ook dus kan een leuke match worden. ook belangrijk om te weten hoe ver club staat.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van bjokkieb zo jul 27, 2008 11:05 am

KV Mechelen - FC Metz 0-2

Om de weer succesvolle fandag af te sluiten was er gisterenavond nog de wedstrijd tegen Metz.
KV speelde zonder heel wat afwezigen zoals Chen, Geudens, Mellemans en Asare.
KV liep in de eerste helft achter de feiten aan en stond bij de rust dan ook al 0-2 achter. De 2e helft zagen we een heel ander KV (hetgeen we willen zien) en was Malinwa heel de 2e helft baas, evenwel konden we niet scoren. Toch moet er op basis van die 2e helft worden verder gewerkt, en word er aan dit verlies niet echt zwaar getild.

Ploeg: Renard; Van Hoevelen, Ivens, M'Bemba(46'Biset), Grondin;
Persoons, Van Goethem(46'Iddi), Gorius(46'Mununga), Imschoot(46'Dunkovic); Rossini(46'Vleminckx), Nong(75'Kielo-Lezi).
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Driller zo jul 27, 2008 2:56 pm

Ik denk dat de KV dees seizoen toch wel een goei ploeg heeft.
Driller
Driller
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 224
Registration date : 26-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Canarus zo jul 27, 2008 3:09 pm

ik denk dat die rossini vonken gaat geven. ben alleszins benieuwd.
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van bjokkieb zo jul 27, 2008 5:20 pm

we hadden vorig jaar ook al een goede ploeg, maar we hadden de 1e ronde geen spelers met 1e klasse ervaring en waren we te naief voor 1e klasse. 2e ronde hebbenwe dat ruimschoots rechtgezet.
Dit jaar komt het jaar van de bevestiging en daar schuilt volgens mij het gevaar, plus het feit dat er dit jaar 4 ploegen zullen zakken en er veel langer tegen de degradatie zal moeten gevochten worden. Maar hopelijk is KV daar niet bij.
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Canarus zo jul 27, 2008 6:17 pm

tja, van tubeke ben ik al zeker dat ze gaan zakken naar tweede. daz dus al een plaatske minder voor de KV Razz
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van kurt zo jul 27, 2008 8:02 pm

Club Brugge verloor zonet tegen Duisburg met 1-0.

Duisburg moest na 50 min. met 10 verder na een rode kaart

Beginopstelling De Vlieger, De Mets, Evens, Klukowski, Clement, Geraerts, Leko, Vermeulen, Dirar, Sonck en Akpala.
Heb geen gegevens over eventuele vervangingen.
Salou heeft niet meegespeeld met Duisburg.

kurt
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Master Yoda ma jul 28, 2008 11:23 pm

Ik ben nog maar 2 voorbereidingswedstrijden gaan zien van de Club (tegen Koksijde en de Coppa Sterchele op Beerschot). En ook al moogt ge nooit echt veel belang hechten aan die oefenwedstrijden maar tegen den Beerschot behaalde ze toch een mooi resultaat en lieten ze toch al enkele mooie dingen zien. Vooral van Dirar verwacht ik veel voor het seizoen nog meer dan van Vargas. Een extra spits is wel nog welkom, zeker nu Salou vertrok. Maar nu ze 3 miljoen uitgaven aan Akpala betwijfel ik het wel of er nog een extra spits zal bijkomen.

Bij den Beerschot is er wel nog veel werk. Die vielen toch wel tegen. Ze gaan zich toch nog mogen versterken anders gaan ze op het Kiel een moeilijk seizoen tegemoet gaan. Vooral de aanval viel dik tegen. Veel te voorspellend, ge wist direct wat ze gingen doen.

@ Canarus: ik zou dat toch zo nog ni zeggen ze. Van Tubeke gaat ge nog kunnen verschieten. Vooral met Santiago hebben ze echt wel een prachtige speler binnengehaald die heeft in de voorbereiding al meermaals zijn kunnen laten blijken. Deze technisch sterk begaafde spits zou zelf mee kunnen bij grotere ploegen uit onze competitie dan Tubize. Daarom dat ze hem ook al zo snel een contract aanboden. Al vrees ik dat hij wel een aanpassingsperiode zal nodig hebben net als die andere Braziliaan Tiago die ook al liet blijken absoluut geen slechte speler te zijn. Ook Perbet en Forchelet kunnen een meerwaarde betekenen voor Tubize. Mits nog enkele aankopen van spelers met eersteklasse-ervaring verwacht ik toch dat Tubize toch niet het zwakste broertje zal zijn zoals de meesten wel denken. Al vrees ik toch voor het behoud nu er 4 ploegen zakken.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van bjokkieb vr aug 01, 2008 12:15 am

31/7 Le Havre - KV Mechelen 3-3

Nadat ze 2-0 en 3-1 achterstonden kon KV toch nog terugkomen tot 3-3.
Op zich dus ni slecht en goed voor het moraal, na 2 nederlagen.

Doelpunten: Mellemans, Gorius 2x
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Canarus vr aug 01, 2008 1:50 am

Master Yoda schreef:

@ Canarus: ik zou dat toch zo nog ni zeggen ze. Van Tubeke gaat ge nog kunnen verschieten. Vooral met Santiago hebben ze echt wel een prachtige speler binnengehaald die heeft in de voorbereiding al meermaals zijn kunnen laten blijken. Deze technisch sterk begaafde spits zou zelf mee kunnen bij grotere ploegen uit onze competitie dan Tubize. Daarom dat ze hem ook al zo snel een contract aanboden. Al vrees ik dat hij wel een aanpassingsperiode zal nodig hebben net als die andere Braziliaan Tiago die ook al liet blijken absoluut geen slechte speler te zijn. Ook Perbet en Forchelet kunnen een meerwaarde betekenen voor Tubize. Mits nog enkele aankopen van spelers met eersteklasse-ervaring verwacht ik toch dat Tubize toch niet het zwakste broertje zal zijn zoals de meesten wel denken. Al vrees ik toch voor het behoud nu er 4 ploegen zakken.

het probleem is dat ik tubeke nog niet echt heb zien spelen buiten een keertje tegen deinze en wat ik van de eindronde zag en ik vond het niet echt zo overtuigend. ok ze haalden lange tijd het maximum maar 1-0 en de boel lamleggen is een riskante taktiek. dat werkt mss in tweede maar in eerste pak je daarmee nie veel punten.

maja, duidelijk kent ge de ploeg beter. ik ben benieuwd Smile
Canarus
Canarus
Profvoetballer
Profvoetballer

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08

http://www.screwcrew.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Master Yoda vr aug 01, 2008 8:50 pm

Tja maar nu zijn Tiago en Pintus mogelijk lange tijd out en hun kern is al niet groot. Ze gaan zowiezo nog wat spelers met eerste klasse-ervaring moeten bijhalen. Bij de laatste 4 zullen ze meer dan waarschijnlijk wel zitten maar ik schat ze toch hoger in dan pakweg Roeselare.
Master Yoda
Master Yoda
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 125
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van kurt vr aug 08, 2008 12:07 am

Club Brugge verliest met 4-0 van Aris Saloniki

Ploegopstelling:
Stijnen; De Mets, Guiro, Alcaraz (65' Voskanian), Evens (65' De Loof); Geraerts (65' Clement), Leko (75' Jeffrey), Van Ruyskensvelde; Capon (65' Meeus), Djokic (78' Akpala) en Chavez (78' Sonck)

Doelpunten: 1-0 Alcaraz (own), 2-0 en 3-0 Koke, 4-0 Delorte

Heb de match bekeken,t'was echt wel zwak.natuurlijk weer een experimentele ploeg,maar dan nog.
T'wordt tijd dat Mathijssen zijn type elftal wat laat samenspelen,in deze fase van de voorbereiding moeten er toch wat automatismen gevormd worden.

kurt
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van kurt zo aug 10, 2008 12:29 am

Club Brugge heeft op zijn oefenstage in Griekenland 0-0-gelijkgespeeld tegen Asteras, een Griekse eersteklasser.
Asteras, de nummer zeven van Griekenland, trad met zijn beste team aan.
Onder de loden zon (36°C) werd het een bitsige match met veel middenveldspel en weinigkansen.
Akpala dwong de enige kans af voor Club, maar stuitte op de doelman.

Trainer Mathijssen moest een kwartier voor tijd wegens protest naar de tribunes.

Club: De Vlieger, De Mets, Evens, Alcaraz, Klukowski, Jeffrey (55' Chavez), Clement, Geraerts (75' Leko), Meeus (75' Capon), Sonck (75' Djokic), Akpala

kurt
Opkomend talent
Opkomend talent

Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van bjokkieb zo aug 10, 2008 8:50 pm

Nog wa oefenmatchen van KVM

KVSK United - KV Mechelen 2-2
Rupel-Boom - KV Mechelen 2-3

vrijdagavond:
Lokeren - KV Mechelen 0-1
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van bjokkieb zo aug 17, 2008 2:55 pm

Als vervanging van de uitgestelde competitieopener tegen Club Brugge speelde Malinwa vrijdagavond tegen NAC Breda.
En het werd 2-1 voor KV.
KV begon redelijk nerveus aan de partij en werd in het begin dan ook een beetje onder de voet gelopen, gaandeweg herstelde men dan het evenwicht en de eerste serieuze kans was dan ook meteen raak, schitterend voorbereidend werk van Nong werd door Rossini keurig afgewerkt 1-0. Tussendoor had Renard zijn kunnen moeten tonen op een poging van de bezoekers. KV ging gezwind verder en dat resulteerde vlak voor rust in de 2-0 van Gorius. Net na de pauze milderde NAC tot 2-1 via Lurling. Vanaf dan was de partij in evenwicht en hield KV makkelijk stand.
Enig minpuntje van de partij waren de vele gele kaarten en ook 2 rode kaarten, één aan beide kanten.
Met deze wedstrijd sluit KV de voorbereiding af en lijkt het klaar voor de competitie.

Ploeg:Renard; Chen, Ivens, Mellemans, Grondin;
Persoons(85'Van Hoevelen), Geudens, Gorius(46'Dunkovic), Mununga(69'Iddi); Rossini(85'Ngadrira), Nong.
bjokkieb
bjokkieb
Cafévoetballer
Cafévoetballer

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 47
Registration date : 27-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereidingsduels seizoen 08-09 - Pagina 2 Empty Re: Voorbereidingsduels seizoen 08-09

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum