Tegen de dopinglamp
+7
Sonic89
Nathan
Fcb
wompie
koen1982
kurt
Canarus
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is deze Tour 2008 dopingvrij?
Tegen de dopinglamp
Wel, waarom dit topic. eigluk niet echt moeilijk. de laatste jaren zijn er velen tegen de lamp gelopen zowel voor, tijdens als achter de Tour. wie verwacht je er nog etgen plakken? wie zijn alle afwezigen door dopingperikelen en is het terecht (ik denk daarbij vooral aan onze nationale held tommeke). alle nieuwtjes kunnen dan ook hier gepost worden. laat ons hopen dat we hier niet te veel namen aan de dopinglijst moeten toevoegen.
ps: vandaag stond er iets leuk in de gazet: de edities met een jaartal waar er op het einde een 8 voorkomt is de laatste jaren altijd een dopingtour geweest
ps: vandaag stond er iets leuk in de gazet: de edities met een jaartal waar er op het einde een 8 voorkomt is de laatste jaren altijd een dopingtour geweest
Re: Tegen de dopinglamp
Ik vind het jammer dat Contador niet mag starten,er is eigenlijk niets bewezen tegen hem.
Valverde die vandaag won, is destijds ook nog genoemd in die zaak Fuentes.
Valverde die vandaag won, is destijds ook nog genoemd in die zaak Fuentes.
kurt- Opkomend talent
- Aantal berichten : 149
Registration date : 04-06-08
tja spijtig voor bepaalde renners maar anderszijds gaat het dit jaar echt wel spannend worden. ik zie nog geen echte topfavoriet en evans zie ik eigluk ook nie echt winnen. kheb die nooit echt weten te overtuigen tenzij vorige jaar met die derde plaats maja alsde voor tourwinst gaat en ge eindigd derdes dan hebde gefaald in mijn ogen.
een renner als vinokourov mis is. echt spijtig dat die jongen aan den dope zit. ik zag die vree graag rijden.
een renner als vinokourov mis is. echt spijtig dat die jongen aan den dope zit. ik zag die vree graag rijden.
Ik hoop dat er geen dopinggevallen zich voordoen. Maar je moet niet naïef zijn, je zal het nooit kunnen helemaal kunnen uitroeien.
Hopelijk worden geen 'grote' renners/kopmannen betrapt, want dat zou weer een klap zijn voor het wielrennen
Hopelijk worden geen 'grote' renners/kopmannen betrapt, want dat zou weer een klap zijn voor het wielrennen
koen1982- Opkomend talent
- Aantal berichten : 182
Leeftijd : 42
Registration date : 28-05-08
De eersten is al tegen de spreekwoordelijke lamp gefietst.
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielrennen/Tour_2008/verslagen_2008/1.339815
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielrennen/Tour_2008/verslagen_2008/1.339815
kurt- Opkomend talent
Er zou een lijst zijn met 10 renners die abnormale bloedwaarden hebben. Zij worden extra in de gaten gehouden deze Tour. Beltran was één van hen.
Dat betekent dus dat er nog 9 anderen kunnen volgen. Arm wielrennen
Beltran is er 37 en wou nog een keer schitteren op zijn oude dag maar niet op natuurlijke manier.
Schiet die af naar de maan zo'n renners. Onderkruipers !!!
Dat betekent dus dat er nog 9 anderen kunnen volgen. Arm wielrennen
Beltran is er 37 en wou nog een keer schitteren op zijn oude dag maar niet op natuurlijke manier.
Schiet die af naar de maan zo'n renners. Onderkruipers !!!
koen1982- Opkomend talent
- Aantal berichten : 182
Leeftijd : 42
Registration date : 28-05-08
Sja, ik kijk eigenlijk gewoon nie meer naar de koers...
Heeft er een beetje mee te maken dat ik nu werk ipv thuiszit in de maand juli, maar dan nog: ik weet nauwelijks wie op dit moment de gele trui draagt.
Eigenlijk wel jammer, want de Tour had altijd iets speciaals... Maar nu? Mnee, ik hoor het wel wie gewonnen heeft.
Heeft er een beetje mee te maken dat ik nu werk ipv thuiszit in de maand juli, maar dan nog: ik weet nauwelijks wie op dit moment de gele trui draagt.
Eigenlijk wel jammer, want de Tour had altijd iets speciaals... Maar nu? Mnee, ik hoor het wel wie gewonnen heeft.
Fcb schreef:Sja, ik kijk eigenlijk gewoon nie meer naar de koers...
Same for me, komt vooral door de doping en doordat er geen tourspel niemeer is ....
ik kijk af en toe voor volderke en de andere belgen.
wel raar dat liquigas mag blijven in de tour. met astana waren ze strenger...
wel raar dat liquigas mag blijven in de tour. met astana waren ze strenger...
Astana is na Vino toch ook in de Tour gebleven?
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
Registration date : 26-05-08
Zijn ze het niet afgebold na het geval Kashechkin?
dukeman- Moderator
- Aantal berichten : 360
Leeftijd : 36
Registration date : 27-05-08
Nee ben mis kdenk da ze na Kasheshkin zijn gebleve maar wel zijn vertrokke na Vino, was et ni eerder zo? Geen idee meer
Sonic89- Opkomend talent
- Aantal berichten : 249
Leeftijd : 35
alleszins ze zijn vertrokken
liquigaz kan nu eigluk net hetzelfde doen. als er een dopingzondaar is in de ploeg kunnen het er makkelijk meerdere zijn.
liquigaz kan nu eigluk net hetzelfde doen. als er een dopingzondaar is in de ploeg kunnen het er makkelijk meerdere zijn.
nr 2 is ook gestekt,weeral epo.
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielrennen/Tour_2008/verslagen_2008/1.342045
Echt snugger zijn die mannen toch niet,ze weten dat het opgespoord wordt en toch pakken ze het spul.
Waarschijnlijk hopend dat ze niet gecontroleerd worden zeker.
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielrennen/Tour_2008/verslagen_2008/1.342045
Echt snugger zijn die mannen toch niet,ze weten dat het opgespoord wordt en toch pakken ze het spul.
Waarschijnlijk hopend dat ze niet gecontroleerd worden zeker.
kurt- Opkomend talent
gooh wa een zootje is diejen tour wer, kvin da gek da zo'n gevalle altij tijdes den tour bekend gemaakt worre en er in giro en vuelta nooit zo'n gevalle zijn
t zijn toch de allerstomsten die betrapt worden tijdens den tour
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
wompie schreef:gooh wa een zootje is diejen tour wer, kvin da gek da zo'n gevalle altij tijdes den tour bekend gemaakt worre en er in giro en vuelta nooit zo'n gevalle zijn
Bwa in de giro zijn er ook al enkele geweest : remember Pantani (die toen aan de leiding stond),Mayo,Petacchi
En de vuelta,tjah welke nationaliteit hebben de 2 dopingzondaars van de tour.
Ronde van het Baskenland wordt ook wel eens "de ronde van de brommers" genoemd.
kurt- Opkomend talent
djourik schreef:t zijn toch de allerstomsten die betrapt worden tijdens den tour
Driller- Opkomend talent
- Aantal berichten : 224
ik versta da nie wi. t is juist da je in de verte een alcoholcontrole ziet en vlug 2 whiskey's drinkt!!
djourik- Medebeheerder
- Aantal berichten : 397
Leeftijd : 47
djourik schreef:
ik versta da nie wi. t is juist da je in de verte een alcoholcontrole ziet en vlug 2 whiskey's drinkt!!
Mooie vergelijking
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: